Schapen....een ram krijgt een spons met inkt om z'n lichaam gebonden. Alstie dan een ooi dekt laat dat een mooie stempel achter. Zo kan de boer zien dat de ooi gedekt isquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat was een dekstempel ook al weer? Had iets te maken met niet naar studieuren hoeven dacht ik
Ik dacht dat dat een dekblok was. Enniewee, bedankt!quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schapen....een ram krijgt een spons met inkt om z'n lichaam gebonden. Alstie dan een ooi dekt laat dat een mooie stempel achter. Zo kan de boer zien dat de ooi gedekt is
Ik ga NU weg
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben dekstempel op nummer 1 gekregen in Google
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=en&q=dekstempel
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schapen....een ram krijgt een spons met inkt om z'n lichaam gebonden. Alstie dan een ooi dekt laat dat een mooie stempel achter. Zo kan de boer zien dat de ooi gedekt is
Hoezo? Verdenk je me ergens van?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En welke kleur heb jij?
Jaja, die oranje dekstempel kwam niet van mij af hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee, ik ben gewoon nieuwsgierig
probeer je me weg te jagen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef erkel het volgende:
Hero - Toen ik je zag
http://www.youtube.com/watch?v=ADFTOCN5ZRY![]()
oepsquote:
Huilsmilie als teken voor pure emotiequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
oepsik dacht dat je met je huilsmilie bedoelde dat je het verschrikkelijk vond..
Maar, nee, eigenlijk niet.![]()
stenders leedvermaak aan t kijken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef erkel het volgende:
Hero - Toen ik je zag
http://www.youtube.com/watch?v=ADFTOCN5ZRY![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:12 schreef erkel het volgende:
Zang en nummer zijn niet echt geweldig, maar de film en serie zijn dat wel![]()
hoe doe je dat nou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor Nem maar even tussen spoilertags
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:
De laatste 3 afleveringen heb ik wel gezienquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef Soempie het volgende:
[..]maar jij keek het nooit. Of wel?
Tim keek het niet?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De laatste 3 afleveringen heb ik wel gezien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:48 schreef Nesle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:49 schreef Soempie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:48 schreef Nesle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:14 schreef Soempie het volgende:
Iedereen had afgezegd voor vanavond.![]()
Maarnu heb ik iemand anders gestrikt
Of eigenlijk,
ik draaide er een beetje omheen en toen heeft hij mij gevraagd.
![]()
![]()
jeee, toch nog uit vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |