abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46799823
en als ik media geil zou zijn dan had ik net als die sukkel van een JOB...wel over de hekken heen geklommen van de koooi.....ik wil gewoon in het programma....en Fok...is beroemd en stoer en groot..en heeft power!!

Jullie hebben de power om de kooi te maken of breken....zoveel is de macht van Fok en van Geenstijl. en zo. Die gasten bij talpa doen niks anders dan die forums ook aflezen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:46:24 #202
36022 Heathen
Its No Game
pi_46799832
quote:
niet media geil...integendeel. ik wil de kooi in en winnen. ik heb nog een appeltje te schillen met 2 bewonerts die ik uit mijn prive leven ken. dus jah dat ik de kooi in wil is logisch...en geloof me...ik maak tv...en dat zal mijn volgende filmpje hopelijk bewijzen...vergis je niet heb dat filmpje genmaakt toen ik net wakker was. Maar John de Mol en ik hebben iets samen meegemaakt. en daarom wil ik de kooi in. maar das een lang verhaal...heb ook samen met ilona in de selectie gezeten en met haar als enige 2 van de 1700 van die dag door waren.
voor dat jullie mij willen gaan afzeiken hier...geen probleem..ik ben namelijk nog veel harder dan alle bewoners bij elkaar. maar ik vroeg mij gewoon af hoever ikmensen kan krijgen Mij in de kooi te krijgen. Heb inmiddels.1300 handtekeningen wil er 10.000 1 voor elke euro. dus nee media geil niet
ik heb wat te vereffenen met talpa!!!

Helpen jullie mee?!??!
Nee. Je kan het best zonder ons af.
Now my death is more than just a sad song.
pi_46799833
Wat is er met Zdngmw aan de hand ??
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46799835
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:43 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

niet media geil...integendeel. ik wil de kooi in en winnen. ik heb nog een appeltje te schillen met 2 bewonerts die ik uit mijn prive leven ken. dus jah dat ik de kooi in wil is logisch...en geloof me...ik maak tv...en dat zal mijn volgende filmpje hopelijk bewijzen...vergis je niet heb dat filmpje genmaakt toen ik net wakker was. Maar John de Mol en ik hebben iets samen meegemaakt. en daarom wil ik de kooi in. maar das een lang verhaal...heb ook samen met ilona in de selectie gezeten en met haar als enige 2 van de 1700 van die dag door waren.
voor dat jullie mij willen gaan afzeiken hier...geen probleem..ik ben namelijk nog veel harder dan alle bewoners bij elkaar. maar ik vroeg mij gewoon af hoever ikmensen kan krijgen Mij in de kooi te krijgen. Heb inmiddels.1300 handtekeningen wil er 10.000 1 voor elke euro. dus nee media geil niet
ik heb wat te vereffenen met talpa!!!

Helpen jullie mee?!??!
Van mij mag je erin hoor.
Je lijkt me wel cool
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:47:34 #205
36022 Heathen
Its No Game
pi_46799858
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:46 schreef PumaStreamer het volgende:
en als ik media geil zou zijn dan had ik net als die sukkel van een JOB...wel over de hekken heen geklommen van de koooi.....ik wil gewoon in het programma....en Fok...is beroemd en stoer en groot..en heeft power!!

Jullie hebben de power om de kooi te maken of breken....zoveel is de macht van Fok en van Geenstijl. en zo. Die gasten bij talpa doen niks anders dan die forums ook aflezen.
Kennelijk ben je niet goed genoeg voor de gouden kooi, leer er mee leven.
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:47:40 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_46799860
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:46 schreef petraa het volgende:
Wat is er met Zdngmw aan de hand ??
Kweenie, ze is chagerijnig. Misschien omdat Patricia niet komt?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_46799872
okido jongens ik ga nu mijn hond effe uitlaten over een uur presenteer ik mijn nieuwe filmpje deal...zal ik even laten zien wie ik echt ben...even jullie keuring hebben ik kan tegen kritiek...kom maar op ..jullie zijn voor mij allemaal vrienden...ennuh ik ga ervoor. over uur hoogstens anderhalf uur ok. ik hou jullie op de hoogte...en voor ik afgezeken word eerst kijken dan zeiken zeg ik altijd haha..
pi_46799876
quote:

Ze willen geen gasten van Fok in dat huis.
waren er al drie voor je,maar mochten er niet in.
pi_46799881
quote:

Ik vind sowieso dat er te veel Amsterdam/Almere inzit.
Zorg voor tegenwicht zou ik zeggen.
eigenwijs is ook wijs (wear)
pi_46799886
Zndgmw zei tegen erik das mooi dan kan je die op de kop van je lelijke vriendje plakken als je weer eens ligt te neuken. Waarop huub zei hoe doet wilgo dat dan. Ze zei ik zal hem uitnodigen dan kan je het hem zelf vragen. Huub zei moet je je achter je ventje verschuilen. JA dat hoef ik nog maar 7 dagen te doen, Zdngmw
pi_46799898
Je bent lelijk, je stinkt en binnenkort sterf je aan een hele enge ziekte Zdngmw tegen Huub.
pi_46799909
quote:

Laat ik het zo zeggen .... Je maakt op mij geen bijster goede eerste indruk.
Maar doe je ding en veel succes .... we zien je wel langslopen in de streams als het je lukt.
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:49:50 #213
168159 FSR
Just myself
pi_46799913
Wat is Natasnee geirriteerd....

Zou ze vernomen hebben over het stukje in de Party ?
When exist, things are inévitable
pi_46799924
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kweenie, ze is chagerijnig. Misschien omdat Patricia niet komt?
Ja patricia zei dat ze nog niet betaald was door achter, de vorige keer.
pi_46799929
Jaap kan eindelijk lachen.
Go hard or go home
pi_46799940
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:47 schreef Heathen het volgende:

[..]

Kennelijk ben je niet goed genoeg voor de gouden kooi, leer er mee leven.
Nee is er een andere reden, want de psychologen hebben mij als een van de beste mogelijkhgeden aangegeven de sporttesten ben ik doorheen gekomen. heb het gesprek met John de MOl gehad. die is lichtelijk verwaand overigens. Ze hebben me 3 weken gelee ook gebeld met de vraag of ik de kooi in wilde. toen won ik een vakantie naar aruba met een scratchticket. en was ik dus in aruba. dus misschien mijn kans gemist. daarom doe ik deze actie. nogmaals...of ik nou mediageil, nietgoed of wat dan ook zou zijn.

Ik heb het lef talpa uit te dagen en ga ervoor...jullie kunnen me steunen of afzeiken.maar steunen is leuker toch. geloof me. strax laat ik effe zien wie ik ben.
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:50:59 #217
36022 Heathen
Its No Game
pi_46799944
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:48 schreef PumaStreamer het volgende:
okido jongens ik ga nu mijn hond effe uitlaten over een uur presenteer ik mijn nieuwe filmpje deal...zal ik even laten zien wie ik echt ben...even jullie keuring hebben ik kan tegen kritiek...kom maar op ..jullie zijn voor mij allemaal vrienden...ennuh ik ga ervoor. over uur hoogstens anderhalf uur ok. ik hou jullie op de hoogte...en voor ik afgezeken word eerst kijken dan zeiken zeg ik altijd haha..
is goed
pi_46799958
ps kijk ze weer is ruzxie maken...ow hier had ik graag tussen gezeten. als natasia iets over mijn adoptie zou zeggen zoals ze huub afzeikt boor ik haar de grond in. kan niet wachten!!
pi_46799962
Wel een lekker ding.
In DGK met die gast. Waarom krijgen wij een Jaap terwijl we een Len hadden kunnen hebben?

(antwoord, Len is te anti BAN)
pi_46799968
Natasia: jouw moeder heeft jou te vondeling gelegd omdat ze niet voor je wilde zorgen.

Wat is eigenlijk het verhaal van Huub z'n moeder?
Go hard or go home
pi_46799979
Moet je huub niet helpen, Moet je huub niet helpen, moet je huub niet helpen.
pi_46799987
ja Brultrut maak maar ruzie met eric
pi_46799988
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:51 schreef itsme het volgende:
Wel een lekker ding.
In DGK met die gast. Waarom krijgen wij een Jaap terwijl we een Len hadden kunnen hebben?
hear hear
Go hard or go home
pi_46799990
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:51 schreef itsme het volgende:
Wel een lekker ding.

(antwoord, Len is te anti BAN)
Jammer hè.
eigenwijs is ook wijs (wear)
pi_46799993
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:50 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Nee is er een andere reden, want de psychologen hebben mij als een van de beste mogelijkhgeden aangegeven de sporttesten ben ik doorheen gekomen. heb het gesprek met John de MOl gehad. die is lichtelijk verwaand overigens. Ze hebben me 3 weken gelee ook gebeld met de vraag of ik de kooi in wilde. toen won ik een vakantie naar aruba met een scratchticket. en was ik dus in aruba. dus misschien mijn kans gemist. daarom doe ik deze actie. nogmaals...of ik nou mediageil, nietgoed of wat dan ook zou zijn.

Ik heb het lef talpa uit te dagen en ga ervoor...jullie kunnen me steunen of afzeiken.maar steunen is leuker toch. geloof me. strax laat ik effe zien wie ik ben.
Is goed
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')