't Is ook niet echt mijn muziek, maar ze schijnen indruk gemaakt te hebben op London Calling, dus wie weet is het wat. 't Is iig beter dan weer een hele nacht in de kroeg hangen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:36 schreef ranja het volgende:
OjaMorgen in Rotown, dat weet ik, en worden vergelen met Arctic Monkeys en Art Brut.
Maar de naam had ik dus half vergeten omdat het me weinig interessant toe lijkt
Was wel leuk ja, niet super ofzo, maar gewoon leukquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Is ook niet echt mijn muziek, maar ze schijnen indruk gemaakt te hebben op London Calling, dus wie weet is het wat. 't Is iig beter dan weer een hele nacht in de kroeg hangen.
Tom McRae.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:38 schreef peaceman het volgende:
Van welke zanger komt in mei het album 'King of cards' uit?
TSE +1quote:
Weet ik nog niet, want Leafblade treedt dan ook op. Echt k*t, het lijkt wel of alle interessante artiesten dubbel geboekt worden. Zo moet in My Dying Bride laten schieten i.v.m. Lisa Gerrard...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:05 schreef peaceman het volgende:
Ga je ook 11 mei?
Ik ken leafblade niet, maar als Tom weer zo'n geweldig optreden geeft als toen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, want Leafblade treedt dan ook op. Echt k*t, het lijkt wel of alle interessante artiesten dubbel geboekt worden. Zo moet in My Dying Bride laten schieten i.v.m. Lisa Gerrard...
Het vorige optreden was inderdaad goed, alleen hebben wij toen vroegtijdig de zaal moeten verlaten omdat ik mij helemaal niet lekker voelde. Leafblade is een akoestisch gezelschap met onder meer Danny Cavanagh. Als grote Anathema-liefhebster ben ik hier ook wel erg in geinteresseerd...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:12 schreef peaceman het volgende:
Ik ken leafblade niet, maar als Tom weer zo'n geweldig optreden geeft als toen...![]()
Heb je de nieuwe nummers al gehoord?
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik deze foto zag, maar het is geen Beegee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:17 schreef Pavement het volgende:
een beegee
Da's Nick van GTST on a bad hair dayquote:
Dat is jammer zeg! Zonde! Het einde was gaaf, zelden zo'n overgave van de fans gezien.... Heb je nog wel gezien dat hij bij 1 nummer van de toegift bijna moest vechten tegen tranen? Begin was trouwens ook briljant met Karaoke Soul acapella...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het vorige optreden was inderdaad goed, alleen hebben wij toen vroegtijdig de zaal moeten verlaten omdat ik mij helemaal niet lekker voelde.
Denk niet dat dat echt iets voor mij is of wel?quote:Leafblade is een akoestisch gezelschap met onder meer Danny Cavanagh. Als grote Anathema-liefhebster ben ik hier ook wel erg in geinteresseerd...
Check: http://leafblade.net/
Ik heb dus die hele toegift gemist, en heb de dag erna op internet kunnen lezen hoe fantastisch het allemaal wel niet was. Toen voelde ik mij zo mogelijk nóg beroerder...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:23 schreef peaceman het volgende:
Dat is jammer zeg! Zonde! Het einde was gaaf, zelden zo'n overgave van de fans gezien.... Heb je nog wel gezien dat hij bij 1 nummer van de toegift bijna moest vechten tegen tranen? Begin was trouwens ook briljant met Karaoke Soul acapella...
Denk niet dat dat echt iets voor mij is of wel?
Misschien wel he?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:31 schreef peaceman het volgende:
Hoog tijd voor een herkansing dan TSE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |