Ik wil hooguit nog wel eens een feyenoord - PSV of een ajax - PSV bezoeken met de combi maar alle overige wedstrijden met combi heb ik gewoon geen trek in.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
dat wil ik maar zeggen, en zelfs hun krijgen een uitvak nog wel eens vol..
Ik heb des te meer respect voor de supporters van PSV die ook uitwedstrijden bezoeken![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
als ajax thuis van Heerenveen en uit van Twente wint zal de ontmoeting wel cruciaal worden maar ik zie ajax in de huidige vorm niet in Enschede winnen....
Als we dit kampioenschap nog uit handen geven lever ik m'n seizoenskaart in.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:52 schreef Suijk het volgende:
Dus het is nu zo dat of sien eet zijn schoen op of PyTh levert zijn seizoenskaart in.
Hmm wist niet dat jij zo weinig uitwedstrijden bezocht.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik wil hooguit nog wel eens een feyenoord - PSV of een ajax - PSV bezoeken met de combi maar alle overige wedstrijden met combi heb ik gewoon geen trek in.
Europees zijn vrijwel alle wedstrijden zonder combi en die bezoek ik dan ook zeer regelmatig.
Dan weet je het nu.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hmm wist niet dat jij zo weinig uitwedstrijden bezocht.
Ik weet het niet.Blijf toch wat sceptisch.Onderschat Arsenal nooit.Ook niet zonder Henry en Rosicky.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:06 schreef RayMania het volgende:
Als Henry en Rosicky geblesseerd blijven dan maakt PSV zeker een goede kans.
Precies. Stel dat PSV het lukt om te scoren, dan moet Arsenal meteen drie keer scoren. We moeten een beetje hopen dat dat gebeurt. Of gewoon geen tegengoal krijgen, maar om daar nou op te gokken...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Normaal gesproken gaat Arsenal over 2 wedstrijden door. Maar een kans hebben we zeker. Wie weet houden we met veel kunst en vliegwerk (en geluk) de bal uit de goal of komt er een goaltje voor ons uit de lucht vallen. Voor hetzelfde geld werkt Arsenal er binnen 5 minuten een tegen de touwen en staat het bij de rust 3-0. Kan allemaal...
In jou geval, wie is "we"?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:23 schreef mcyodogg het volgende:
Ze hebben al 4 wedstrijden niet meer gewonnen, ik denk dat we wel mintsens 50% kans hebben.
Chelsea heeft Arsenal al verslagen, maar woensdag is veel belangrijkerquote:
Erg vet als het je zou lukken, erg duur ook, maar ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:49 schreef knep het volgende:
Dinsdag een beetje bij het stadion van Chelsea rondhangen, misschien nog een gelegenheid om een kaartje te regelen.
Anders ga ik gewoon ergens in een pub kijken, ook leukquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:04 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Erg vet als het je zou lukken, erg duur ook, maar ja.
dat is wel het probleem idd, Arsenal zal heel fel beginnen dus ze moeten de storm even doorstaan, bij voorkeur natuurlijk een countertje eruit halen. In principe heeft Arsenal toch de betere papieren denk ik. Wanneer PSV eenmaal op achterstand wordt gezet hebben ze het moeilijk (klinkt triviaal maar bedoel meer dat ze vaak niet meer terugkomen dan in Europese wedstrijden). PSV heeft natuurlijk als troef de uitgoal, maar ze scoren verre van makkelijk de laatste tijd. Die van mendez vorige keer was mooi, maar kwam redelijk uit de lucht vallen vond ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Normaal gesproken gaat Arsenal over 2 wedstrijden door. Maar een kans hebben we zeker. Wie weet houden we met veel kunst en vliegwerk (en geluk) de bal uit de goal of komt er een goaltje voor ons uit de lucht vallen. Voor hetzelfde geld werkt Arsenal er binnen 5 minuten een tegen de touwen en staat het bij de rust 3-0. Kan allemaal...
Hiddink zei het nogquote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
twente inmiddels 2e
hadden wij maar Fred Rutten gehouden
Hoewel Cocu nog steeds heel belangrijk is voor PSV moet ik wel zeggen dat de glans er toch een beetje af is, wat natuurlijk heel normaal is voor iemand van zijn leeftijd. Ik denk dat het hoog tijd is om te stoppen voor Philip. Laat het kansloos lang doorvoetballen maar over aan de Maradona's en Romario's van de wereld over.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:49 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik hoorde van een college dat hij in de krant las dat Cocu er niet veel heil meer in zag om er nog een jaartje aan vast te knopen (Nou las hij het in de Telegraaf, dus vaak met een korreltje zout nemen) maar heeft iemand hier er nog meer over gelezen. Zou balen zijn lijkt me. Zoals hij tegen Arsenal speelde was hij wel erg sterk!
"Farfan van PSV naar Chelsea in ruil voor Salomon Kalou"quote:
Goh, toch maar wel.quote:Voor middenvelder John de Jong gaat het weer de goede kant op. Hij speelt maandag met Jong PSV mee in de uitwedstrijd tegen Jong FC Groningen. “Verder heb ik op Reiziger en Kluivert na iedereen fit”, zei Koeman in het wekelijkse persgesprek op De Herdgang. “Toch hebben we negentien man op de lijst, omdat Da Costa licht grieperig is. Voor de zekerheid dus.” De rentree van Michael Reiziger zal nog even op zich laten wachten, aldus Koeman. “Hij zal voorlopig niet fit zijn.” Reiziger werkt een eigen programma af. Ten opzichte van de basis tegen NAC Breda zal PSV zaterdagavond aantreden met een andere bezetting. Zo keren Cocu, Simons en Koné terug in de basis.
hij heeft iig al gezegd dat hij geen zin heeft in weer een opbouw jaar, en aangezien de kans bestaat dat er een aantal belangrijke spelers gaan..... ben ik bang.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:49 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik hoorde van een college dat hij in de krant las dat Cocu er niet veel heil meer in zag om er nog een jaartje aan vast te knopen (Nou las hij het in de Telegraaf, dus vaak met een korreltje zout nemen) maar heeft iemand hier er nog meer over gelezen. Zou balen zijn lijkt me. Zoals hij tegen Arsenal speelde was hij wel erg sterk!
voor een bak geld + Kalou neem ik aan.......quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
"Farfan van PSV naar Chelsea in ruil voor Salomon Kalou"
Datum: 03-03 | Bron: Sportweek
Ronald Koeman zal niet raar staan te kijken als Jefferson Farfán (voor veel geld) op korte termijn uit Eindhoven vertrekt. Gezien de liefderijke connectie met Chelsea lijkt het ons niet onlogisch als de Peruviaan richting Stamford Bridge verkast in een ruil met oud-Feyenoorder Salomon Kalou (op huurbasis).
Lijkt me wel aangezien Kalou op huurbasis zou komen. Een speler ruilen voor een huurling lijkt me niet verstandig. Maar Kkalou mocht toch niet verhuurd worden aan een Nederlandse club?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor een bak geld + Kalou neem ik aan.......
ja dat gerucht ging wel, misschien ging het alleen over het eerste jaar ofzo!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:57 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Lijkt me wel aangezien Kalou op huurbasis zou komen. Een speler ruilen voor een huurling lijkt me niet verstandig. Maar Kkalou mocht toch niet verhuurd worden aan een Nederlandse club?
een thuiswedstrijd zo snel uitverkocht ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:47 schreef mcyodogg het volgende:
Jezus, hoe snel was PSV-Ajax uitverkocht? Stond ik daar voor niets bij de sigarenboer om half 10
altijd je kaarten al van tevoren inleverenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:47 schreef mcyodogg het volgende:
Jezus, hoe snel was PSV-Ajax uitverkocht? Stond ik daar voor niets bij de sigarenboer om half 10
idd, heb er 3quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:57 schreef WooZ het volgende:
[..]
altijd je kaarten al van tevoren inleveren![]()
Dus jij verklaart hierbij dat AZ en/of Ajax achtmaal zonder puntverlies blijven. Je zou je beter eens laten nakijken! Een nederlaag tegen RKC vanavond biedt de concurrentie misschien nog wat lucht, maar het verleden biedt hen zelfs dan nog bepaald geen garantie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Komende weken belangrijke wedstrijden met een mindere vorm.
PSV moet er 6 van de 8 winnen en dan is het kampioenschap pas binnen.<knip>
Daar snap ik niks van. PSV legt slecht voetbal op de mat. En voor Ajax hoef je eigenlijk ook niet te komen dit seizoenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:47 schreef mcyodogg het volgende:
er gaan dan ook niet zo heel veel kaarten in de verkoop.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:47 schreef mcyodogg het volgende:
Tja, weinig kaarten, grote wedstrijd... Ik was wel op tijdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:47 schreef mcyodogg het volgende:
en? wat is zijn plan voor volgend jaar?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft iig al gezegd dat hij geen zin heeft in weer een opbouw jaar, en aangezien de kans bestaat dat er een aantal belangrijke spelers gaan..... ben ik bang.
Vandaag in het AD heel stuk over het spitsenprobleem en wat Koeman daarmee voor volgend jaar wil.
Denneboom oa.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:58 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
en? wat is zijn plan voor volgend jaar?
Maak je nu een grapje?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Daar snap ik niks van. PSV legt slecht voetbal op de mat. En voor Ajax hoef je eigenlijk ook niet te komen dit seizoenMensen hebben gewoon geld teveel, of willen herrie schoppen.
Ik om 9.20 en toen waren ze ook allemaal al verkocht:{quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:47 schreef mcyodogg het volgende:
Maar wel een zure. Dit is zo'n wedstrijd dat je altijd gaat, alleen om het affiche al. Maar laten we wel wezen, de wedstrijd van verleden week was droevig. Alex maakte nog de goal, het excuus van Arsenal lag er, maar als toeschouwer wil je zoiets liever niet zien. De motivatie droop er niet vanaf. En Ajax, dat is dan eerder om het leedvermaak. Ik hoop voor de aanschouwers dat de wedstrijd open en gepassioneerd zal zijn.quote:
quote:Xiang Sun en Alcides in de basis tegen RKC Waalwijk
03 maart 2007 18:30
PSV start vanavond met Xiang Sun in de basis in de competitiewedstrijd tegen RKC Waalwijk. De Chinees zal naar verwachting op de linkerflank aanvallend gaan spelen, een vergelijkbare rol vervulde de 25-jarige Sun ook in de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo. Kromkamp keert na één duel afwezigheid weer terug.
Flink aantal wijzigingen
Ten opzichte van de kwartfinalewedstrijd tegen NAC Breda heeft Ronald Koeman zijn elftal op een flink aantal posities aangepast. Timmy Simons, Phillip Cocu en Arouna Koné zijn weer teruggekeerd in de basis. Edison Mendez, Mika Väyrynen, Jason Culina en Diego Tardelli nemen plaats op de reservebank. Het duel in het Philips Stadion begint om 19.30 uur.
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Alex, Salcido, Alcides, Simons, Cocu, Afellay, Xiang Sun, Farfán en Koné.
Wissels: Moens, Väyrynen, Mendez, Culina, Addo, Fehér en Tardelli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |