je hebt toch je uitvaartverzekering al geregeld he...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:53 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik zag net wat vissticks onderin in de diepvries liggen, dus ik dacht lekker even opeten. Heb ze dus gebakken en ondanks dat ze wat raar smaakten wel opgegeten. Maar toen dacht ik toch maar ff kijken naar de datum, blijkt dat er 23 februari.... 2006 op staat.Niet echt gezond lijkt me, maar in de diepvries kunnen er toch niet veel bacteriën groeien of wel?
hoe zou dat nou komen.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:58 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Bij de 1e merkte ik niks maar de 2e smaakte toch wel een beetje apart.
wees niet bang...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:00 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik begin nu wel een beetje last van m'n maag te krijgen.
Mwoah, het zal op zich niet erg schadelijk zijn lijkt me, alleen of het smakelijk is......quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:53 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik zag net wat vissticks onderin in de diepvries liggen, dus ik dacht lekker even opeten. Heb ze dus gebakken en ondanks dat ze wat raar smaakten wel opgegeten. Maar toen dacht ik toch maar ff kijken naar de datum, blijkt dat er 23 februari.... 2006 op staat.Niet echt gezond lijkt me, maar in de diepvries kunnen er toch niet veel bacteriën groeien of wel?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ga maar vast op de wc ziiten om te wennen, als je geluk hebt kan je er volgende week alweer af.
Februari 2006, een jaar en een week dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:04 schreef Adelante het volgende:
een week over datum en die dingen lagen op minus 18 graden, ga je echt niet dood aan kapitein iglo
Iets dat 'over de datum' is, is niet automatisch bedorven. Die datum is eerder een soort van 'garantie' van hoe lang het nog goed zou moeten zijn. Is het voor die datum neit goed meer: geld terug.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:53 schreef JediMindTricks het volgende:
Het lijkt me toch niet erg gezond, die datum staat er niet voor niets op waarschijnlijk.
No shit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Hahha ik had eens boodschappen in een tas laten liggen en toen een week naar mn ouders gegaan. Vissticks kunnen daar niet goed tegen kan ik je vertellen, mn neus ook niet.
Oke zal ik doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:40 schreef schvvmert het volgende:
Je moet de komende tijd wel checken op rare wormen indien je niet alles uitkotst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |