abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:31:28 #51
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46848368
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:19 schreef denthemen het volgende:

[..]

dat wil ik maar zeggen, en zelfs hun krijgen een uitvak nog wel eens vol..

Ik heb des te meer respect voor de supporters van PSV die ook uitwedstrijden bezoeken
Ik wil hooguit nog wel eens een feyenoord - PSV of een ajax - PSV bezoeken met de combi maar alle overige wedstrijden met combi heb ik gewoon geen trek in.

Europees zijn vrijwel alle wedstrijden zonder combi en die bezoek ik dan ook zeer regelmatig.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 2 maart 2007 @ 15:31:29 #52
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46848371
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:22 schreef PyTh het volgende:

[..]

als ajax thuis van Heerenveen en uit van Twente wint zal de ontmoeting wel cruciaal worden maar ik zie ajax in de huidige vorm niet in Enschede winnen....

Als we dit kampioenschap nog uit handen geven lever ik m'n seizoenskaart in.

pas op wat je zegt! Ik moet misschien mijn schoen opeten
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_46849181
Dus het is nu zo dat of sien eet zijn schoen op of PyTh levert zijn seizoenskaart in.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 maart 2007 @ 16:26:27 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46850489
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:52 schreef Suijk het volgende:
Dus het is nu zo dat of sien eet zijn schoen op of PyTh levert zijn seizoenskaart in.

staat me ergens iets van bij dat Sientje er 2 op moet eten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_46850659
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:31 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik wil hooguit nog wel eens een feyenoord - PSV of een ajax - PSV bezoeken met de combi maar alle overige wedstrijden met combi heb ik gewoon geen trek in.

Europees zijn vrijwel alle wedstrijden zonder combi en die bezoek ik dan ook zeer regelmatig.
Hmm wist niet dat jij zo weinig uitwedstrijden bezocht.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 16:38:41 #56
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46850998
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:30 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hmm wist niet dat jij zo weinig uitwedstrijden bezocht.
Dan weet je het nu.

Uitwedstrijden zonder combi ben ik van de partij, andere uitwedstrijden met combi (met de utizondering van feyenoord - psv of ajax - psv) laat ik verstek gaan of ga ik alleen als er losse kaarten geregeld zijn.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 2 maart 2007 @ 18:17:01 #57
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_46853968
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 09:06 schreef RayMania het volgende:
Als Henry en Rosicky geblesseerd blijven dan maakt PSV zeker een goede kans.
Ik weet het niet.Blijf toch wat sceptisch.Onderschat Arsenal nooit.Ook niet zonder Henry en Rosicky.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_46854778
Normaal gesproken gaat Arsenal over 2 wedstrijden door. Maar een kans hebben we zeker. Wie weet houden we met veel kunst en vliegwerk (en geluk) de bal uit de goal of komt er een goaltje voor ons uit de lucht vallen. Voor hetzelfde geld werkt Arsenal er binnen 5 minuten een tegen de touwen en staat het bij de rust 3-0. Kan allemaal...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46855831
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Normaal gesproken gaat Arsenal over 2 wedstrijden door. Maar een kans hebben we zeker. Wie weet houden we met veel kunst en vliegwerk (en geluk) de bal uit de goal of komt er een goaltje voor ons uit de lucht vallen. Voor hetzelfde geld werkt Arsenal er binnen 5 minuten een tegen de touwen en staat het bij de rust 3-0. Kan allemaal...
Precies. Stel dat PSV het lukt om te scoren, dan moet Arsenal meteen drie keer scoren. We moeten een beetje hopen dat dat gebeurt. Of gewoon geen tegengoal krijgen, maar om daar nou op te gokken...
We sure are cute for two ugly people.
pi_46856090
Ze hebben al 4 wedstrijden niet meer gewonnen, ik denk dat we wel mintsens 50% kans hebben.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_46859121
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 19:23 schreef mcyodogg het volgende:
Ze hebben al 4 wedstrijden niet meer gewonnen, ik denk dat we wel mintsens 50% kans hebben.
In jou geval, wie is "we"?
pi_46859287
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 20:51 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

In jou geval, wie is "we"?
Chelsea heeft Arsenal al verslagen, maar woensdag is veel belangrijker
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:49:06 #63
11102 knep
Mountainfreak
pi_46861340
Dinsdag een beetje bij het stadion van Chelsea rondhangen, misschien nog een gelegenheid om een kaartje te regelen .
pi_46861878
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:49 schreef knep het volgende:
Dinsdag een beetje bij het stadion van Chelsea rondhangen, misschien nog een gelegenheid om een kaartje te regelen .
Erg vet als het je zou lukken, erg duur ook, maar ja.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 22:13:32 #65
11102 knep
Mountainfreak
pi_46862266
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 22:04 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Erg vet als het je zou lukken, erg duur ook, maar ja.
Anders ga ik gewoon ergens in een pub kijken, ook leuk .
Heb superveel zin, maandag nog even werken en direct na het werk het vliegtuig in .
pi_46865720
Ik hoorde van een college dat hij in de krant las dat Cocu er niet veel heil meer in zag om er nog een jaartje aan vast te knopen (Nou las hij het in de Telegraaf, dus vaak met een korreltje zout nemen) maar heeft iemand hier er nog meer over gelezen. Zou balen zijn lijkt me. Zoals hij tegen Arsenal speelde was hij wel erg sterk!
  zaterdag 3 maart 2007 @ 00:09:33 #67
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46866448
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
dat is wel het probleem idd, Arsenal zal heel fel beginnen dus ze moeten de storm even doorstaan, bij voorkeur natuurlijk een countertje eruit halen. In principe heeft Arsenal toch de betere papieren denk ik. Wanneer PSV eenmaal op achterstand wordt gezet hebben ze het moeilijk (klinkt triviaal maar bedoel meer dat ze vaak niet meer terugkomen dan in Europese wedstrijden). PSV heeft natuurlijk als troef de uitgoal, maar ze scoren verre van makkelijk de laatste tijd. Die van mendez vorige keer was mooi, maar kwam redelijk uit de lucht vallen vond ik.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_46867863
twente inmiddels 2e

hadden wij maar Fred Rutten gehouden
pi_46869499
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
twente inmiddels 2e

hadden wij maar Fred Rutten gehouden
Hiddink zei het nog
Patat Friet
pi_46869765
Vanavond RKC.... dat moeten weer 3 punten zijn
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_46870885
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 23:49 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik hoorde van een college dat hij in de krant las dat Cocu er niet veel heil meer in zag om er nog een jaartje aan vast te knopen (Nou las hij het in de Telegraaf, dus vaak met een korreltje zout nemen) maar heeft iemand hier er nog meer over gelezen. Zou balen zijn lijkt me. Zoals hij tegen Arsenal speelde was hij wel erg sterk!
Hoewel Cocu nog steeds heel belangrijk is voor PSV moet ik wel zeggen dat de glans er toch een beetje af is, wat natuurlijk heel normaal is voor iemand van zijn leeftijd. Ik denk dat het hoog tijd is om te stoppen voor Philip. Laat het kansloos lang doorvoetballen maar over aan de Maradona's en Romario's van de wereld over.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46871638
Vanavond een moeizame 3-0.

Woensdag een moeizame 3-0.

Volgend weekend een moeizame 0-3.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_46873308
Kalou naar PSV?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46873685
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 11:58 schreef Vakkie_W het volgende:
Kalou naar PSV?
bron?
pi_46873783
Zou een mooie zijn .
pi_46873813
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 12:17 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

bron?
"Farfan van PSV naar Chelsea in ruil voor Salomon Kalou"
Datum: 03-03 | Bron: Sportweek

Ronald Koeman zal niet raar staan te kijken als Jefferson Farfán (voor veel geld) op korte termijn uit Eindhoven vertrekt. Gezien de liefderijke connectie met Chelsea lijkt het ons niet onlogisch als de Peruviaan richting Stamford Bridge verkast in een ruil met oud-Feyenoorder Salomon Kalou (op huurbasis).
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46874148
quote:
Voor middenvelder John de Jong gaat het weer de goede kant op. Hij speelt maandag met Jong PSV mee in de uitwedstrijd tegen Jong FC Groningen. “Verder heb ik op Reiziger en Kluivert na iedereen fit”, zei Koeman in het wekelijkse persgesprek op De Herdgang. “Toch hebben we negentien man op de lijst, omdat Da Costa licht grieperig is. Voor de zekerheid dus.” De rentree van Michael Reiziger zal nog even op zich laten wachten, aldus Koeman. “Hij zal voorlopig niet fit zijn.” Reiziger werkt een eigen programma af. Ten opzichte van de basis tegen NAC Breda zal PSV zaterdagavond aantreden met een andere bezetting. Zo keren Cocu, Simons en Koné terug in de basis.
Goh, toch maar wel.

Leuk trouwens voor de Jong dat ie al weer speelt. Hopelijk zien we hem ooit nog in het eerste invallen/spelen.
  Redactie Frontpage zaterdag 3 maart 2007 @ 13:47:24 #78
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_46875617
Kaartje PSV - Ajax binnennnnnnnnnnnnnn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 3 maart 2007 @ 13:48:06 #79
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46875640
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 23:49 schreef Leso_Varen het volgende:
hij heeft iig al gezegd dat hij geen zin heeft in weer een opbouw jaar, en aangezien de kans bestaat dat er een aantal belangrijke spelers gaan..... ben ik bang.

Vandaag in het AD heel stuk over het spitsenprobleem en wat Koeman daarmee voor volgend jaar wil.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 3 maart 2007 @ 13:48:58 #80
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46875661
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 12:23 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

"Farfan van PSV naar Chelsea in ruil voor Salomon Kalou"
Datum: 03-03 | Bron: Sportweek

Ronald Koeman zal niet raar staan te kijken als Jefferson Farfán (voor veel geld) op korte termijn uit Eindhoven vertrekt. Gezien de liefderijke connectie met Chelsea lijkt het ons niet onlogisch als de Peruviaan richting Stamford Bridge verkast in een ruil met oud-Feyenoorder Salomon Kalou (op huurbasis).
voor een bak geld + Kalou neem ik aan.......
DeLuna vindt me dik ;(
pi_46875871
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

voor een bak geld + Kalou neem ik aan.......
Lijkt me wel aangezien Kalou op huurbasis zou komen. Een speler ruilen voor een huurling lijkt me niet verstandig. Maar Kkalou mocht toch niet verhuurd worden aan een Nederlandse club?
We sure are cute for two ugly people.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 3 maart 2007 @ 14:04:28 #82
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46876040
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:57 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Lijkt me wel aangezien Kalou op huurbasis zou komen. Een speler ruilen voor een huurling lijkt me niet verstandig. Maar Kkalou mocht toch niet verhuurd worden aan een Nederlandse club?
ja dat gerucht ging wel, misschien ging het alleen over het eerste jaar ofzo!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_46877160
Ruilen voor Robben
pi_46877320
Jezus, hoe snel was PSV-Ajax uitverkocht? Stond ik daar voor niets bij de sigarenboer om half 10
pi_46877348
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 14:47 schreef mcyodogg het volgende:
Jezus, hoe snel was PSV-Ajax uitverkocht? Stond ik daar voor niets bij de sigarenboer om half 10
een thuiswedstrijd zo snel uitverkocht ?

Doen ze goed
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_46877651
quote:
altijd je kaarten al van tevoren inleveren
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:03:02 #87
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46877798
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 14:57 schreef WooZ het volgende:

[..]

altijd je kaarten al van tevoren inleveren
idd, heb er 3
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46878027
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Komende weken belangrijke wedstrijden met een mindere vorm.

PSV moet er 6 van de 8 winnen en dan is het kampioenschap pas binnen.<knip>
Dus jij verklaart hierbij dat AZ en/of Ajax achtmaal zonder puntverlies blijven. Je zou je beter eens laten nakijken! Een nederlaag tegen RKC vanavond biedt de concurrentie misschien nog wat lucht, maar het verleden biedt hen zelfs dan nog bepaald geen garantie.

Ajax, Twente (thuis), NAC, Utrecht (uit) dat zijn de gevaren-duels. De achtervolgers hebben ook van die wedstrijden.
pi_46878061
quote:
Daar snap ik niks van. PSV legt slecht voetbal op de mat. En voor Ajax hoef je eigenlijk ook niet te komen dit seizoen Mensen hebben gewoon geld teveel, of willen herrie schoppen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 3 maart 2007 @ 15:25:30 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46878429
quote:
er gaan dan ook niet zo heel veel kaarten in de verkoop.
DeLuna vindt me dik ;(
  Redactie Frontpage zaterdag 3 maart 2007 @ 16:01:09 #91
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_46879436
quote:
Tja, weinig kaarten, grote wedstrijd... Ik was wel op tijd
pi_46880908
Vanavond tegen RKC. Ondanks de mindere vorm moet RKC in principe een maatje te klein zijn.

Dus denk ik wel dat er gewoon wordt gewonnen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 3 maart 2007 @ 16:58:46 #93
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_46881075
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij heeft iig al gezegd dat hij geen zin heeft in weer een opbouw jaar, en aangezien de kans bestaat dat er een aantal belangrijke spelers gaan..... ben ik bang.

Vandaag in het AD heel stuk over het spitsenprobleem en wat Koeman daarmee voor volgend jaar wil.
en? wat is zijn plan voor volgend jaar?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_46881320
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 16:58 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

en? wat is zijn plan voor volgend jaar?
Denneboom oa.
pi_46881696
Even een voorspelling voor vanavond: 2-0
pi_46881706
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:12 schreef okee6 het volgende:

[..]

Daar snap ik niks van. PSV legt slecht voetbal op de mat. En voor Ajax hoef je eigenlijk ook niet te komen dit seizoen Mensen hebben gewoon geld teveel, of willen herrie schoppen.
Maak je nu een grapje?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_46882147
quote:
Ik om 9.20 en toen waren ze ook allemaal al verkocht:{
Volgens de verkoopster was alles voor 9.10 al verkocht..
pi_46882957
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:20 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Maak je nu een grapje?
Maar wel een zure. Dit is zo'n wedstrijd dat je altijd gaat, alleen om het affiche al. Maar laten we wel wezen, de wedstrijd van verleden week was droevig. Alex maakte nog de goal, het excuus van Arsenal lag er, maar als toeschouwer wil je zoiets liever niet zien. De motivatie droop er niet vanaf. En Ajax, dat is dan eerder om het leedvermaak. Ik hoop voor de aanschouwers dat de wedstrijd open en gepassioneerd zal zijn.
pi_46883910
quote:
Xiang Sun en Alcides in de basis tegen RKC Waalwijk
03 maart 2007 18:30
PSV start vanavond met Xiang Sun in de basis in de competitiewedstrijd tegen RKC Waalwijk. De Chinees zal naar verwachting op de linkerflank aanvallend gaan spelen, een vergelijkbare rol vervulde de 25-jarige Sun ook in de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo. Kromkamp keert na één duel afwezigheid weer terug.

Flink aantal wijzigingen

Ten opzichte van de kwartfinalewedstrijd tegen NAC Breda heeft Ronald Koeman zijn elftal op een flink aantal posities aangepast. Timmy Simons, Phillip Cocu en Arouna Koné zijn weer teruggekeerd in de basis. Edison Mendez, Mika Väyrynen, Jason Culina en Diego Tardelli nemen plaats op de reservebank. Het duel in het Philips Stadion begint om 19.30 uur.

Opstelling PSV:

Gomes, Kromkamp, Alex, Salcido, Alcides, Simons, Cocu, Afellay, Xiang Sun, Farfán en Koné.
Wissels: Moens, Väyrynen, Mendez, Culina, Addo, Fehér en Tardelli.
pi_46883996
Logische opstelling, wel veel verdedigende/controlerende spelers zo op het eerste gezicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')