Dat kan weleens kloppenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:19 schreef Pavement het volgende:
Aan de reacties te zien is er weer bagger weinig te zien op de streams
jah gaat steeds beter inburgeren, komt losserquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:20 schreef Sonique het volgende:
Ik vind Eric trouwens wel heel sterk bijdraaien hoor (in de goede richting)
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:51 schreef PumaStreamer het volgende:
Zo fijne Fokkers. De video is af. Ik geef toe, dat ik gewoon nerveus ben. Dat had ik niet verwacht. Waarom eigenlijk. Dat is een goede vraag. Allereerst, is het geheel spontaan. Zo uit het mauwtje. Jullie zijn keihard publiek. Kritiek kan ik hebben. Ik sta daarvoor open. Ik ben tenminste wel altijd wie ik ben. Of jullie me nou een mongool vinden of een gave gozer. Ik zal het straks weten. Overigens voor YouTube hem geplaatst heeft zijn we wel weer wat verder he. Maar ik heb jullie beloofd te laten zien wie ik ben. Ik moet mijn grote mond waarmaken. Bij deze. Mocht het lukken idd met handtekeningen en 10.000 euro natuurlijk alsnog de kooi in komen dankzij jullie. Dan geef ik een feest voor iedereen die gemailt heeft, of ik de kooi nou win of niet. Daarom doe ik het via mijn mail adres zodat iedereen weer terug gemailt en uitgenodigd kan worden. Ps dit is niet een omkoper. Want feesten kan je overal en altijd. Het is gewoon een aardig idee wat voortkomt uit het feit dat ik al 5 jaar een mega feest wil organiseren de plannen wel heb, maar de poen niet. dus KOOI WINNEN een FEESTEN!!!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:18 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Geen streams van binnen, ik denk dat alle camera's zijn uitgevallen omdat Jaap aan het sporten is
Zo noemen ze toch de stoel waarop men plaats neemt als er een eliminatiestemming is. De plek waar zdngmw de laatste keer zat.....quote:
Dus als je geen sex had dan was je er nog gelukkig mee?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:17 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Ben al 4,5 jaar gelukkig met me vriendin waar ik mee samenwoon hoor, en zit echt niet bij d'r alleen om de sex![]()
Ik kan je nu al niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:.en jah jongens schrijven over het algemeen veel slechter dan dames.
MAar wat is er dan nieuw aan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:23 schreef Alfaro het volgende:
[..]
Zo noemen ze toch de stoel waarop men plaats neemt als er een eliminatiestemming is. De plek waar zdngmw de laatste keer zat.....
Met andere woorden als het ineens niet meer zou kunnen, ga ik geen ander zoeken neequote:Op donderdag 1 maart 2007 12:23 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dus als je geen sex had dan was je er nog gelukkig mee?
sex is de champagne van een relatie, dus als je geen sex hebt zal de relatie ook wel niet best wezen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:23 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:26 schreef BONG4002 het volgende:
Wat liggen Amanda, Brian en Huub gemoedelijk bij elkaar
Goed verwoord, als het net leuk / lekker meer is, klopt er inderdaad iets nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
sex is de champagne van een relatie, dus als je geen sex hebt zal de relatie ook wel niet best wezen.![]()
Zeg, niet zo denigrerend tegeover dames....quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:23 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Euhh...middagquote:
Het is al middagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |