abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46871360
Roger geblesseerd door een tackle van Rosales op de training. Leuk afscheidscadeautje
  zaterdag 3 maart 2007 @ 09:49:52 #152
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46871408
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 05:03 schreef PizzaSalami het volgende:
Zo maar even kaartje halen voor twente.
En van hetzelfde, hoop dat ik nu meer geluk heb als bij AZ-uit!
Gourmetten of steengrillen?
pi_46871444
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 09:45 schreef Urquhart het volgende:
Roger geblesseerd door een tackle van Rosales op de training. Leuk afscheidscadeautje
We missen ze allebei niet echt geloof ik
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:07:20 #154
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46871562
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 09:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

En van hetzelfde, hoop dat ik nu meer geluk heb als bij AZ-uit!
Missie...volbracht!
pi_46871575
quote:
'Ik geloof in mezelf, echt’
Door SJOERD MOSSOU

AMSTERDAM - Als Hedwiges Maduro (22) komende week rond de tafel gaat zitten met Ajax, ligt er geen contractverlenging voor hem klaar.

Dat doet pijn bij de voetballer, maar begrip is er ook. ,,Je moet het wel zelf verdienen.’’

Hedwiges Maduro had amper vijf wedstrijden gespeeld in het eerste elftal van Ajax, of de lof vloog hem langs alle kanten rond de oren. Een NOS-commentator had ‘de nieuwe Beckenbauer’ gezien en een columnist van het Parool kwam superlatieven tekort.

Twee jaar later is de wind radicaal gedraaid. Ondanks zijn in 2008 aflopende verbintenis, maakt Ajax geen haast met een contractverlenging voor Maduro. De twaalfvoudig international is geen vaste waarde meer onder trainer Henk ten Cate. Af en toe mag - of moet - hij opdraven in Jong Ajax. Om ritme op te doen, tussen zijn invalbeurten bij het eerste door.

,,Natuurlijk is het niet makkelijk,’’ zegt Maduro. ,,Maar ik ben er altijd vrij rustig onder gebleven. Al in mijn eerste interviews heb ik steeds aangegeven dat het niet alleen maar goed kon blijven gaan. Iedere jonge voetballer krijgt te maken met een terugslag. Dat wist ik, daarom ben ik ook nooit in de war geraakt. De lof van toen was leuk, maar meer ook niet. Ze kunnen je beter aan het eind van je carrière met Beckenbauer of Rijkaard vergelijken, dan aan het begin.’’

Maduro is niet het type dat zich snel af laat leiden door de wereld om hem heen. De Ajacied analyseert nuchter, zonder zichzelf te sparen. ,,Vanuit Ajax bekeken, snap ik wel dat ze nog wachten met een contractverlenging,’’ zegt Maduro.

,,Ik bedoel, je moet een langere verbintenis wel zélf verdienen. Dit seizoen heb ik me te weinig bewezen, simpel. Niet dat ik elke wedstrijd slecht was, maar het was gewoon niet constant genoeg. Het is nu aan mij om te laten zien dat ze niet om me heen kunnen.’’

Als hij komende week rond de tafel gaat met technisch directeur Martin van Geel, hoopt hij in de eerste plaats vertrouwen te voelen. Dat Ajax weinig haast maakt, is immers wél een signaal. ,,Het geeft iets aan over wat ze van me vinden,’’ aldus Maduro.

,,Als je het puur zakelijk bekijkt, zou Ajax me komende zomer moeten verkopen als ze wat geld voor me willen vangen. Maar dat moet ik dan ook zelf willen. Ik heb nog een contract voor anderhalf jaar en ik wil slagen bij Ajax. Punt.’’

Ten Cate maakt er geen geheim van dat hij twijfels heeft over Maduro. ,,Maar hij spreekt ook zijn vertrouwen in me uit. Dat de trainer kritiek op me heeft, vind ik niet erg. Misschien ben ik ook wel een type dat het nodig heeft om aangepakt te worden. Hij wil me beter maken. Dat heb ik liever dan een trainer die het allemaal wel best vindt.’’

Met Ten Cate’s harde kritiek in de pers – ondermeer na het 3-2 verlies bij Vitesse - heeft Maduro wat meer moeite. ,,Maar ik denk dat de trainer zelf ook wel weet dat dat soms anders kan. Vaak gebeurt het in de emotie van kort na een wedstrijd.’’

De middenvelder weet waar het aan schort in zijn eigen spel. ,,Het begint allemaal bij mijn fysiek. Als ik lichamelijk sterker word, ga ik in mijn duelkracht of handelingssnelheid ook vooruit. Met een speciaal programma werk ik aan de kracht in mijn bovenbenen en bovenlichaam. Na mijn eerste jaar voelde ik dat ik lichamelijk stuk zat. Vooral ook omdat het allemaal zo snel ging: Ajax, Oranje, het jeugd-WK, het hield maar niet op. Pas op het trainingskamp in Zuid-Afrika in januari merkte ik dat ik me weer écht beter voelde.’’

Toen hij twee jaar geleden debuteerde, snakte Ajax naar een type zoals hij. Een middenvelder die elke bal durft te vragen, die zijn teamgenoten coacht en die verder kijkt dan zijn eigen spel.

,,Met Jaap Stam en Edgar Davids zijn we als team gegroeid op dat vlak. Voor mij betekent het dat ik voetballend het verschil moet maken, terwijl de concurrentie is gegroeid. Met de dip die ik doormaakte was dat moeilijk, maar ik vóel dat ik er uitkom. De laatste wedstrijden tegen Werder Bremen, AZ en Willem II ging het al beter. Die lijn wil ik vasthouden en dat gaat ook lukken. Ik geloof in mezelf, echt.’’
AD.nl

Goede kerel. Hopelijk kan hij de stijgende lijn van de laatste weken vasthouden.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:17:09 #156
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_46871651
10:00:02 geen tickets meer beschikbaar .

3 kaarten gezocht dus.
Secrets never die. Only people.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:21:27 #157
107445 Jajong
Hadouken!
pi_46871712
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 23:09 schreef toma het volgende:
ik kwam net deze oude reclame tegen
let op kluivert
http://www.youtube.com/watch?v=2UJ34M61VMk
Aaah vet wat . "Au Revoir!" blijft cool.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:22:06 #158
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46871721
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 10:17 schreef PizzaSalami het volgende:
10:00:02 geen tickets meer beschikbaar .

3 kaarten gezocht dus.
Klote zeg. Dat wijffie van mij heb ik gesommeerd om vanaf 9.58u te blijven proberen, heb verder niet meer op de tijd gelet maar na 4 foutmeldingen vlogen ze er ineens uit.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:27:31 #159
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_46871787
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 10:22 schreef Silenus het volgende:

[..]

Klote zeg. Dat wijffie van mij heb ik gesommeerd om vanaf 9.58u te blijven proberen, heb verder niet meer op de tijd gelet maar na 4 foutmeldingen vlogen ze er ineens uit.
Hier probeerden ze het ook heel de tijd, maar ja kut dus. Hoor van een hoop mensen dat het niet is gelukt.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:29:25 #160
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_46871809
Om 9.00 had ik pech met kaarten psv-ajax (thuisvak). Om 9.59 kwamen er probleemloos 2 kaarten twente uit
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_46872728
Pizza, ik geloof dat er bij jullie meer dan genoeg contacten zijn met Twente, moet toch niet zo moeilijk wezen?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 3 maart 2007 @ 11:42:35 #162
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_46873009
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 11:25 schreef Superheld het volgende:
Pizza, ik geloof dat er bij jullie meer dan genoeg contacten zijn met Twente, moet toch niet zo moeilijk wezen?
Neuh, maar toch is het irritant met die ticketbox .
pi_46873189
Heuy, ik kan weer niks lezen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_46873982
Engelaar op het middenveld van Ajax
pi_46874814
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 12:33 schreef hello_moto1992 het volgende:
Engelaar op het middenveld van Ajax
pi_46874847
Twente is lekker bezig moet ik eerlijk bekennen.
En als voetbal liefhebben leuk om naar de kijken.

Don't call me a landverrader
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:55:46 #167
57586 Bananenman
-----------
pi_46875813
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 11:52 schreef Superheld het volgende:
Heuy, ik kan weer niks lezen.
Hadden we nou jullie maar uit geloot voor de beker

Stappen in Breda, ik had er al zin in!
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:56:22 #168
57586 Bananenman
-----------
pi_46875834
Zo maar even die sigarenvent bellen trouwens of het met mijn kaarten voor Twente uit wel gelukt is
pi_46876014
Eigenlijk moet je blij zijn als die tyfus ticketbox is weg is, gewoon bij Ajax zelf halen, geen problemen hoor hehe.

zaterdag 3 maart 2007 @ 14:36:29 #170
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46876952
Kaarten FCT-uit zijn binnen, we mochten het zelf doen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_46877203
binnen hoeveel minuten was het uitverkocht?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_46878563
Naast de Guzman zal Maduro dus ook wel een 'topaankoop' van AZ in de zomer worden.
pi_46878657
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:29 schreef MCH het volgende:
Naast de Guzman zal Maduro dus ook wel een 'topaankoop' van AZ in de zomer worden.
De Guzman naar AZ?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46878946
Ze willen toch gaan shoppen bij de concurrenten...
pi_46878972
Het is natuurlijk wel de beste manier van inkopen doen, omdat je niet alleen jezelf versterkt maar ook de tegenstander verzwakt.. Misschien wil AZ Lindenbergh terug?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')