Kost ongeveer ¤150,- dus boven zijn budget.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:29 schreef maartena het volgende:
Asus P5B DeLuxe.
Als je SLI wil hebben ga je al snel boven de 150 Euro zitten, tenzij je echt el-cheapo wil gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:31 schreef Juup© het volgende:
Kost ongeveer ¤150,- dus boven zijn budget.
En waar heeft dat bord SLI?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:29 schreef maartena het volgende:
Asus P5B DeLuxe.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:18 schreef LWaS het volgende:
En waar heeft dat bord SLI?
Uhh daar kun je Crossfire mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:41 schreef maartena het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar?
Het blauwe en zwarte PCI-e 16x slot.
Wellicht ben je in de war met de gewone P5B (die ik heb) welke maar 1 PCI-e 16x slot heeft.
wat hij zegtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Uhh daar kun je Crossfire mee.![]()
SLI gaat niet lukken.![]()
Dan heb je dus een mobo met 16 en 8x SLiquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:12 schreef FredvZ het volgende:
ik zou je wens voor SLI laten vallen en investeren in een betere videoklaart. Heb nou zelf ook sinds een paar SLI, maar moet zeggen dat ik eigenlijk nergens verschil merk...
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:44 schreef TheWhiteTiger het volgende:
Zelf dacht ik namelijk aan: Asus Moederbord P5N-E SLI
LGA775 Intel® Quad-core Processor Ready. Checkquote:Hij moet de Intel Dual Core E6600 ondersteunen
NVIDIA SLI Technology. Checkquote:Hij moet SLI hebben
5 x SATA 3.0 Gb/s (including 1 x SATA On-the-Go). 5x checkquote:Hij moet Sata 2 (300) hebben
Die heeft mijn broer en hij heeft 2x 8800GTX in SLI opstelling. Is volgens hem niet altijd stabiel, in WoW moet ie het eigenlijk uitzetten omdat ie bang is tijdens instances uit te vallen door vastlopers en crashes. Maar misschien heeft ie zijn pc in een maandagmorgen gebouwd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:44 schreef TheWhiteTiger het volgende:
Zelf dacht ik namelijk aan: Asus Moederbord P5N-E SLI
Ik denk dat het aan WoW ligtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Die heeft mijn broer en hij heeft 2x 8800GTX in SLI opstelling. Is volgens hem niet altijd stabiel, in WoW moet ie het eigenlijk uitzetten omdat ie bang is tijdens instances uit te vallen door vastlopers en crashes. Maar misschien heeft ie zijn pc in een maandagmorgen gebouwd.
Ben blij dat hij aan me eisen voldoetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:03 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
[..]
LGA775 Intel® Quad-core Processor Ready. Check
[..]
NVIDIA SLI Technology. Check
[..]
5 x SATA 3.0 Gb/s (including 1 x SATA On-the-Go). 5x check
Die voldoet dus aan je eisen, en is nog is goedkoper dan 130 euro.
Ga je overklokken?quote:Op maandag 5 maart 2007 08:41 schreef TheWhiteTiger het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan WoW ligtdat spel boycot ik nogal
[..]
Ben blij dat hij aan me eisen voldoethad ik zelf ook al beetje gekeken..
Maaaar.... zou het moederbord het ook goed doen ?
Of merk ik veel verschil met 1tje van 200 euro.... *zucht*
Ik denk dat dat door slechte drivers gebeurd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Die heeft mijn broer en hij heeft 2x 8800GTX in SLI opstelling. Is volgens hem niet altijd stabiel, in WoW moet ie het eigenlijk uitzetten omdat ie bang is tijdens instances uit te vallen door vastlopers en crashes. Maar misschien heeft ie zijn pc in een maandagmorgen gebouwd.
Denk het wel.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:25 schreef TheWhiteTiger het volgende:
Nope aan overklokken doe ik niet
Dus het bord is goed ?
Heeft ie wel genoeg power voor zo'n systeem is 1000 voedinkje niet verkeerd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een duurdere processor kopen.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ga je overklokken?
Nee?
Dan is dit een goed bord.
Ja?
Ga dan voor een DFI van minimaal 250 euro ofzo...
En koop er dan ook overklok geheugen bij van minimaal 3 a 400 euro, anders heb je er nog niks aan...
Helemaal mee eens en je kunt ook nog lekker overclocken er mee of nTune het voor je laten doen. Goed geheugen is wel een aanrader.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:36 schreef wimmel_1 het volgende:
Nou kies je op voorhand al een Intel Proc. Ik weet niet of je daar een reden voor hebt, maar een AM2 (AMD) doet daar écht niet voor onder. (de 6000+ is mischien wat aan de dure kant, maar de 5600+ is goed te betalen. Zeker t.o.v. een vergelijkbare Intel)
Asus M2N-SLi Deluxe is bijv. een leuk bordje wat ook tegen prijzen te krijgen is die je in eerste instantie in gedachten had. Zercom levert dat bordje voor +/- ¤112.-
Asus M2N32 SLi Deluxe voor het geval dat x8 in SLi de beperking is ..... +/- 4 tientjes duurder
Dan heb je meteen voldoende Sata poorten op 3.0 Gb/s (8 totaal) + Volledige SLi Ondersteuning + nog wat "oude" PCI sloten.
nogmaalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:39 schreef RijstNatie het volgende:
die van je moeder
Helaas heeft Intel op dit moment de processor van het moment.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:36 schreef wimmel_1 het volgende:
Nou kies je op voorhand al een Intel Proc. Ik weet niet of je daar een reden voor hebt, maar een AM2 (AMD) doet daar écht niet voor onder. (de 6000+ is mischien wat aan de dure kant, maar de 5600+ is goed te betalen. Zeker t.o.v. een vergelijkbare Intel)
Asus M2N-SLi Deluxe is bijv. een leuk bordje wat ook tegen prijzen te krijgen is die je in eerste instantie in gedachten had. Zercom levert dat bordje voor +/- ¤112.-
Asus M2N32 SLi Deluxe voor het geval dat x8 in SLi de beperking is ..... +/- 4 tientjes duurder
Dan heb je meteen voldoende Sata poorten op 3.0 Gb/s (8 totaal) + Volledige SLi Ondersteuning + nog wat "oude" PCI sloten.
Want?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:06 schreef endemion het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een duurdere processor kopen.
Waarom er nou weer meteen overklokken erbij?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:10 schreef endemion het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en je kunt ook nog lekker overclocken er mee of nTune het voor je laten doen. Goed geheugen is wel een aanrader.
Dat dacht ik dus ook maar toen ik zojuist even de CPU Charts van Ome Tom bekeek blijkt dat de 5600+ goed bijblijft bij de 6600. Hoe dat verder in elkaar steekt weet ik niet precies maar de grote prijsverlagingen van AMD hebben er iig voor gezorgd dat ze weer een beetje op hetzelfde niveau zitten als Intel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:29 schreef Netsplitter het volgende:
Helaas heeft Intel op dit moment de processor van het moment.
Daar kan AMD niks aan doen helaas.
Dus waarom niet voor het beste gaan, dus Intel op dit moment.
Ik ben blij dat er mensen zijn die mijn berichten wel goed lezenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[..]
Want?
[..]
Waarom er nou weer meteen overklokken erbij?
Hij heeft al gezegt dat hij dat niet gaat doen.
Stel je wilt 200 Eur uitgeven aan een proc dan ben je beter af met de 5200+ dan de E6400. Het is dus een kwestie van budget. AMD doet het zo slecht helemaal niet. Ze zijn alleen de laatste tijd de core speeds met elkaar gaan vergelijken niet de prijs snelheid.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[..]
Want?
[..]
Waarom er nou weer meteen overklokken erbij?
Hij heeft al gezegt dat hij dat niet gaat doen.
Das niet waar en ik kan het weten want ik heb dik 2 weken vele uren besteed aan onderzoek.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:46 schreef TheWhiteTiger het volgende:
[..]
Ik ga voor intel omdat ik lees en hoor dat deze stukken beter is dan de AMD ook op vergelijkbaar prijs niveau blijft intel te boven.ik ben er iig over uit
bedankt allemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |