Ik snijd mijn polsen tenminste niet door, homoquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:07 schreef Dizer het volgende:
Nee hoor. Topic is tof. Jij bent kut.
Daar moet toch wel een lichte erectie aan te pas gekomen zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer zo genieten van het openen van een topic, als toen ik #1000 opende
Uuhm.. jahquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik snijd mijn polsen tenminste niet door, homo
Doei schatjequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Morgen is er weer een dag...misschien.
Weltrusten
En je bent aan het FOK!ken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:55 schreef Svensational het volgende:
Ik zit buiten in Den Haag op de straat;(. Broertje is z'n sleutels vergeten toen ie vanmiddag wegging
Ik heb m'n laptop en er zijn tig draadloze netwerken hier in de buurt.quote:
Best wel een goed idee, maar ik heb nog niet veel zin. Iets zegt me dat iets te veel koffie drinken slecht isquote:
Wat maak jij toch veel mee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:55 schreef Svensational het volgende:
Ik zit buiten in Den Haag op de straat;(. Broertje is z'n sleutels vergeten toen ie vanmiddag wegging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |