Trustenquote:Op donderdag 1 maart 2007 03:07 schreef de_kolonel het volgende:
Ik ga slapen, welterusten mensen!
Voor jou dan ook een welterusten, en niet morsenquote:Op donderdag 1 maart 2007 03:14 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Ga ook maar onder mijn flanellen dekbedovertrek liggen met mijn wijntje.
Mokum, spijtig dat een islamitische moeder je afschrikt
Mss mooi moment nu het zo rustig is, hoe of waar kan ik alle COSsen op een rijtje krijgen? Of moet ik ze simpel "searchen"?quote:Op donderdag 1 maart 2007 06:58 schreef yvonne het volgende:
Is er niks gebeurd, kleppen ze nog COSsen vol
Mogguh.
Onderaan de pagina van de gouden kooi topics staan ze allemaal op slot en dus op een rijtjequote:Op donderdag 1 maart 2007 08:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mss mooi moment nu het zo rustig is, hoe of waar kan ik alle COSsen op een rijtje krijgen? Of moet ik ze simpel "searchen"?
Ik zou die van gisteravond en vannacht overslaan, staat nix in.quote:Op donderdag 1 maart 2007 08:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mss mooi moment nu het zo rustig is, hoe of waar kan ik alle COSsen op een rijtje krijgen? Of moet ik ze simpel "searchen"?
idd, dan kunnen we de cossen van afgelopen dagen eens goed en aandachtig lezenquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:00 schreef maikel112 het volgende:
ook wel een x fijn dat er nix gebeurd
Ja belachelijk!quote:Op donderdag 1 maart 2007 06:58 schreef yvonne het volgende:
Is er niks gebeurd, kleppen ze nog COSsen vol
Mogguh.
voorlopig slapen, slapen en nog eens slapen. Ik vraag me af hoe ze zo om half 10 aan de ontbijttafel kunnen verschijnen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja belachelijk!
mogguh... Wat staat er vandaag op hun programma? Treiteren, pesten en dwarszitten, en af en toe een kopje koffie tussendoor...?
Volgens mij vandaagquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:13 schreef happyme28 het volgende:
Wanneer kwam Marc eigenlijk om met Huub en AmanDEL te koken? Ik dacht eigenlijk dat dat eergisteren zou zijn. Vandaag misschien?
vuurtje bij houden....quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:45 schreef beequeen het volgende:
Getver ,die rug van Billie, allemaal haar en dat op je nuchtere maag.
Zullen ze de film wel mee bedoelen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:51 schreef beequeen het volgende:
Ik snap er niks van. Op de site van Tien staat onder het kopje Villa Vandaag (lees gisteren ) om 23.55 Drama, maar er staat verder niks bij en in de Cossen ook niet, iemand?
Boeiendquote:
ja Almere moet trots zijn op hun beroemde kooi bewoners brulaap dAAP en noBrainquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:53 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw wordt vandaag geinterviewd door een Almeerse krant, omdat ze als Almeerse iets bijzonders doet voor het land. Wat dan, behalve haar kindjus in de steek laten en iedereen een grote smoel geven![]()
die van 27 febquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:38 schreef Tessa_77 het volgende:
heb ik wat gemist??? Iemand een filmpje van Jaappa zijn misdragingen??
Psssssst, je mag geen aap zeggen, dus ff verwijderen, kan je een ban opleveren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:56 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ja Almere moet trots zijn op hun beroemde kooi bewoners brulaap en noBrain![]()
Hehehehe het is dus toch geluktquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:00 schreef beequeen het volgende:
Billie is zijn riem kwijt, wie zou die nou hebben?![]()
goedemorgen allemaalquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:53 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw wordt vandaag geinterviewd door een Almeerse krant, omdat ze als Almeerse iets bijzonders doet voor het land. Wat dan, behalve haar kindjus in de steek laten en iedereen een grote smoel geven![]()
Moeten er wel verdomd veel mensen verhuizenquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:06 schreef 2live het volgende:
[..]
goedemorgen allemaal![]()
Dat is toch duidelijk wat natasia doet; we weten allemaal waar je niet moet gaan wonen!![]()
Almere is op dit moment veilig schat ik zo in ze zitten voorlopig nog wel in DGKquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:06 schreef 2live het volgende:
[..]
goedemorgen allemaal![]()
Dat is toch duidelijk wat natasia doet; we weten allemaal waar je niet moet gaan wonen!![]()
edit , welke 2 plaatsen niet; almere en DGK !
Ja dus: 23:55 - Dramaquote:
Ze moest eens weten hoe ze in het nieuws komt..... Wees er trots op natasja....quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:53 schreef beequeen het volgende:
Fijn he, voor de veranderingquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:10 schreef 2live het volgende:
Maar ik begrijp uit jullie reacties dat ik voor 1 keer de cossen niet terug hoef te lezen, omdat het saai was?
Vreemdquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:11 schreef Darna het volgende:
[..]
Ja dus: 23:55 - Drama
Na Flawless is het tijd om de heftige film Troy te kijken. Het is de verfilming van de Griekse mythe over de passie tussen de prins van Troje en de koningin van Sparta die leidt tot een verwoestende oorlog. Naast het prachtige verhaal kunnen de dames en Eric genieten van het mannelijk schoon, waaronder Brad Pitt, Eric Bana en Orlando Bloom. Overige heren niet getreurd; in zo'n Grieks drama stikt het natuurlijk ook van de mooie vrouwen. Veel kijkplezier!
ik hou tijd over vandaagquote:
Erg he?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:15 schreef 2live het volgende:
[..]
ik hou tijd over vandaag![]()
geweldig onderschrift heb je trouwens, en ook zo herkenbaar!
ik ga nu de ' schade' herstellen....je weet nooit wat er nog gaat gebeuren vandaag.quote:
Weer een mislukte poging ??? Zou het aan Amanda liggen of aan hemzelf ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:14 schreef beequeen het volgende:
Goeiemorgen deze morgen, eerst maar ff doucen na de mislukte poging van vannacht.
[afbeelding]
Zou het nu weer eens een positieve huub dag worden op tien qua stukjesquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:23 schreef Darna het volgende:
10:02 - Bang dat alles snel op is?
De ontbijttafel is gedekt, maar niet iedereen is nog op. Natasia en Jaap zijn de enige twee Miljonairs die inmiddels zijn aangeschoven. En ja, Jaap kan het niet laten alvast een lekkere boterham voor zichzelf te smeren. Is het echt zo moeilijk even te wachten tot iedereen zit?
- Bron: Tien -
![]()
Misschien vandaag een andere schrijver,die Huubje ook leuk vind.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou het nu weer eens een positieve huub dag worden op tien qua stukjes
O ja OOk dat. Belachelijk. dus ik mag wel Amanda een brulaap noemen maar niet Natasia?quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Psssssst, je mag geen aap zeggen, dus ff verwijderen, kan je een ban opleveren.![]()
Noem je dr toch brulalbinoquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:28 schreef itsme het volgende:
[..]
O ja OOk dat. Belachelijk. dus ik mag wel Amanda een brulaap noemen maar niet Natasia?
Omdat Jaap yoghurt aant eten is?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:29 schreef Heathen het volgende:
Bah, ik heb opeens totaal geen trek meer.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:00 schreef beequeen het volgende:
Billie is zijn riem kwijt, wie zou die nou hebben?![]()
Ja... elke keer als ik hem zie eten ontgaat mij trek.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:30 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Omdat Jaap yoghurt aant eten is?![]()
En als je het aankondigt, dan mag het toch gewoonquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:30 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Huubje toch
dit vind ik wel grappig.![]()
haha, ook Jaap zal moeten etenquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:31 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ja... elke keer als ik hem zie eten ontgaat mij trek.
linkje?quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:31 schreef PumaStreamer het volgende:
hey op youtube staat een boodschap voor de bewoners van een gozer...wel een coole boodschap...zoeken bij Freecreations
linkjequote:Op donderdag 1 maart 2007 10:31 schreef PumaStreamer het volgende:
hey op youtube staat een boodschap voor de bewoners van een gozer...wel een coole boodschap...zoeken bij Freecreations
Je hebt nu wel zat reclame voor jezelf gemaakt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:35 schreef PumaStreamer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xZXysSOQNKA
1ste video boodschap voor de kooi!! uit betrouwbare bronnen weet ik dat de jongen binnen een uur nog eentje zal plaatsten!!!!
voormezelf...denk jij dat ik dat ben...prima misschien ook wel...maar wat ik over de kooi weet weet niemand hier....ga ik ook niet vertellen...maar kijk aar naar mijn video strax.!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt nu wel zat reclame voor jezelf gemaakt.
Kappen maar
Totaal niet interessant.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:35 schreef PumaStreamer het volgende:
1ste video boodschap voor de kooi!! uit betrouwbare bronnen weet ik dat de jongen binnen een uur nog eentje zal plaatsten!!!!
mediageil????quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:35 schreef PumaStreamer het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:38 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
voormezelf...denk jij dat ik dat ben...prima misschien ook wel...maar wat ik over de kooi weet weet niemand hier....ga ik ook niet vertellen...maar kijk aar naar mijn video strax.!!!
niet media geil...integendeel. ik wil de kooi in en winnen. ik heb nog een appeltje te schillen met 2 bewonerts die ik uit mijn prive leven ken. dus jah dat ik de kooi in wil is logisch...en geloof me...ik maak tv...en dat zal mijn volgende filmpje hopelijk bewijzen...vergis je niet heb dat filmpje genmaakt toen ik net wakker was. Maar John de Mol en ik hebben iets samen meegemaakt. en daarom wil ik de kooi in. maar das een lang verhaal...heb ook samen met ilona in de selectie gezeten en met haar als enige 2 van de 1700 van die dag door waren.quote:
Denk je dat ze dit mogen kijken ???? Het duurt te lang en is al weggeklikt voor ze bij brainles of Zdngmw zijn aangekomen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:32 schreef PumaStreamer het volgende:
Dus mediageilquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:43 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
niet media geil...integendeel. ik wil de kooi in en winnen. ik heb nog een appeltje te schillen met 2 bewonerts die ik uit mijn prive leven ken. dus jah dat ik de kooi in wil is logisch...en geloof me...ik maak tv...en dat zal mijn volgende filmpje hopelijk bewijzen...vergis je niet heb dat filmpje genmaakt toen ik net wakker was. Maar John de Mol en ik hebben iets samen meegemaakt. en daarom wil ik de kooi in. maar das een lang verhaal...heb ook samen met ilona in de selectie gezeten en met haar als enige 2 van de 1700 van die dag door waren.
voor dat jullie mij willen gaan afzeiken hier...geen probleem..ik ben namelijk nog veel harder dan alle bewoners bij elkaar. maar ik vroeg mij gewoon af hoever ikmensen kan krijgen Mij in de kooi te krijgen. Heb inmiddels.1300 handtekeningen wil er 10.000 1 voor elke euro. dus nee media geil niet
ik heb wat te vereffenen met talpa!!!
Helpen jullie mee?!??!
Ik wil wel meewerken om te kijken hoever je komt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:43 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
niet media geil...integendeel. ik wil de kooi in en winnen. ik heb nog een appeltje te schillen met 2 bewonerts die ik uit mijn prive leven ken. dus jah dat ik de kooi in wil is logisch...en geloof me...ik maak tv...en dat zal mijn volgende filmpje hopelijk bewijzen...vergis je niet heb dat filmpje genmaakt toen ik net wakker was. Maar John de Mol en ik hebben iets samen meegemaakt. en daarom wil ik de kooi in. maar das een lang verhaal...heb ook samen met ilona in de selectie gezeten en met haar als enige 2 van de 1700 van die dag door waren.
voor dat jullie mij willen gaan afzeiken hier...geen probleem..ik ben namelijk nog veel harder dan alle bewoners bij elkaar. maar ik vroeg mij gewoon af hoever ikmensen kan krijgen Mij in de kooi te krijgen. Heb inmiddels.1300 handtekeningen wil er 10.000 1 voor elke euro. dus nee media geil niet
Helpen jullie mee?!??!
VAn mij mag je de kooi in, maar ik denk dat je het op deze manier niet voor elkaar krijgt. Wil gerust een handtekening zetten. Maar als je met deze filmpjes denkt het te kunnen *bewerkstelligen*quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:43 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Helpen jullie mee?!??!
Nee. Je kan het best zonder ons af.quote:niet media geil...integendeel. ik wil de kooi in en winnen. ik heb nog een appeltje te schillen met 2 bewonerts die ik uit mijn prive leven ken. dus jah dat ik de kooi in wil is logisch...en geloof me...ik maak tv...en dat zal mijn volgende filmpje hopelijk bewijzen...vergis je niet heb dat filmpje genmaakt toen ik net wakker was. Maar John de Mol en ik hebben iets samen meegemaakt. en daarom wil ik de kooi in. maar das een lang verhaal...heb ook samen met ilona in de selectie gezeten en met haar als enige 2 van de 1700 van die dag door waren.
Helpen jullie mee?!??!
Van mij mag je erin hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:43 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Helpen jullie mee?!??!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |