Kost ongeveer ¤150,- dus boven zijn budget.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:29 schreef maartena het volgende:
Asus P5B DeLuxe.
Als je SLI wil hebben ga je al snel boven de 150 Euro zitten, tenzij je echt el-cheapo wil gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:31 schreef Juup© het volgende:
Kost ongeveer ¤150,- dus boven zijn budget.
En waar heeft dat bord SLI?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:29 schreef maartena het volgende:
Asus P5B DeLuxe.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:18 schreef LWaS het volgende:
En waar heeft dat bord SLI?
Uhh daar kun je Crossfire mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:41 schreef maartena het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar?
Het blauwe en zwarte PCI-e 16x slot.
Wellicht ben je in de war met de gewone P5B (die ik heb) welke maar 1 PCI-e 16x slot heeft.
wat hij zegtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Uhh daar kun je Crossfire mee.![]()
SLI gaat niet lukken.![]()
Dan heb je dus een mobo met 16 en 8x SLiquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:12 schreef FredvZ het volgende:
ik zou je wens voor SLI laten vallen en investeren in een betere videoklaart. Heb nou zelf ook sinds een paar SLI, maar moet zeggen dat ik eigenlijk nergens verschil merk...
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:44 schreef TheWhiteTiger het volgende:
Zelf dacht ik namelijk aan: Asus Moederbord P5N-E SLI
LGA775 Intel® Quad-core Processor Ready. Checkquote:Hij moet de Intel Dual Core E6600 ondersteunen
NVIDIA SLI Technology. Checkquote:Hij moet SLI hebben
5 x SATA 3.0 Gb/s (including 1 x SATA On-the-Go). 5x checkquote:Hij moet Sata 2 (300) hebben
Die heeft mijn broer en hij heeft 2x 8800GTX in SLI opstelling. Is volgens hem niet altijd stabiel, in WoW moet ie het eigenlijk uitzetten omdat ie bang is tijdens instances uit te vallen door vastlopers en crashes. Maar misschien heeft ie zijn pc in een maandagmorgen gebouwd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:44 schreef TheWhiteTiger het volgende:
Zelf dacht ik namelijk aan: Asus Moederbord P5N-E SLI
Ik denk dat het aan WoW ligtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Die heeft mijn broer en hij heeft 2x 8800GTX in SLI opstelling. Is volgens hem niet altijd stabiel, in WoW moet ie het eigenlijk uitzetten omdat ie bang is tijdens instances uit te vallen door vastlopers en crashes. Maar misschien heeft ie zijn pc in een maandagmorgen gebouwd.
Ben blij dat hij aan me eisen voldoetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:03 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
[..]
LGA775 Intel® Quad-core Processor Ready. Check
[..]
NVIDIA SLI Technology. Check
[..]
5 x SATA 3.0 Gb/s (including 1 x SATA On-the-Go). 5x check
Die voldoet dus aan je eisen, en is nog is goedkoper dan 130 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |