Nog een topic, hou eens opquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
peter post op zijn manier, net zoals ieder ander dat hier ook doet. En zo gek veel extreems heb ik hem (in DGK) niet zien posten. Wil je met hem inhoudelijk in discussie over een bepaald onderwerp: prima, open een topic en discussier. Maar ga elkaar hier niet persoonlijk aanvallen, dat is nergens voor nodig
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Peter6000 is ook een stuk leuker dan Huub!![]()
Maar daardoor zijn 3+4 automatisch gesoundlocked, wel irritant, heb al gevraagd aan redactie waarom dat is maar geven niet thuis daaropquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even S1 en S2 op lock. Er zal wel een monteur binnenkomen voor de airco
natuurlijk gaat het niet over ..eens of oneens! Lees nou eens z'n laatste 20 posts terug, misschien dat je het dan wel begrijpt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
of ik het nu wel of niet met hem eens ben, of jij het nu wel of niet met hem eens bent... is niet belangrijk. Peter heeft net zo goed recht op zijn stijl van posten als jij.
En nu weer gewoon ontopic graag
Sabotage wat ik je brom...quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK_REDACTIE, jullie hebben per ongeluk het geluid van S3 en S4 ook weggedraaid !
Dat gebeurd dus altijd als 1+2 op lock gaan, andersom niet, erg irritant dat dan weer welquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK_REDACTIE, jullie hebben per ongeluk het geluid van S3 en S4 ook weggedraaid !
Ik heb het liever ook niet dat je het over mij hebt. Maar ik ben wel speciaal, veel specialer dan jaap en ingewikkelder omdat ik nog veeeel ergere dingen heb meegemaakt, maar dat kan ik hier niet zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:45 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ik ben vrij nieuw hier maar je mag geen mening geven over andere users
Mooie klus voor de monteur zodra hij klaar is met de aircoquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat gebeurd dus altijd als 1+2 op lock gaan, andersom niet, erg irritant dat dan weer wel
En ik was net zo benieuwd of hij nou eindelijk iets over ZICHZELF zou vertellen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:50 schreef pullup het volgende:
Nu kunnen we die briljante afval verhalen van Japio niet meer horen![]()
wat dringt er nu niet tot je door? Een persoonlijke aanval op een andere user is niet gewenst. klaar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
natuurlijk gaat het niet over ..eens of oneens! Lees nou eens z'n laatste 20 posts terug, misschien dat je het dan wel begrijpt.
* hoort engelengezang*quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
We zijn toch allemaal kindjes van God? Allemaal elkaars handje vasthouden en een dansje doen nu!
Zit nou niet te voeren we waren er net mee klaar (op Demins na)quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat dringt er nu niet tot je door? Een persoonlijke aanval op een andere user is niet gewenst. klaar.
En voor het geval je het er NOG niet mee eens bent: we hebben een feedbacktopic, waar een dergelijke discussie meer op z'n plaats is, zodat de COS gewoon on topic kan blijven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |