Omdat je toch écht niks anders te doen hebt....quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef Natalie het volgende:
Gek... ik zei vanmiddag nog 'Forum is saai'.
Verslavend was het al jaren, maar op zo'n dag als vandaag vraag ik me af waarom. Vooral vanmiddag dus.
Ja Betrapt! Ban!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:02 schreef JediMindTricks het volgende:
Moet je Tubgirl posten, ben je er van af.
Had je een ban van 3 jaar?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:04 schreef bugeye1 het volgende:
Ik heb ook een fokverslaving gehad, maar had 3 jaar kunnen stoppen en nu ben ik weer terug
Jatoch. They Don't come harder than This...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:05 schreef Kadoc het volgende:
Aantal posts: 272 (gemiddeld 2 per dag)
We hebben een hardcore-fokker!
Zou het?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:02 schreef djenneke het volgende:
gaat vanzelf over
Hij gaat kokenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
ga dan eten, dan wachten wij wel ff met posten tot je klaar bent.
Mja, vandaag was eigenlijk mijn relax dagje. Ben wel erg relax nu trouwens.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Omdat je toch écht niks anders te doen hebt....
Best erg.
Wie? ik? Koken? Neejoh..quote:
Ik dacht aan zo'n TNT-bom weetje wel. Zo'n ronde met een dikke aangestoken lont.quote:
Ja wat je zegt. Ik trip alweer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wel een vet schilderij.
Gewoon wegblijven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:00 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Fok is verslavend..![]()
Ik gaf nog te kennen dat ik niet meer terrug zou komen (op fok).
En toch zit ik hier. Alweer. Een paar uur. Vandaag..
We zullen zien.... lijkt me niet maar goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef arneaux het volgende:
Dus t schilderij mag wel?
Of overstappen naar @Home, dan kun je maar de helft van de gewenstte tijd Fokken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef JediMasterLucia het volgende:
Of anders je internet abbo opzeggen. Dan ben je ook van het probleem af![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie zit er bij @home en heet capelle ?
Ik niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ikke nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Was net van plan hetzelfde te posten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zie 't ook!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
QFT.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:28 schreef bolletje_25 het volgende:
Gewoon ff zo doen:
Kan je weer een weekje afkicken
Moet 1 van de userts zijn die hier bij de laatsten zitten die hebben gepost.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:27 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ojee. Fokpolitie!
Wie heeft hier een verrekte @Home inlog geval spyware in zijn haar avatar?
Kut, die moest onder een kloonquote:
quote:
Geniet er nog ff van. Ik ga een hobby zoekenquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:33 schreef JediMindTricks het volgende:Too much!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik klik meer dan ik typ ja...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Fokken is niet verslavend, klikken is verslavend. Ik durf te wedden dat iedereen in dit topic zich er schuldig aan maakt, doelloos klikken, dagen achter elkaar! Fok biedt nu eenmaal veel klikgelegenheid.
dat dus..quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:08 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Misschien dat het door mijn sterke verwoording niet helemaal overeenkomt met ieders persoonlijke ervaring. Of ik ben wel de enige. Of ik ben psychotisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |