Mods!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:21 schreef sjimz het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon Leuk Spelletje #2
hoeft nog echt geen slotje op hoorquote:
gelukkigquote:
Zo beter?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:11 schreef sanni het volgende:
Yo TS, kan je ff die OP beetje resizen,trekt alles uit elkaar![]()
Ik ben bij 38, golfer bij 39quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:16 schreef Gollemrulez het volgende:
Is het al gelukt Bluezz?
Ik heb hem uitgespeeld.quote:
meer dan terecht zal je wel bedoelenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:47 schreef Gollemrulez het volgende:
En niet meer terecht ook!
Ja een leuke quiz!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nog nieuwe leuke spelletjes gevonden, sjimz?
Doet t niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:53 schreef Gollemrulez het volgende:
Een jaar geleden deden we allemaal dit helicopterspel. Was ook erg verslavend; op den duur speelden we het zelfs met een mannetje of 20.
Ik ben tot level 61 gekomenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doet t niet.
ff sjimz quiz proberen.
Moet je HORSE intypen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kom niet voorbij die vraag met t toetsenbord. Snap m niet.
Met deze link heb je 't alleen wel full-screen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doet t niet.
ff sjimz quiz proberen.
Jezus, dat gaat dus echt klotequote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:53 schreef Gollemrulez het volgende:
Een jaar geleden deden we allemaal dit helicopterspel. Was ook erg verslavend; op den duur speelden we het zelfs met een mannetje of 20.
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
SCHOP!
Oeh, das een mooie!quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:46 schreef Bluezz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
HebbesLevel 40
[afbeelding]
Met dank aan golfer
Ik zag zelfs dat ie op je blog stondquote:Op maandag 5 maart 2007 22:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En nou niet meer van die *(&&^%$ spelletjes bedenken hoor![]()
![]()
Ook ff lurktquote:
Amy Winehousequote:
Verslavend inderdaad.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 02:34 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit nu ook aan die Gridlock. Verslavend
Zo te zien nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:43 schreef Gollemrulez het volgende:
Hum tijd voor een nieuw verslavend spelletje dus. Mijn idee is afgewezen, dus iemand anders?
Ik ga het ook proberenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:13 schreef Bluezz het volgende:
http://www.funnygames.nl/spel/adam_eva_doolhof.html
Level 5 is
Of ik ga dood door die slang of ik kom niet bij Adam![]()
De slang met de steen dood maken, maar zorg wel dat je de steen iedere keer nog kan bewegen, zo kun je door een aantal keer met de steen te rollen bij Eva of Adam komenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:13 schreef Bluezz het volgende:
http://www.funnygames.nl/spel/adam_eva_doolhof.html
Level 5 is
Of ik ga dood door die slang of ik kom niet bij Adam![]()
Of gewoon de hele tijd die slang ontwijken. Hij maakt alleen bochten tegen muren, dus je kan voorspellen wat ie gaat doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De slang met de steen dood maken, maar zorg wel dat je de steen iedere keer nog kan bewegen, zo kun je door een aantal keer met de steen te rollen bij Eva of Adam komen
Ja je weet wel na een paar keer waar je NIET moet gaan staan wachten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Of gewoon de hele tijd die slang ontwijken. Hij maakt alleen bochten tegen muren, dus je kan voorspellen wat ie gaat doen.
Valt hier wel mee?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
je kan ook op zo'n knopje linksonderin drukken. Dan verlies je een leven en begin je opnieuw.
Alleen die laadtijden van dat spel
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.snelspelen.nl/Poepspel.php
Laat je vooral game over gaan
Haha! Geinig!quote:
Het is niet anders, Vond het vorige deel toch leukerquote:
Ja, en Ierland gvd ook nog geen 6n winnaarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:22 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Het is niet anders, Vond het vorige deel toch leuker![]()
De vulling in je mond?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is zilver.
Niet elke tiener heeft een beugelquote:
In ieder geval meer te doen dan de modsjes in MENquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat hebben ze dan wel?
Je weet t niet he?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat hebben ze dan wel?
Tis zilver. Maar niet van zilver.quote:
Tis niet de bedoeling dat mensen die zienquote:
Dat zei je al:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tis niet de bedoeling dat mensen die zien![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is zilver.
Ik zit niet naakt achter de pcquote:
Niemand doet nog een gokquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben goed, niemand weet het antwoord.
Je bent pas goed als je tevreden publiek hebt!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben goed, niemand weet het antwoord.
Het is zilverkleurig en het houdt je kort.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:52 schreef svann het volgende:
Met subtiele hintjes leid je ze naar het antwoord, ze de indruk gevend het allemaal zelf bedacht te hebben.
16 nu, kom niet verder >.<quote:Op zaterdag 31 maart 2007 03:05 schreef Berenanus het volgende:
lever 13 nu >.<
Het is wel binnen handbereik. Maar het is niet iets wat iedereen bij de pc heeft staan denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:01 schreef svann het volgende:
Ja, jemig... het wordt alleen maar raadselachtiger.
Schaar en ketting had ik al gehad, mouwophouders zullen het ook niet zijn.
Het zilverkleurige snoertje van je headset?
Is het binnen handbereik, moet je je ervoor uitrekken of zelfs opstaan?
handboeienquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is wel binnen handbereik. Maar het is niet iets wat iedereen bij de pc heeft staan denk ik.
Niet iedereen houdt van smquote:
Het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteitquote:
Zeker.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:03 schreef Gollemrulez het volgende:
Dan is het topic nu beduidend beter idd.
Dat ligt toch in Macedonie?quote:Op maandag 2 april 2007 19:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
*Skopje*
Jazeker, alleen dan zonder de *quote:
quote:
Dronkemanskick vadoes?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik reken alle antwoorden goed, omdat het plaatje zo afschuwelijk lelijk is.
Try and u will see!quote:Op zondag 15 april 2007 21:02 schreef Bluezz het volgende:
Is het goed om te klikken zjim? Of ligt dan de verslaving weer op de loer?
* Bluezz heeft nog nachtmerries van Gridlock
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee joh, het speelkwartier was toen net begonnen.
Ik heb hem al uitgespeeldquote:Op woensdag 18 april 2007 15:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik snap er nog niet veel van. Heb een spuitbus achter een schoolbord vandaan gevist, en dan?
880quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:53 schreef Gollemrulez het volgende:
quote:
Door op start te klikken.quote:
Nee, ik kom niet verder dan de spuitbus.quote:
whehequote:Op zaterdag 21 april 2007 16:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet verder dan de spuitbus.
rechtsonderquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zit nu bij een bureau. En het houdt ff op
Dankjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |