Zeker wetenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja toch? Die stomme taal uit dat kut dorp
amenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:37 schreef Pritt het volgende:
Engelaar is een prima speler maar geen speler die wij op dit moment nodig hebben.
Er zijn genoeg creative middenvelders op dit moment.
Geef mij maar een paar spijkerharde snelle verdedigers uit Zuid Amerika.
hoeveel hebben we er daar al van lopen op dit moment ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:41 schreef VoreG het volgende:
Geef mij maar gewoon spelers uit Nederland of eigen jeugd.
Precies ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:42 schreef Camplo het volgende:
Vandaag Ajax 1995 gekeken. Grote verschil? We hadden toen snelle en werkende flanken en een heel zekere as.
Toen was alles gewoon goed. Logisch dat je dat niet zomaar krijgt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:42 schreef Camplo het volgende:
Vandaag Ajax 1995 gekeken. Grote verschil? We hadden toen snelle en werkende flanken en een heel zekere as.
Contract van Kluivert loopt gewoon af dit seizoen en Koeman schijnt niet echt happig te zijn voor een verlenging. Zou het er dan toch nog van komen ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:18 schreef twi het volgende:
Als Henk N'Kufo wil zien waar hij Huntelaar niet gebruikt, moeten we hem aan een paal binden en stenigen. Ik wil N'Kufo ook wel zien hoor, als vierde spits wanneer er blessureleed is. Maar anders schop ik 'm hoogstpersoonlijk het veld af.
Bakircioglu, aardige speler. Maar zijn dat nou echt het type spelers wat Ajax moet versterken? In de breedte misschien...
En amper blessuresquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:42 schreef Camplo het volgende:
Een doelpuntje meepikkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:28 schreef TornadoDK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=InC4VlhnGME
ik was eigelijk te jong om het bewust mee te maken en dat vind ik heeeeeeeeel jammerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik baal dat ik het niet bewuster mee had kunnen maken. De volgende keer wanneer de gouden periode weer aanbreekt, dan wil ik er bij zijn.
Same here, ik was destijds 7, tja.. nog ff te jongquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:17 schreef toma het volgende:
[..]
ik was eigelijk te jong om het bewust mee te maken en dat vind ik heeeeeeeeel jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |