Uhm en nu serieusquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:03 schreef JediMindTricks het volgende:
er kei hard op stampen !!!!!!1
quote:
Dan zou ik een van de telefoonnummers bellen die op de CD's staan, en vragen wat een 'vliegmaatshappij' is.quote:
Ik wil me baan ook nog behouden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef Roellie80 het volgende:
een boel geld vragen of anders bedrijfsgevoelige en persoonlijke gegevens openbaar maken,
en wanneer je geld heb ontvangen alsnog de bende openbaar maken
Chantagequote:Op donderdag 1 maart 2007 16:04 schreef Roellie80 het volgende:
een boel geld vragen of anders bedrijfsgevoelige en persoonlijke gegevens openbaar maken,
en wanneer je geld heb ontvangen alsnog de bende openbaar maken
Laten we het maar op: 'openbaar gebied' houden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:06 schreef Frollo het volgende:
Waar vind je zoiets in vredesnaam?
Ik zou wel serieus alle CD's even "backuppen". Je weet maar nooitquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:06 schreef tongytongylickylic... het volgende:
Politie is op de hoogte, ik heb gezegd dat ze de cdroms hier kunnen ophalen.
Zeg ik lekker nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:07 schreef Pony-Lover het volgende:
welke maatschappij?
Mji best, maar moeten we het dan soms ook op 'gevonden' houden?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:07 schreef tongytongylickylic... het volgende:
[..]
Laten we het maar op: 'openbaar gebied' houden.
kunnen ze dat niet zien dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zou wel serieus alle CD's even "backuppen". Je weet maar nooit
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
kunnen ze dat niet zien dan?
Openbaar gebied dan wat jij wil, waar iedereen kan/ mag lopen/ looptquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mji best, maar moeten we het dan soms ook op 'gevonden' houden?
Als je een cd brand? Nee..quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
kunnen ze dat niet zien dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |