Is niet logisch toch. Er is maar 1 ontslagronde, er kunnen wel meerdere genomineerden zijn, dan wordt er vóór de ontslagronde gestemd over welke genomineerde de uiteindelijke gelukkige wordt. En dan volgt pas de ontslagrondestemming (3x woordwaarde) waar Syl dus van uitgesloten is. Het enige voordeel van meerdere genomineerden is dat de kans op een ontslag voor huub kleiner wordt, tenminste als het ook hier om een unanieme stemming gaat. Helaas hebben we het regelboek weer naar amandel terug moeten sturen, dus geen idee of dat laatste ook zo is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wacht af, in DGK is alles mogelijk.
human resource managementquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:10 schreef havefun het volgende:
Jaap zei net dat hij personeels managment studeerde en eerst was het wat anders.
Volgens mij studeerd deze gast helemaal niet en zegt hij dat om indruk te maken,.
Tip: optische muis met lader kopen, en dan gewoon 1 keer in de zoveel tijd die batterijen ff refreshen in een normale batterijenlader.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:12 schreef Kinga het volgende:
@Bong ( kan niet quoten verdomme, moet anders 100x op tab duwen)
Goed idee, zoek em ff, dit werkt niet, en kost me een fortuin aan batterijen!
Die gast kwam daar toch om af te vallen? Hij eet gewoon 5 complete maaltijden per dag ofzo.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:13 schreef lillkiss het volgende:
wat een aso he... gaat ie gewoon staan koken terwijl e om 5uur eten
Ja en loopt nu aardig in de weg.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:13 schreef lillkiss het volgende:
wat een aso he... gaat ie gewoon staan koken terwijl e om 5uur eten
normaal 6 en nu 3.. knap toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:14 schreef havefun het volgende:
[..]
Die gast kwam daar toch om af te vallen? Hij eet gewoon 5 complete maaltijden per dag ofzo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Human_Resource_Managementquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:12 schreef havefun het volgende:
[..]
Dat is in het Nederlands personeels managment?
Ja, jaap gaat dan ontploffen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:14 schreef Peter6000 het volgende:
Dus er moet vroeg gegeten worden vandaag.![]()
Dat betekent dat er wat gaat gebeuren, vanavond?
Oplaadbare een ideetje?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:12 schreef Kinga het volgende:
@Bong ( kan niet quoten verdomme, moet anders 100x op tab duwen)
Goed idee, zoek em ff, dit werkt niet, en kost me een fortuin aan batterijen!
Nieuwe bewoner die voor Huub gaat stemmen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:14 schreef Peter6000 het volgende:
Een nieuwe bewoner toch of nie?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:14 schreef Peter6000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |