Vragen stellen is prima. Een motie van wantrouwen is bespottelijk maar dat vind jij geloof ik ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:34 schreef Chewie het volgende:
Zijn manier mag dan onkies zijn maar gezien Albayrak vind ik wel dat er sprake kan zijn van belangenvertrengeling en dan is het logisch dat er vragen over gesteld worden.
Pardon, Het argument van het Turkse wetsartikel vind ik toch wat inhoudelijker dan niet op de hoogte zijn van Wilders standpunt in het algemeen. Aangezien jij dit argument niet kent of moedwillig negeert vind ik jou weer eens zeer slecht geinformeert.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat ontzettend kinderachtig weer. Je geeft er blijk van de discussie nauwelijks te kennen maar wel weer zo hoog van de toren blazen![]()
![]()
Het is natuurlijk typisch Wilders dat hij zelfs een in potentie interessante discussie weet te laten mislukken door er hysterisch op te springen en het belachelijk te maken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Vragen stellen is prima. Een motie van wantrouwen is bespottelijk maar dat vind jij geloof ik ook.
En het staat de vrouw van Wilders niet vrij haar paspoort in te leveren ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ook niet vergelijkbaar, Halsema is in deze hypocriet omdat het haar vrij staat met de huidige regelgeving om geen aanspraak te maken op HRA. Een oproep om deze te beperken omdat zij en de mede ondertekenaars het zo goed hebben was dus al niet nodig.
Pardon? Het gaat hier over de echtgenote van Wilders, die komt niet uit Turkije hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:36 schreef Chewie het volgende:
[..]
Pardon, Het argument van het Turkse wetsartikel vind ik toch wat inhoudelijker dan niet op de hoogte zijn van Wilders standpunt in het algemeen. Aangezien jij dit argument niet kent of moedwillig negeert vind ik jou weer eens zeer slecht geinformeert.
Precies, daar ben ik ook zo ontzettend pissig over. Het is een erg interessante discussie en ook vrij fundamenteel. Maar net als over de islam weet hij die discussie in de kiem te smoren door de hysterische overdrijving, en daarmee de dood in de pot.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het is natuurlijk typisch Wilders dat hij zelfs een in potentie interessante discussie weet te laten mislukken door er hysterisch op te springen en het belachelijk te maken.
Niet eens, ik zie de relevantie niet tussen de discussie over deze bewindslieden en zijn vrouw niet. Eigenlijk is het goedkoop proberen te scoren van Nova en begrijp ook best dat Wilders hier niet op wou antwoorden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon? Het gaat hier over de echtgenote van Wilders, die komt niet uit Turkije hoor.
Jij stelt meerdere malen dat Wilders het helemaal niet over alle dubbele nationaliteiten heeft terwijl dat juist het uitgangspunt is van zijn visie, dat hij nu even toespitst op bewindslieden omdat hem dat goed uitkomt. Maar het Turkse wetsartikel bespreken we wel in de talloze topics die jij hebt opengelaten die over de bewindslieden gaan
Dat je durft te stellen dat het een inhoudelijker is dan het ander vind ik echt bespottelijk, dat algemene standpunt is juist het fundament van de hele discussie omdat het juist daarom gaat: Wilders staat daarin niet alleen en heeft zelfs mij voor een deel aan zijn zijde. Daarom is het ook zo hypocriet als hij het in zijn eigen situatie nog niet geregeld zou hebben en neit gewoon open op een vraag daarover zegt: "Natuurlijk meneer Huys, mijn vrouw heeft dat HOngaarse paspoort meteen ingeleverd toen ze de Nedelrandse nationaliteit kreeg". Dat heeft niks met veiligheid of al die andere onzin te maken die milagro naar voren brengt. Dat is gewoon open en helder enz. waar Geert toch zo'n groot voorstander van is.
Geert zou toch niet met 2 maten willen meten, wat denk jij?![]()
Neigt naar een cordon-sanitaire tegen Nova. Ik ben benieuwd wat Twan Tak hierover te zeggen heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:54 schreef Chewie het volgende:
Eigenlijk is het goedkoop proberen te scoren van Nova en begrijp ook best dat Wilders hier niet op wou antwoorden.
Niet dat daar iets op tegen zou zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Neigt naar een cordon-sanitaire tegen Nova. Ik ben benieuwd wat Twan Tak hierover te zeggen heeft.
En ik altijd maar aannemen dat hij homo is..quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:33 schreef SCH het volgende:
Gisteravond bij Nova wilde Geert geen antwoord geven op de vraag of zijn vrouw die Hongaarse is ook een dubbele nationaliteit heeft. Daaruit zou je voorzichtig de conclusie kunnen trekken dat ze die dus wel heeft, anders zou hij toch gewoon nee kunnen zeggen?
Wel erg hypocriet van Geertje om hier geen antwoord op te geven en ronduit hilarisch als het echt zo zou zijn
Ach, hij wordt eens geconfronteerd met zijn eigen oppervlakkige poep. Misschien leert hij er iets van.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:03 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Niet dat daar iets op tegen zou zijn
Ik heb eergisteren het genot gehad voor het eerst weer in jaren Nova te zien en weet nu wat men bedoelt als men het in Nederland over linkse oppervlakkige poep heeft.
Op deze manier confronteer je hem er niet echt mee, wat Nova deed was op precies hetzelfde oppervlakkige niveau als Wilders.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ach, hij wordt eens geconfronteerd met zijn eigen oppervlakkige poep. Misschien leert hij er iets van.
ms wel , doet ze het dan niet, dán is Wilders, via zijn vrouw, idd hypocriet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En het staat de vrouw van Wilders niet vrij haar paspoort in te leveren ofzo
Als het debat nu een beetje volgt dan zie je dat dit topic met de seconde relevanter is geworden en wezenlijk dan ik zelf had bedacht toen ik het opende.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:16 schreef milagro het volgende:
[..]
ms wel , doet ze het dan niet, dán is Wilders, via zijn vrouw, idd hypocriet.
ms niet, en dan is er geen sprake van hypocrisie, en moet ook zij dus wachten tot er een regeling komt waar mensen, ondanks wat het moederland gebiedt, toch afstand kunnen doen van dat paspoort.
maar als je WIlders uitnodigt nav die motie tegen Abou en Alba, waar het dus gaat om de positie die deze 2 bekleden, en er dan dus sprake kan zijn van opgelegde (door het moederland, die ms bepaalde verplichtingen verbindt aan dat paspoort) dubbel loyaliteit, dan is de vrouw van Wilders, waarvan je dus niet weet óf ze ueberhaupt 2 paspoorten heeft, geen issue.
wel voor de gehele discussie over dubbele paspoorten, en Wilders zei ook, dat het dan natuurlijk voor iedereen geldt, dus ook voor zijn vrouw.
mocht nu blijken dat mevrouw Wilders een dubbel paspoort heeft, afstand kán doen, maar niet wil, en WIlders daar achter staat, ja dán is hij hypocriet bezig.
nu weten we dat niet, en je zou ms kunnen stellen dat WIlders dan, inzake de GEHELE discussie, daar openheid over zou moeten geven, maar ik kan me in zijn positie nu, met bedreigingen en al, voorstellen dat hij zijn vrouw buiten beeld wil houden.
nogmaals, gisteren in NOVA ging het over de motie tegen A & A, waar er sprake is van mogelijke loyaliteitsissues, opgelegd door het moederland, niet vanwege onbetrouwbaarheid van de 2 mensen zelf en in die discussie is mevrouw WIlders totaal niet relevant.
Ze hoeft toch ook niet in beeld? Hij kan toch gewoon zeggen hoe het zit. Wat heeft dat in vredesnaam met die bedreigingen te maken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:16 schreef milagro het volgende:
mocht nu blijken dat mevrouw Wilders een dubbel paspoort heeft, afstand kán doen, maar niet wil, en WIlders daar achter staat, ja dán is hij hypocriet bezig.
nu weten we dat niet, en je zou ms kunnen stellen dat WIlders dan, inzake de GEHELE discussie, daar openheid over zou moeten geven, maar ik kan me in zijn positie nu, met bedreigingen en al, voorstellen dat hij zijn vrouw buiten beeld wil houden.
Het is op zijn minst erg opvallend. Opvallender is nog dat hij er niks over wil zeggen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:35 schreef PJORourke het volgende:
Zijn vrouw is toch niet dezelfde persoon als Wilders? Als, en ik zeg dus als, zij een dubbel paspoort heeft, toont dat dus niks aan. Hooguit dat zij er anders over denkt.
Het gaat niemand wat aan. Zij is geen publiek persoon.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:37 schreef SCH het volgende:
Het is op zijn minst erg opvallend. Opvallender is nog dat hij er niks over wil zeggen.
ook dat kan nog idd, dat dat in huize Wilders op hoogoplopende ruzies uitloopt iedere keerquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:35 schreef PJORourke het volgende:
Zijn vrouw is toch niet dezelfde persoon als Wilders? Als, en ik zeg dus als, zij een dubbel paspoort heeft, toont dat dus niks aan. Hooguit dat zij er anders over denkt.
Misschien niks, maar het is vast belangrijker dan antwoord op jouw TT.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:29 schreef SCH het volgende:
Ze hoeft toch ook niet in beeld? Hij kan toch gewoon zeggen hoe het zit. Wat heeft dat in vredesnaam met die bedreigingen te maken?
Dat zijn al die mensen waar Wilders het over heeft toch ook niet?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het gaat niemand wat aan. Zij is geen publiek persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |