abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46808721
Waarom ?
Waarom heeft het ongeboren kind geen Wettelijk Rechten?
Waarom mogen zijn/haar beentjes, armpjes en hoofdje eraf worden gehakt?
Waarom denken medici nog steeds dat een ongeboren kind geen pijn kan voelen ?
Waarom mag een moeder haar kind laten aborteren zonder toestemming van de vader ?
Een aantal van mijn vele vragen...

Hier de link naar een 3-tal filmpjes welke de Waarheid vertellen over abortus...

http://www.eo.nl/media/spelert.jsp;...3?aflid=6735148

http://www.abort73.com/HTML/index.swf

http://www.abortionno.org/Resources/audiovideo.html#

Kan jij het me uitleggen ?
pi_46808750
Per dag worden zo'n 15.000 kinderen door middel van abortus vermoord...(in de VS alleen al 4.000 kinderen per dag)
Per maand dus 450.000
Per jaar 5.400.000
De afgelopen 20 jaar...108.000.000 kinderen
Volgens mij noemen we zoiets genocide...

Maar ja, je zal het ook maar te druk hebben voor een kindje...dan laten we het toch gewoon even vermoorden ?
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:19:35 #3
32422 engessa
Who's dirty?
pi_46808766
Volgens mij zijn ze iemand vergeten te aborteren.
pi_46808793
Sorry hoor, maar als je denkt dat je door een dergelijke woordkeuze een fatsoenlijke discussie hierover kunt voeren, heb je het mis vermoed ik.
pi_46808796
http://www.abortionno.org(...)ures/11_weeks-04.jpg

11 weken oud

Edit: Niet iedereen wil dat zien, ik was aan het eten .

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2007 15:25:17 ]
pi_46808803
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 15:19 schreef engessa het volgende:
Volgens mij zijn ze iemand vergeten te aborteren.
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
pi_46808824
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 15:18 schreef Vincent-xxx het volgende:
Per dag worden zo'n 15.000 kinderen door middel van abortus vermoord...(in de VS alleen al 4.000 kinderen per dag)
Per maand dus 450.000
Per jaar 5.400.000
De afgelopen 20 jaar...108.000.000 kinderen
Volgens mij noemen we zoiets genocide...

Maar ja, je zal het ook maar te druk hebben voor een kindje...dan laten we het toch gewoon even vermoorden ?
huilie
pi_46808851
Waarom mag iedereen onbeperkt kinderen krijgen?

men verwaarloosd ze of als ze depri zijn worden ze uitgemoord.
pi_46808858
TOT 24 WEKEN IS HET WETTELIJK TOEGESTAAN
OM EEN KIND TE LATEN ABORTEREN

Waarom ? omdat ons in 1981 is wijs gemaakt dat het kindje niets meer is als een klompje weefsel.

● WAZ – Wet Afbreking Zwangerschap
Link:
http://wetten.overheid.nl/cgi-bin/s.../javascript=yes

● Artikel 2 | Burgerlijk Wetboek 1
Het kind waarvan een vrouw zwanger is wordt als reeds geboren aangemerkt, zo dikwijls zijn belang dit vordert.
Komt het dood ter wereld, dan wordt het geacht nooit te hebben bestaan.

● Artikel 296 | Wetboek van Strafrecht
1. Hij die een vrouw een behandeling geeft, terwijl hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat daardoor zwangerschap kan worden afgebroken, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaar en zes maanden of geldboete van de vierde categorie.
2. Indien het feit de dood van de vrouw ten gevolge heeft, wordt gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren opgelegd of geldboete van de vierde categorie.
3. Indien het feit is begaan zonder toestemming van de vrouw, wordt gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren opgelegd of geldboete van de vijfde categorie.
4. Indien het feit is begaan zonder toestemming van de vrouw en tevens haar dood ten gevolge heeft, wordt gevangenisstraf van ten hoogste vijftien jaren opgelegd of geldboete van de vijfde categorie.
5. Het in het eerste lid bedoelde feit is niet strafbaar, indien de behandeling is verricht door een arts in een ziekenhuis of kliniek waarin zodanige behandeling volgens de Wet afbreking zwangerschap mag worden verricht.

● Artikel 82a |Wetboek van Strafrecht
Onder een ander, of een kind bij of kort na de geboorte, van het leven beroven wordt begrepen: het doden van een vrucht die naar redelijkerwijs verwacht mag worden in staat is buiten het moederlichaam in leven te blijven.

● Artikel 14 | EVRM - Verbod van discriminatie
Het genot van de rechten en vrijheden die in dit Verdrag zijn vermeld, moet worden verzekerd
zonder enig onderscheid op welke grond ook, zoals geslacht, ras, kleur, taal, godsdienst, politieke of andere mening, nationale of maatschappelijke afkomst, het behoren tot een nationale minderheid, vermogen, geboorte of andere status.
Doordat de vrouw zonder toestemming van de man kan besluiten een zwangerschap af te breken wordt de vader gediscrimineerd.

● Artikel 19 | IVRK - Bescherming tegen kindermishandeling
1. De Staten die partij zijn, nemen alle passende wettelijke en bestuurlijke maatregelen en maatregelen op sociaal en opvoedkundig gebied om het kind te beschermen tegen alle vormen van lichamelijk of geestelijk geweld, letsel of misbruik, lichamelijk of geestelijke verwaarlozing of nalatige behandeling, mishandeling of exploitatie, met inbegrip van seksueel misbruik, terwijl het kind onder de hoede is van de ouder(s), wettige voogd(en) of iemand anders die de zorg voor het kind heeft.

2. Deze maatregelen ter bescherming dienen, indien van toepassing, doeltreffende procedures te omvatten voor de invoering van sociale programma's om te voorzien in de nodige ondersteuning van het kind en van degenen die de zorg voor het kind hebben, alsmede procedures voor andere vormen van voorkoming van en voor opsporing, melding, verwijzing, onderzoek, behandeling en follow-up van gevallen van kindermishandeling zoals hierboven beschreven, en, indien van toepassing, voor inschakeling van rechterlijke instanties.
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:22:21 #10
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46808891
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 15:20 schreef Vincent-xxx het volgende:
[afbeelding]

11 weken oud
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_46808903
quote:
[afbeelding]

11 weken oud
Ok, bullshittopic. Duidelijk.
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:23:49 #12
129873 Marjan_K
I used to dream
pi_46808950
kijk dat je die linkjes neerzet oke maar dat je de foto zonder waarschuwing erbij zet vind ik walgelijk....

ooit er aan gedacht dat mensen hier niet op zitten te wachten? zwangeren zoals ik bijvoorbeeld.....

en bedankt he
Or maybe something I thought
pi_46808963
www.eo.nl, zeer betrouwbare en onpartijdige bron als het aankomt op abortus, of masturberen for that mather

En serieus, je maakt een account aan om te gaan zeuren over abortus..
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:25:12 #14
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46809021
quote:
[afbeelding]

11 weken oud
grappig hoor.
Lang leve mij! *O*
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:26:03 #15
85962 ioko
I Appear Missing
pi_46809055
Jij vind het kinderen, ik vind het (tot een bepaalde grens) een klompje cellen, zonder besef, dat niet kan voelen wanneer het leven wordt onderbroken. Ik vind het veel zieliger om ongewenste kinderen op aarde te zetten, of zwaar gehandicapte kinderen dan om een abortus te plegen. Ik ben blij dat je van die goede argumenten gebruikt....

Rot eens op met die vieze neppe foto
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_46809112
EO kneus topic.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:28:23 #17
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_46809158
Moraalridderstopic.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_46809172
Er zijn al reteveel abortustopics, waarvan dit echt de slechtst opgezette is. Hij gaat dicht dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')