Misschien staat madonna er om 7:45quote:Om 07.30 uur zullen we tijdelijk sluiten voor technisch onderhoud en het up-to-date maken van het systeem.
Ben je bezig met het bestellen van artikelen of het wijzigen van je persoonlijke gegevens of bestellingen, dan willen we je verzoeken dit nu af te sluiten.
We bedanken je voor je begrip!
Wij zijn rond 07.45 uur weer bereikbaar.
Ja ik hoop het!quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Misschien staat madonna er om 7:45dan kijk ik nog eens voor ik wegga.
Als ik een 38 of een 40 voor je vindt in Den Bosch, kan ik m wel opsturenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:26 schreef GotC het volgende:
Jaa dan gaat t idd wel hard wegIk zoek een donkere kleur maat 38 of 40..
Heb er eigenlijk geen hoop meer op, na het hele land te hebben afgezocht haha
Maar toch bedankt.
Als er een maat 36 in de kleur blauw terug gebracht wordt, let me know!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:21 schreef parselmouth het volgende:
Het was sowieso een today actie, hing op een rondring met een hele grote zwarte pijl erboven.
Hij was bij ons inderdaad megasnel weg, op de een of andere manier wisten mensen dat ie zou komen die dag (ik wist het zelf niet eens). Nog voor 12 uur die dag bungelden alleen nog twee 46-jes aan de rondring
.
En een klein weekje er na is de trench aangevuld en toen was ie eigenlijk weer behoorlijk snel weg.
Vrees dus dat het moeilijk wordt voor je om 'm nog te pakken te krijgen...
Welke maat en kleur zoek je? Je weet nooit wat er geruild wordt...
Dat zou lief zijnquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:53 schreef roooosje het volgende:
[..]
Als ik een 38 of een 40 voor je vindt in Den Bosch, kan ik m wel opsturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |