quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:51 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
ook begrijp ik het rating system niet helemaal, een hoger cijfer zorgt er niet voor dat hij hoger komt te staan in de lijst?
Het gaat dus niet om waardering.quote:Rankings based on TV.com traffic in last 24 hours.
quote:
Het gaat dus niet om waardering.quote:Rankings based on TV.com traffic in last 24 hours.
Mensen die middels zo'n reactie even paniekerig laten weten 'ja ik ik zit wel op dit forum maar heb een sociaal leven hoor' zijn zo mogelijk nog triesterquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:17 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Allejezus zeg, mensen die zomaar een stuk of 25 series volgen (en dat zijn dan series die in die top 100 staan, wie weet wat ze nog meer volgen). Stel je eens voor wat voor een nuttige dingen je in al die tijd kunt doen. Ongelooflijk zeg. Ik heb ooit geprobeerd 1 (ÉÉN) serie te volgen, maar dat kreeg ik niet eens voor elkaar, en daarbij wil ik geenszins zeggen dat ik een superdruk sociaal leven heb. Maar als je meer dan 10 series tegelijk kunt volgen die allemaal elke week een nieuwe aflevering hebben, dan doe je toch iets fout.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:17 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Allejezus zeg, mensen die zomaar een stuk of 25 series volgen (en dat zijn dan series die in die top 100 staan, wie weet wat ze nog meer volgen). Stel je eens voor wat voor een nuttige dingen je in al die tijd kunt doen. Ongelooflijk zeg. Ik heb ooit geprobeerd 1 (ÉÉN) serie te volgen, maar dat kreeg ik niet eens voor elkaar, en daarbij wil ik geenszins zeggen dat ik een superdruk sociaal leven heb. Maar als je meer dan 10 series tegelijk kunt volgen die allemaal elke week een nieuwe aflevering hebben, dan doe je toch iets fout.
Haal van een serie één keer in de maand een dvd met 4 afleveringen binnen en kijk die over een heel weekend en je volgt één serie. Plus met alle pauzes en onderbrekingen in de uitzendschema's in de VS gaat er vaak nogal wat tijd overheen voor je weer eens verder kunt met een serie. Het is dus niet zo dat ik constant in elke vrije minuut die ik heb, achter de buis zit om 20 series te kunnen volgen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:17 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Daar was het me helemaal niet om te doen. Ik kon het me gewoon echt niet voorstellen. Maar na de rekensom van Gezondaar gelezen te hebben wordt het al wat begrijpelijker. Ik vind het nog steeds erg veel, maar het is wel te doen. Ik zelf ben er denk ik de persoon niet voor. Films kijken wil ik wel doen, maar series vind ik gewoon te veel gedoe. Tv is inderdaad kut, maar downloaden vind ik ook al te veel werk. Enige in die lijst wat ik overigens wel kijk is Southpark.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mensen die middels zo'n reactie even paniekerig laten weten 'ja ik ik zit wel op dit forum maar heb een sociaal leven hoor' zijn zo mogelijk nog triester
The Wire, OZ, Deadwood mis ik ook ja, maargoed deze heb ik ooit iets van gezien of volg ik nog steeds:quote:Op zondag 4 maart 2007 05:12 schreef bob1234 het volgende:
Mis the wire, sleeper cell, oz, law and order criminal intent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |