Als Brain mag verkrachten mag zij het ook!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:46 schreef brabander01 het volgende:
ze verkracht echt die hele zalm, zonde
Al twee keer gelezen, maar het woord "Venlo" niet tegengekomen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien over het hoofd gezien deze?
http://www.zibb.nl/horeca(...)nr/815056/index.html
ik ook al nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:47 schreef demins het volgende:
[..]
Al twee keer gelezen, maar het woord "Venlo" niet tegengekomen!
verschil is er natuurlijk niet , het stinkt beide naar vis tochquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:46 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als Brain mag verkrachten mag zij het ook!
Ik zit even te kijken ja, misschien is ie wel wat te grootquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:45 schreef BONG4002 het volgende:
@HiDiHo: Ik krijg de melding "De toegang tot het bestand is tijdelijk onmogelijk." als ik op je linkje klik.....
Net pakt ie m wel maar dan staat er "Download with premium" ipv die seconden op de knop, dus lukt nog nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken ja, misschien is ie wel wat te groot![]()
ik hou het op geen, het tegendeel heeft hij namelijk nog niet laten zienquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:48 schreef noekje het volgende:
Ze vinden Jaap gewoon onbeleefd. Ik denk ook dat er weinig tot geen manieren in zit.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:52 schreef fladdie het volgende:
Hoi HiDHo weet jij over een filmpje is van de ruzie van vanmorgen tussen eric en natasia
Ja, nu komt Eric op voor Huub. Hij is in gesprek met Sylvia. Maar als hij 'op bezoek' is bij het andere kamp hoor ik hem anders praten. Daarom kan ik geen hoogte krijgen van Eric - en vertrouw ik hem nog niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:53 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat ze wel een punt hebben.
Hij is totaal niet geïnteresseerd in anderen besef ik nu, vraagt niets.
Hoe hij ook eet, snel in zijn eentje dingen voor zichzelf maakt.
Eric komt voor Huub op.![]()
Komt helemaal goed mensenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:53 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat ze wel een punt hebben.
Hij is totaal niet geïnteresseerd in anderen besef ik nu, vraagt niets.
Hoe hij ook eet, snel in zijn eentje dingen voor zichzelf maakt.
Eric komt voor Huub op.![]()
Daar kunnen we niet omheenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:56 schreef BONG4002 het volgende:
En Jaap komt er ook bij in de gameroom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |