Niet gaan overdrijven, al hadden we dan misschien wel bijv van Excelsior gewonnen maargoed achteraf praten is simpel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:31 schreef MCH het volgende:
Met Charisteas stond Ajax vast nog wel bovenaan, hij scoorde vorig jr. best wel de nodige doelpunten op het einde van wedstrijden.
Die kiprich heeft ooit bijna bij ajax gespeeld hé, Feyenoord wou hem destijds verkopen aan Ajax maar Van Gaal wou hem nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:38 schreef BoNi het volgende:
[..]
Charisteas vergelijken met één van hun grootste clubiconen.......
![]()
Je moet ook niet in een schoolvakantie gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die kiprich heeft ooit bijna bij ajax gespeeld hé, Feyenoord wou hem destijds verkopen aan Ajax maar Van Gaal wou hem niet
Vandaag weer eens naar det training geweest, godver, wat een drukte
Vakantie hehe.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die kiprich heeft ooit bijna bij ajax gespeeld hé, Feyenoord wou hem destijds verkopen aan Ajax maar Van Gaal wou hem niet
Vandaag weer eens naar det training geweest, godver, wat een drukte
quote:Stam en Babel terug bij Ajax
vrijdag 2 maart 2007 om 15:11
AMSTERDAM (ANP) - Trainer Henk ten Cate van Ajax kan zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen Heerenveen weer over Jaap Stam en Ryan Babel beschikken. Beide voetballers zijn weer fit om te spelen.
klik hier
Edgar Davids mist het duel omdat hij vorige week tijdens de uitwedstrijd bij AZ twee gele kaarten kreeg. Thomas Vermaelen en George Ogararu zijn nog geblesseerd.
Mauro Rosales behoort niet tot de selectie. ,,Die jongen weet niet meer waar hij aan toe is. Dan kan hij wel naar River Plate en dan weer niet. Ik weet ook niet meer hoe deze soap afloopt'', verklaarde de coach van Ajax.
Ten Cate steunt het plan om in de toekomst trainers, die zich in het veld misdragen, te bestraffen met rode en gele kaarten. ,,Trainers maken ook onderdeel uit van het spel. Ik beledig niet, ik schop niet en ik heb ook nog nooit een collega voor zijn kanis geslagen. Ik heb dus niets te vrezen.''
Hij is al zog goed, hij heeft geen trainingen meer nodigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:11 schreef denthemen het volgende:
Stam trainde niet mee vandaag
Kan ik alleen maar bevestigenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij is al zog goed, hij heeft geen trainingen meer nodig
quote:Sneijder zondag bij Studio Voetbal (Ned3)
Wesley Sneijder zal zondag te gast zijn bij het programma Studio Voetbal. Het programma wordt dit keer in verband met de uitzending van de wereldbekerfinales van het schaatsen al vanaf ongeveer 21.00 uur uitgezonden op zender Nederland 3. Sneijder schuift zondag aan tafel bij Jack van Gelder, Hugo Borst en Youri Mulder.
50x in iets meer dan een seizoen,quote:Huntelaar kan mijlpaal bereiken
Vrijdag 2 maart, door KJHuntelaar, Amsterdam, 16.44u GMT+01.00, v-bal
Ajax-spits Klaas Jan Huntelaar is dichtbij een nieuwe mijlpaal. Als hij dit weekend twee keer weet te scoren, brengt hij z'n totaal op vijftig doelpunten in het shirt van de Amsterdammers.
In de winterstop van vorig seizoen kwam de goaltjesdief naar Ajax. Hij werd toen overgenomen van SC Heerenveen, de club waar Ajax zondag tegen zal spelen. Wil Huntelaar dit weekend al de vijftig bereiken, dan moet hij twee keer scoren tegen z'n oude club. Het gemiddelde van de Achterhoeker is zeer hoog, hij kwam namelijk nog maar 53 keer uit voor Ajax.
Dit seizoen draait de Hunter iets minder dan de vorige jaargang, maar hij is op de goede weg terug
Toch mooi! Kunnen we die wedstrijd live kijken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:49 schreef MCH het volgende:
Ajax - Nac verplaatst van de zondagmiddag naar de vrijdagvond (15-4 wordt 13-4) vanwege tv rechten ofzo.
Leuk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:49 schreef MCH het volgende:
Ajax - Nac verplaatst van de zondagmiddag naar de vrijdagvond (15-4 wordt 13-4) vanwege tv rechten ofzo.
Je zou ook naar het stadion kunnen gaan dan zie je de meeste livequote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Toch mooi! Kunnen we die wedstrijd live kijken.
Of je gaat gewoon naar het stadionquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Toch mooi! Kunnen we die wedstrijd live kijken.
Doeidoei.quote:Rosales verwacht maandag te vertrekken
Vrijdag 2 maart, door SV, Amsterdam, 17.04u GMT+01.00, RTVNH
Mauro Rosales verwacht maandag bij Ajax te kunnen vertrekken om voor zijn vaderland bij River Plate te gaan spelen. Dat zei de Ajacied vrijdag tegenover RTVNH.
'Het geld is onderweg. De transfer is rond. Natuurlijk moet Ajax het geld eerst ontvangen, voordat ik weg mag, maar dat zal dit weekend gebeuren. Maandag kan ik dan eindelijk naar River Plate', aldus de Argentijn.
Zoals bekend werd de transfertermijn al vele malen aangepast omdat het bedrag, rond de 2 miljoen euro, bij Ajax nooit binnenkwam. Nadat vorige week eindelijk het eerste deel was overgemaakt, komt dit weekend dus het restant binnen.
0-1quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:12 schreef PLAE@ het volgende:
Ken me de beker nog herinneren paar jaar terug tegen NAC 's avonds.
Maar we werden wel kampioen dat jaar!quote:
Niet te vroeg juichen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is die soap ein-de-lijk ook weer voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |