abonnement Unibet Coolblue
pi_46790735
Dit is dan alweer deel 4 over usenet!

Heb je vragen over iets wat maar met usenet te maken heeft, stel ze dan hier!

Hier alvast wat info:

Hoe kan ik een post zoeken?
Dit kun je doen door op sites zoals:
http://www.yabse.com/
http://binariez.com/
http://www.binsearch.info/ etc. alle bestanden bij elkaar te zoeken,
maar het kan ook via programma's

Deze is een heel bekende:

FTD (klik om te downloaden)
Deze is makkelijk is gebruik, en overzichtelijk.
Hier is natuurlijk niet alles te vinden, maar aangezien dit in het Nederlands is is het zeer eenvoudig.


Downloaden:

Dit is heel goed te doen via Grabit!
Dit programma is eenvoudig in gebruik, en niet al te uitgebreid.


Ook een handig programma om te downloaden is NewsLeecher
Dit is een veel gebruikt programma, wat een duidelijke en overzichtelijke interface heeft.



Repareren:

Soms is het nodig om bestanden te repareren, omdat een bestand inclompleet is.
Hiervoor download je vrijwel altijd automatisch par2 bestanden voor mee.
Door middel van dit programma: QuickPar



Ook zijn er programma's zoals ALT.BINZ die bestanden

automatisch repareren en uitpakken, zodat je dit niet allemaal zelf hoeft te doen!



Is het nog niet helemaal duidelijk?
Dan helpt deze site je vast verder: Usenet Handleiding

Succes


De vorige delen:
Deel 1: Usenet payserver?
Deel 2: Usenet #2
Deel 3: Usenet #3

Heb je nog wat op of aanmerkingen over de OP, stuur me een email op pm

[ Bericht 2% gewijzigd door vdvorst op 01-03-2007 09:42:14 ]
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_46791413
Heel handig programma is ook SABnzbd.
Is even lastig om mee om te gaan, maar dit programma voer je een NZBtje.
Dan pakt ie em, download em, checkt em(PAR2) pakt em uit, en gooit je rar bestanden weg.

Automatisch usenet dus
Zie: http://www.binaries4all.nl/sabnzbd/
pi_46791752
weet een van jullie toevallig of het mogelijk is om via een andere provider de nieuwsservers van Planet te gebruiken? Ik gebruikte altijd nieuwsgroepen toen ik nog bij mijn ouders woonde namelijk... maar hier met Tiscali lukt dat niet echt...
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_46791815
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:20 schreef Asmodean het volgende:
weet een van jullie toevallig of het mogelijk is om via een andere provider de nieuwsservers van Planet te gebruiken? Ik gebruikte altijd nieuwsgroepen toen ik nog bij mijn ouders woonde namelijk... maar hier met Tiscali lukt dat niet echt...
Helaas pindakaas... niet mogelijk
pi_46791929
Heb ook tiscali, er is maar 1 oplossing.. Payserver (Eweka ed.) nemen.. Heb je wel een goed lange retentie
pi_46791937
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:21 schreef Milkmannetje het volgende:

[..]

Helaas pindakaas... niet mogelijk
ah, das kut ...

heb net met zo'n gratis server iets van 7 gig geprobeerd te downloaden, helaas heb ik op die enorme post maar liefst 45 missende par blocks 1 procent ofzo dus...
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_46792027
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:20 schreef Asmodean het volgende:
weet een van jullie toevallig of het mogelijk is om via een andere provider de nieuwsservers van Planet te gebruiken? Ik gebruikte altijd nieuwsgroepen toen ik nog bij mijn ouders woonde namelijk... maar hier met Tiscali lukt dat niet echt...
Kan mij herinneren dat als je ipv6 insteld op je netwerk/router/modem dat je vanaf newszilla (XS4ALL) kan downloaden
Feyenoord Rotterdam
Wij waren de gekste-Wij zijn de gekste-En we zullen altijd de gekste blijven
/m We shall not be moved!! /m
pi_46792074
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:27 schreef soco_cola het volgende:

[..]

Kan mij herinneren dat als je ipv6 insteld op je netwerk/router/modem dat je vanaf newszilla (XS4ALL) kan downloaden
Mits je bij XS4ALL zit dan.
pi_46792162
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:28 schreef Milkmannetje het volgende:

[..]

Mits je bij XS4ALL zit dan.
Nee juist niet, als je bij een andere provider zit

(anders vermeld ik het niet)
Feyenoord Rotterdam
Wij waren de gekste-Wij zijn de gekste-En we zullen altijd de gekste blijven
/m We shall not be moved!! /m
pi_46792584
Tvp
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:10:23 #11
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46793554
Uitgebreidt?!?! Welke mongool heeft die OP gemaakt .
2000 light years from home
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:17:00 #12
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_46793750
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:10 schreef Merkie het volgende:
Uitgebreidt?!?! Welke mongool heeft die OP gemaakt .
stel je niet zo aan man
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  donderdag 1 maart 2007 @ 00:22:40 #13
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46793921
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:17 schreef Asmodean het volgende:

[..]

stel je niet zo aan man
Ok .
2000 light years from home
pi_46794655
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:17 schreef Asmodean het volgende:

[..]

stel je niet zo aan man
Taalfouten kunnen niet hoor.
pi_46794817
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:53 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Taalfouten kunnen niet hoor.
liggen zeiken over elke taalfout ook niet. Als je niet begrijpt wat er staat ga je maar eens lekker naar buiten waar de rest van nl ook niet foutloos praat. suffertje
pi_46794989
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:01 schreef darky13 het volgende:

[..]

liggen zeiken over elke taalfout ook niet. Als je niet begrijpt wat er staat ga je maar eens lekker naar buiten waar de rest van nl ook niet foutloos praat. suffertje
Merkie zou juist als een held gezien moeten worden daar hij spelfouten ziet en dit kenbaar maakt. Vervolgens kan men zichzelf verder ontwikkelen als mens door een groeiproces qua taalvaardigheid te initiëren wat zal leiden verdere zelfontplooiing, wat op nummer één staat in de behoeftehiërarchie bij de Piramide van Maslow.

Merkie
  donderdag 1 maart 2007 @ 01:41:06 #17
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_46795540
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:11 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Merkie zou juist als een held gezien moeten worden daar hij spelfouten ziet en dit kenbaar maakt. Vervolgens kan men zichzelf verder ontwikkelen als mens door een groeiproces qua taalvaardigheid te initiëren wat zal leiden verdere zelfontplooiing, wat op nummer één staat in de behoeftehiërarchie bij de Piramide van Maslow.

Merkie
leiden tot
ik vouw m'n handen samen en doe m'n ogen dicht,
en bid dat na het amen m'n gehaktbal er nog ligt...
pi_46795714
Dan wil ik naast binsearch.info nog even www.nzbindex.nl toevoegen. Kan je van alles op zoeken, de nzb file downloaden en via je grabit dan alle gerelateerde bestanden binnen halen.
(hoef je dus tenminse niet de bericht-headers van een bepaalde nieuwsgroep binnen te halen)
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_46797510
het is toch wel mogenlijk als ik BIJV tiscalie heb en mijn ouders Zeelandnet, dat ik de gegevens van zeelandnet invoer en dar me ga downloaden?
zoiets heb ik namelijk gehoord
pi_46797917
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 08:28 schreef braampie het volgende:
het is toch wel mogenlijk als ik BIJV tiscalie heb en mijn ouders Zeelandnet, dat ik de gegevens van zeelandnet invoer en dar me ga downloaden?
dat lijkt me niet aangezien je bij een totaal andere provider zit
pi_46798248
Ik gebruik GrabIt, maar mensen ervaring met ALT.BINZ ?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_46798291
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:22 schreef Badabingea het volgende:
Ik gebruik GrabIt, maar mensen ervaring met ALT.BINZ ?
ja, geen headers, stabieler dan grabit, automatisch de rars fixen met pars en tevens, in tegenstelling tot grabit, volop in ontwikkeling.
pi_46798308
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:25 schreef thedude0 het volgende:

[..]

ja, geen headers, stabieler dan grabit, automatisch de rars fixen met pars en tevens, in tegenstelling tot grabit, volop in ontwikkeling.
Werkt dus wel lekker?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_46798322
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:26 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Werkt dus wel lekker?
ja
  donderdag 1 maart 2007 @ 09:43:46 #25
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_46798606
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:10 schreef Merkie het volgende:
Uitgebreidt?!?! Welke mongool heeft die OP gemaakt .
Ik, een keer tegen de avond, even binnen 5 minuten,
zaten nog wel meer fouten in,
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:38:18 #26
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_46799672
Ik heb een Freecom Storage Gateway (FSG) staan, een externe harddisk met een klein linux-computertje er in gebouwd. Hierop draait SABnzbd. Heel prettig: met (bijv.)NewzBin een NZB bestand maken van de te downloaden posts, deze opslaan op de FSG en de rest gaat vanzelf!

Voordeel: PC/Laptop kan gewoon uit en de FSG gebruikt maar weinig electra.
pi_46800478
Ideaal idd, maar ik werk het liefst met GrabIt of iets dergelijks, gewoon om het zelf in de hand te hebben.

Wat ik met SABnzbd. heb, eigenlijk niks, ik werk er niet lekker mee. Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb niet echt het idee dat ik aan het downloaden ben op volle toeren, ik weet niet. Ik geef het vast nog wel een keer een herkansing, maar nu werkt het gewoon niet voor me.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:19:41 #28
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_46800693
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 11:12 schreef Badabingea het volgende:
Ideaal idd, maar ik werk het liefst met GrabIt of iets dergelijks, gewoon om het zelf in de hand te hebben.

Wat ik met SABnzbd. heb, eigenlijk niks, ik werk er niet lekker mee. Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb niet echt het idee dat ik aan het downloaden ben op volle toeren, ik weet niet. Ik geef het vast nog wel een keer een herkansing, maar nu werkt het gewoon niet voor me.
SABnzbd loopt hier over 8 threads en ik heb er een rem opgezet om te voorkomen dat mijn volledge bandbreedte leeggetrokken wordt. (Wil ook nog kunnen mailen/surfen etc).

Maar ik geef toe: het is geen 'mooi' programma om te zien (saaie webinterface)
pi_46801219
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 11:19 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

SABnzbd loopt hier over 8 threads en ik heb er een rem opgezet om te voorkomen dat mijn volledge bandbreedte leeggetrokken wordt. (Wil ook nog kunnen mailen/surfen etc).

Maar ik geef toe: het is geen 'mooi' programma om te zien (saaie webinterface)
Dat maakt me dan niet echt uit, maar ik heb het idee bij dat programma dat het niet optimaal download, maar dat zal dan wel aan mij liggen, haha.......
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 1 maart 2007 @ 16:19:30 #30
117061 Noisemaker
Geräuschmacher
pi_46811237
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 01:51 schreef Logical het volgende:
Dan wil ik naast binsearch.info nog even www.nzbindex.nl toevoegen. Kan je van alles op zoeken, de nzb file downloaden en via je grabit dan alle gerelateerde bestanden binnen halen.
(hoef je dus tenminse niet de bericht-headers van een bepaalde nieuwsgroep binnen te halen)
Yabse hier gewoon de url kopieren van een nzb en plakken in Sabnzbd. Makkelijker kan niet
  donderdag 1 maart 2007 @ 17:08:13 #31
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_46812951
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 08:28 schreef braampie het volgende:
het is toch wel mogenlijk als ik BIJV tiscalie heb en mijn ouders Zeelandnet, dat ik de gegevens van zeelandnet invoer en dar me ga downloaden?
zoiets heb ik namelijk gehoord
Zou moeten kunnen, je kan het i.i.g. proberen
ik vouw m'n handen samen en doe m'n ogen dicht,
en bid dat na het amen m'n gehaktbal er nog ligt...
pi_46813861
Ik blijf voorlopig lekker bij Eweka

tvp
  donderdag 1 maart 2007 @ 17:38:07 #33
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_46813952
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:35 schreef WolfsNL het volgende:
Ik blijf voorlopig lekker bij Eweka

tvp
Eweka is prima, maar tweaknews is the best
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_46813974
En ik blijf lekker bij newszilla.

Oh wacht...
pi_46841054
T to the V-Pizzle
pi_46853988
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 12:05 schreef Haijo het volgende:
T to the V-Pizzle
+ nog een andere site om nzb's te vinden: www.newzleech.com !
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
  vrijdag 2 maart 2007 @ 19:55:27 #37
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46857157
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef mazaru het volgende:

[..]

Eweka is prima, maar tweaknews is the best
Neen, 10 mbit/s is te weinig aangezien ik op de TU met meer dan 10 mbit/s kan downloaden .
2000 light years from home
  vrijdag 2 maart 2007 @ 20:13:38 #38
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_46857736
Ik ben zelf klant bij Easynews en gebruik sindsdien geen enkel programma meer behalve m'n webbrowser. Als je inlogt bij Easynews, kun je via een webpagina zoeken naar newsgroepen met een bepaald woord erin, je kunt door nieuwsgroepen bladeren, maar wat helemaal 'de shit' is, is hun Global4 interface.

Daarin kun je zoeken op keywords, subject, filename, extension, poster, newsgroups, date & time, size en type (archive, audio, document, movie, executable, image, misc, parity). Het aantal resultaten per pagina kun je instellen, de sortering kun je vooraf aangeven of achteraf veranderen en in de resultaten pagina zitten allerlei leuke snufjes verwerkt. Een PAR viewer (waarbij eventueel missende bestanden indien mogelijk automatisch worden aangemaakt al bij het bekijken van de inhoud van het PAR bestand), een NFO viewer en NZB viewer, thumb viewer voor JPEGs, een auto-unRAR functie waarmee je op het zoekresultatenscherm meteen de inhoud van een lijst met RAR bestanden kunt downloaden, via de ZIP manager kun je bestanden selecteren (los, een range of de inhoud van een PAR file) en ZIPpen.

Ja, ik geloof dat ik wel redelijk enthousiast ben over Easynews
pi_46864989
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 18:17 schreef thomasss het volgende:

[..]

+ nog een andere site om nzb's te vinden: www.newzleech.com !
Die kenden we al.

Doet er niet toe.

Welkom!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_46865088
Voor de geïnteresseerden, zoek bij binsearch naar 'posted by tazz' en je krijgt ALLE James Bond films voor je neus Ze hebben gewoon alle films binnen een uurtje gepost ofzo
pi_46874363
Halllo,

Ik had een vraag,

Ik heb me gister aangemeld voor een 10 dagen proef voor tweaknews, vandaag lag dat allemaal keurig in de bus,
toen heb ik newsleecher ingesteld, en mn nova.planet.nl server er voor 10 dagen afgegooid om vervolgens als ik niet tevreden ben over tweaknews er weer op te zetten.

Nu heb ik het probleem, dat de verbinding van tweaknews heel erg onstabiel is, normaal met planet zat ik altijd rond de 1,50mbps en 2,00mpbs, nu met tweaknews haal ik de 2,00mpbs wel maar binnen de minuut zit hij weer weer op 700 kb of zelfs nog lager.Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik bestanden van 36 dagen oud aan het downloaden ben( dat is ook de reden waarom ik de 10 dagen proefperiode wou doen, ik was vaak te laat met downloaden)

Nu is mijn vraag, heeft iemand een tip waardoor mijn verbinding stabieler blijft, of ligt het er gewoon aan dat ik bestandne download die al redelijk oud zijn?

Groeten
pi_46874803
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:35 schreef WolfsNL het volgende:
Ik blijf voorlopig lekker bij Eweka

tvp
Ik ook, meer dan tevreden.

Ieder zn voorkeuren he!!!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_46874827
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 12:54 schreef Bartvisscher het volgende:
Halllo,

Ik had een vraag,

Ik heb me gister aangemeld voor een 10 dagen proef voor tweaknews, vandaag lag dat allemaal keurig in de bus,
toen heb ik newsleecher ingesteld, en mn nova.planet.nl server er voor 10 dagen afgegooid om vervolgens als ik niet tevreden ben over tweaknews er weer op te zetten.

Nu heb ik het probleem, dat de verbinding van tweaknews heel erg onstabiel is, normaal met planet zat ik altijd rond de 1,50mbps en 2,00mpbs, nu met tweaknews haal ik de 2,00mpbs wel maar binnen de minuut zit hij weer weer op 700 kb of zelfs nog lager.Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik bestanden van 36 dagen oud aan het downloaden ben( dat is ook de reden waarom ik de 10 dagen proefperiode wou doen, ik was vaak te laat met downloaden)

Nu is mijn vraag, heeft iemand een tip waardoor mijn verbinding stabieler blijft, of ligt het er gewoon aan dat ik bestandne download die al redelijk oud zijn?

Groeten
Oude bestanden bij tweaknews zijn niet op goede snelheid te downloaden. Alhoewel 36 dagen niet echt oud is natuurlijk. Misschien ligt het probleem bij je provider aangezien planet niet echt een van de betere providers is.
pi_46874865
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:14 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Oude bestanden bij tweaknews zijn niet op goede snelheid te downloaden. Alhoewel 36 dagen niet echt oud is natuurlijk. Misschien ligt het probleem bij je provider aangezien planet niet echt een van de betere providers is.
Payservers zijn er juist om die brakke providers niet meer te hoeven gebruiken.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_46939034
Sinds afgelopen zondag gaat mijn Eweka nog maar 270 KB/s terwijl dit eerst ongeveer 560 was.

Meer mensen met dit probleem?
pi_46939100
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:48 schreef WolfsNL het volgende:
Sinds afgelopen zondag gaat mijn Eweka nog maar 270 KB/s terwijl dit eerst ongeveer 560 was.

Meer mensen met dit probleem?
Ik had gister maar 600 ipv. 1280 kb/s

Maar nu weer full speed.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_46939494
Ik heb het nog steeds terwijl ik hier niets veranderd heb.

Ik zit trouwens op newsreader56. Baal er flink van, want voor deze snelheid betaal ik natuurlijk niet.
  maandag 5 maart 2007 @ 14:25:38 #48
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_46940345
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 12:54 schreef Bartvisscher het volgende:
Halllo,

Ik had een vraag,

Ik heb me gister aangemeld voor een 10 dagen proef voor tweaknews, vandaag lag dat allemaal keurig in de bus,
toen heb ik newsleecher ingesteld, en mn nova.planet.nl server er voor 10 dagen afgegooid om vervolgens als ik niet tevreden ben over tweaknews er weer op te zetten.

Nu heb ik het probleem, dat de verbinding van tweaknews heel erg onstabiel is, normaal met planet zat ik altijd rond de 1,50mbps en 2,00mpbs, nu met tweaknews haal ik de 2,00mpbs wel maar binnen de minuut zit hij weer weer op 700 kb of zelfs nog lager.Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik bestanden van 36 dagen oud aan het downloaden ben( dat is ook de reden waarom ik de 10 dagen proefperiode wou doen, ik was vaak te laat met downloaden)

Nu is mijn vraag, heeft iemand een tip waardoor mijn verbinding stabieler blijft, of ligt het er gewoon aan dat ik bestandne download die al redelijk oud zijn?

Groeten
Bel eens met de tweak helpdesk, misschien hebben die een antwoord voor je.
36 dagen is niet oud genoeg voor tweaknews om problemen mee te hebben, ik haal op volle snelheid bestanden van 50 dagen en ouder binnen,
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 5 maart 2007 @ 14:44:10 #49
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_46940971
quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:50 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Ik had gister maar 600 ipv. 1280 kb/s

Maar nu weer full speed.
http://service.eweka.nl/phpbb/viewforum.php?f=21
  maandag 5 maart 2007 @ 14:45:28 #50
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_46941015
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:38 schreef mazaru het volgende:

[..]

Eweka is prima, maar tweaknews is the best
maar dat kostte meer dan 7,5euro dacht ik

bij eweka vind ik het wel relaxed dat je:
- download op max snelheid (mijn max snelheid iig)
- geen limiet heb in transfer
- het lekker goedkoop is
pi_46942347
quote:
Op maandag 5 maart 2007 14:45 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

maar dat kostte meer dan 7,5euro dacht ik

bij eweka vind ik het wel relaxed dat je:
- download op max snelheid (mijn max snelheid iig)
- geen limiet heb in transfer
- het lekker goedkoop is
Ik heb hetzelfde bij tweak.
Maar ik heb liever dat iedereen bij eweka blijft dan blijven mijn verbindingen beter
  maandag 5 maart 2007 @ 15:54:53 #52
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_46943462
quote:
Op maandag 5 maart 2007 15:22 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde bij tweak.
Maar ik heb liever dat iedereen bij eweka blijft dan blijven mijn verbindingen beter
ach ja, ik blijf wel hoor

hoeveel servers heeft tweaknews?
eweka heeft er 81
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:42:36 #53
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_47052787
Ik doe kennelijk iets fout met Grabbit...ik start Grabbit, ga naar Eweka, en denk leuk, wil ik hebben. dus ik selecteer een aantal files en zeg, doe download. En dan binnen een paar minuten stoppen al mijn downloads, en in het batch overzicht staat bij elke task een melding, dat ik mijn maximum aantal connecties van Eweka heb overschreden. Als ik Xreader gebruik, heb ik daar geen last van. Maar de GUI van Grabbit is veel beter, dus hoe leer ik het niet teveel connecties te opnenen? Het lijkt alsof Grabbit 32 connecties probeert te openen, maar ik kan dus niet vinden, waar ik dat beperk, of gewoon de bestanden 1 voor 1 laat ophalen (als ze op 1 nieuwgroep staan) zoals Xreader dat doet.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:47:38 #54
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_47052938
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik doe kennelijk iets fout met Grabbit...ik start Grabbit, ga naar Eweka, en denk leuk, wil ik hebben. dus ik selecteer een aantal files en zeg, doe download. En dan binnen een paar minuten stoppen al mijn downloads, en in het batch overzicht staat bij elke task een melding, dat ik mijn maximum aantal connecties van Eweka heb overschreden. Als ik Xreader gebruik, heb ik daar geen last van. Maar de GUI van Grabbit is veel beter, dus hoe leer ik het niet teveel connecties te opnenen? Het lijkt alsof Grabbit 32 connecties probeert te openen, maar ik kan dus niet vinden, waar ik dat beperk, of gewoon de bestanden 1 voor 1 laat ophalen (als ze op 1 nieuwgroep staan) zoals Xreader dat doet.
Bij de server options het maximaal aantal connecties op 4 instellen.
2000 light years from home
  donderdag 8 maart 2007 @ 14:49:39 #55
10710 gday
propria cures
pi_47053020
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 12:54 schreef Bartvisscher het volgende:
Halllo,

Ik had een vraag,

Ik heb me gister aangemeld voor een 10 dagen proef voor tweaknews, vandaag lag dat allemaal keurig in de bus,
toen heb ik newsleecher ingesteld, en mn nova.planet.nl server er voor 10 dagen afgegooid om vervolgens als ik niet tevreden ben over tweaknews er weer op te zetten.

Nu heb ik het probleem, dat de verbinding van tweaknews heel erg onstabiel is, normaal met planet zat ik altijd rond de 1,50mbps en 2,00mpbs, nu met tweaknews haal ik de 2,00mpbs wel maar binnen de minuut zit hij weer weer op 700 kb of zelfs nog lager.Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik bestanden van 36 dagen oud aan het downloaden ben( dat is ook de reden waarom ik de 10 dagen proefperiode wou doen, ik was vaak te laat met downloaden)

Nu is mijn vraag, heeft iemand een tip waardoor mijn verbinding stabieler blijft, of ligt het er gewoon aan dat ik bestandne download die al redelijk oud zijn?

Groeten
Het hangt volgens mij sterk af van de nieuwsgroep waar je het uit wil halen. De ene nieuwsgroep wordt trager bij 35 dagen blijkbaar, maar andere nieuwsgroepen worden trager boven de 55/60 dagen.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:10:03 #56
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_47053655
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:49 schreef gday het volgende:

[..]

Het hangt volgens mij sterk af van de nieuwsgroep waar je het uit wil halen. De ene nieuwsgroep wordt trager bij 35 dagen blijkbaar, maar andere nieuwsgroepen worden trager boven de 55/60 dagen.
eweka stopt er na 30 dagen ook echt mee om snel te downloaden
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:10:45 #57
10710 gday
propria cures
pi_47053675
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:10 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

eweka stopt er na 30 dagen ook echt mee om snel te downloaden
Ja, maar Eweka heeft ook een retentie van ongeveer 40 dagen, en Tweaknews 55~65 dagen, toch?
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_47054048
Eweka is 30 en dat is al op de grens.
pi_47056209
nog meer mensen die met tweaknews de laatste 2 dagen ALLEMACHTIG traag downloaden?
In het weekend kwam ik rond de 1,50mpbs en nu kom ik niet over de 500 kpbs..
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:30:45 #60
10710 gday
propria cures
pi_47056947
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:12 schreef Bartvisscher het volgende:
nog meer mensen die met tweaknews de laatste 2 dagen ALLEMACHTIG traag downloaden?
In het weekend kwam ik rond de 1,50mpbs en nu kom ik niet over de 500 kpbs..
Geen last van. Ik zit gewoon aan mijn maximum van 1 megabyte per seconde.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_47073735
Ik zit nu nog steeds op 260 kb/s bij Eweka terwijl ik een 6Mbit lijn van Planet heb. Ik ga nu maar eens verhaal halen op het forum en daarna bellen (wat achterlijk veel geld kost overigens). Een mailadres is er niet te vinden op die (eveneens retetrage) website. Hoewel het in het begin allemaal lekker verliep vind ik het nu zwaar k*t.
pi_47104171
jemig man, al 3 dagen hetzelfde gezeik met tweaknews, ik kom niet boven de 300 kbps en vorige week haalde ik met gemak de 1,50mpbs.

Ik naar tweaknews gemaild: krijg ik een kut mailtje met er in.. Probeer eens port 548 ofzo, helpt geen zak

hij doet over 568 mb nu 2:58 uur,, dat is toch niet normaal meer!!!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:39:33 #63
10710 gday
propria cures
pi_47105281
Ik heb nergens last van bij Tweaknews ... gewoon de volle snelheid.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:41:57 #64
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_47105369
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:10 schreef Bartvisscher het volgende:
jemig man, al 3 dagen hetzelfde gezeik met tweaknews, ik kom niet boven de 300 kbps en vorige week haalde ik met gemak de 1,50mpbs.

Ik naar tweaknews gemaild: krijg ik een kut mailtje met er in.. Probeer eens port 548 ofzo, helpt geen zak

hij doet over 568 mb nu 2:58 uur,, dat is toch niet normaal meer!!!
dat is echt zuig idd.

maar als ik vrienden vertel over 200KB/s zijn ze al jaloers
pi_47132744
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 23:28 schreef Milkmannetje het volgende:

[..]

Mits je bij XS4ALL zit dan.
nee hoor ! ook zonder,maar met ipv6 tunnel
euh was al gezegd
  maandag 12 maart 2007 @ 12:46:54 #66
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_47186623
Grabit werkt nu als een zonnetje...Dank je meki!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_47263186
85 dagen retentie bij xsnews
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:53:57 #68
10710 gday
propria cures
pi_47266107
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:28 schreef thedude0 het volgende:
85 dagen retentie bij xsnews
Ziet er goed uit! Misschien ook maar eens overstappen vanaf Tweaknews, want af en toe ben ik toch net te laat met die 55~60 dagen retentie.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_47266382
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:20 schreef Haijo het volgende:
Eweka is 30 en dat is al op de grens.
35 lukt prima, al dan niet traag. Onder de 30 dagen haal ik prima 1800+ kilobyte / sec.
pi_47266631
Ik heb een klein probleem, zo af en toe gaat mijn download erg sloom (dit is nogal willekeurig, 1x per maand schat ik). Omdat het zo af en toe voorkomt maakt het mij niet echt uit maar ben toch wel benieuwd of andere mensen misschien het zelfde probleem hebben.

Anyhow, ik gebruik UPC en Eweka. Ik heb meerdere download clients geprobeerd waaronder Newsleecher en GrabIT (gebruikt nu Newsleecher want vind GrabIT niet echt). Overigens hebben beide programma's het zelfde "probleem". Ook weet ik zeker dat het niet Eweka is (vriend van mij zit op de zelfde server en heeft nooit problemen, ook niet als ik problemen heb, hij heeft trouwens Wanadoo).

Vroeg me dus af of er andere UPC-ers zijn die het zelfde probleem herkennen (downloads zo sloom als kak, denk aan 50kb's inplaats van de normale speeds aka 2.4mb/s minimaal met een 20mbit verbinding. deze speeds haal ik overigens 100% behalve als dit probleem zich dus voordoet). Als ik dan via een andere "bron" probeer te downloaden bijvoorbeeld een FTP die 20mbit aankan gaat hij gewoon met de volle 2.4mb/s.

Ik hoor het wel.
pi_47266713
Is het niet omdat je een zeer oud bestand probeert te downloaden?
pi_47266745
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:12 schreef Geqxon het volgende:
Is het niet omdat je een zeer oud bestand probeert te downloaden?
Nee, het doet er niet toe of ik dan een 1 uur oud bestand probeer te downloaden of een bestand dat 4 weken oud is.
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:12:15 #73
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_47272438
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:13 schreef Teije het volgende:

[..]

Nee, het doet er niet toe of ik dan een 1 uur oud bestand probeer te downloaden of een bestand dat 4 weken oud is.
Soms wordt de snelheid gecapt. Misschien heb je daar last van
pi_47272602
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:09 schreef Teije het volgende:
Ik heb een klein probleem, zo af en toe gaat mijn download erg sloom (dit is nogal willekeurig, 1x per maand schat ik). Omdat het zo af en toe voorkomt maakt het mij niet echt uit maar ben toch wel benieuwd of andere mensen misschien het zelfde probleem hebben.

Anyhow, ik gebruik UPC en Eweka. Ik heb meerdere download clients geprobeerd waaronder Newsleecher en GrabIT (gebruikt nu Newsleecher want vind GrabIT niet echt). Overigens hebben beide programma's het zelfde "probleem". Ook weet ik zeker dat het niet Eweka is (vriend van mij zit op de zelfde server en heeft nooit problemen, ook niet als ik problemen heb, hij heeft trouwens Wanadoo).

Vroeg me dus af of er andere UPC-ers zijn die het zelfde probleem herkennen (downloads zo sloom als kak, denk aan 50kb's inplaats van de normale speeds aka 2.4mb/s minimaal met een 20mbit verbinding. deze speeds haal ik overigens 100% behalve als dit probleem zich dus voordoet). Als ik dan via een andere "bron" probeer te downloaden bijvoorbeeld een FTP die 20mbit aankan gaat hij gewoon met de volle 2.4mb/s.

Ik hoor het wel.
Hmmm, ik heb hetzelfde met die frequentie bij Eweka maar dan met een snelheid van max 200 kb/s ipb 800 kb/s. Niet echt storend oid maar vervelend genoeg als je bv. een nieuwe serie wilt downloaden. GrabIt icm SpeedlinQ. ALs iemand een oplossing weet hoor ik het wel.
pi_47277023
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:17 schreef Haijo het volgende:

[..]

Hmmm, ik heb hetzelfde met die frequentie bij Eweka maar dan met een snelheid van max 200 kb/s ipb 800 kb/s. Niet echt storend oid maar vervelend genoeg als je bv. een nieuwe serie wilt downloaden. GrabIt icm SpeedlinQ. ALs iemand een oplossing weet hoor ik het wel.
Precies, heel irritant als je net even een epje naar binnen wilt halen en hij gaat zo traag
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:12 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Soms wordt de snelheid gecapt. Misschien heb je daar last van
Lijkt me nogal stug, vooral omdat het nogal willekeurig is en soms midden in de nacht (lijkt me nou niet bepaald het moment om een verbinding te knijpen?)
pi_47331071
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:53 schreef gday het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! Misschien ook maar eens overstappen vanaf Tweaknews, want af en toe ben ik toch net te laat met die 55~60 dagen retentie.
XSnews krijgt volgens mij een nog hogere retentie als ik zo hun forum lees:
quote:
In de komende 2 weken zal de retentie geleidelijk oplopen tot de volle 85 dagen bereikt wordt. Binnenkort zullen we u informeren over fase 3 die wederom een aanzienlijke uitbreiding van de retentie brengt!
pi_47332889
Ik heb problemen met Planet. Gebruik nova.planet.nl en krijg steeds error 400 connections limited. Klasgenoot heeft dat ook. Enig idee wat t probleem is? Heb t al sinds vorig weekend.
pi_47341704
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:45 schreef spookygirl het volgende:
Ik heb problemen met Planet. Gebruik nova.planet.nl en krijg steeds error 400 connections limited. Klasgenoot heeft dat ook. Enig idee wat t probleem is? Heb t al sinds vorig weekend.
Zegt die ook 'Host limit reached'? Dat had ik ook, geen idee wat het is. De server is gewoon fokked. Payservertje nemen dus .
  vrijdag 16 maart 2007 @ 16:56:07 #79
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_47341928
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:45 schreef spookygirl het volgende:
Ik heb problemen met Planet. Gebruik nova.planet.nl en krijg steeds error 400 connections limited. Klasgenoot heeft dat ook. Enig idee wat t probleem is? Heb t al sinds vorig weekend.
extreem veel gedownload?
pi_47343032
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:45 schreef spookygirl het volgende:
Ik heb problemen met Planet. Gebruik nova.planet.nl en krijg steeds error 400 connections limited. Klasgenoot heeft dat ook. Enig idee wat t probleem is? Heb t al sinds vorig weekend.
Dat gebeurt wel vaker in het weekend. Vaak ook als ik al heel lang veel aan het downloaden
Dat gaat gewoon over.
pi_47376435
Download 2 Day is ook best goed, heb zelfs oude bestanden kunnen downloaden van meer dan 30 dagen oud. 5 euro per maand voor 2 mbit, ideaal voor de kleine abbootjes onder de zuinigerds
  zaterdag 17 maart 2007 @ 19:40:37 #82
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_47377361
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 19:20 schreef SolidasRock het volgende:
Download 2 Day is ook best goed, heb zelfs oude bestanden kunnen downloaden van meer dan 30 dagen oud. 5 euro per maand voor 2 mbit, ideaal voor de kleine abbootjes onder de zuinigerds
2mbit :/ waarom zou je daar voor gaan betalen dan? Ik gebruik juist nieuwsgroepen omdat ik het fijn vind om met 8mbit te kunnen downloaden, en die snelheid haalde ik niet met torrents. Maar 2mbit, dat haal je ook met torrents, en dat is voor kratis.
pi_47377818
Kan het kloppen dat GrabIt problemen heeft met grote aantallen berichten(1000+)? Ik haal dan altijd 200 kb/s maximaal, wat nu dus 24 uur gaat duren...
pi_47378316
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 19:51 schreef Haijo het volgende:
Kan het kloppen dat GrabIt problemen heeft met grote aantallen berichten(1000+)? Ik haal dan altijd 200 kb/s maximaal, wat nu dus 24 uur gaat duren...
vast wel, het is een onstabiel programma dat al tijden niet is geupdate. volgens mij is het alleen gemaakt als reclame stunt voor de usenet diensten die de maker aanbied
pi_47379112
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 19:40 schreef dikkekaas het volgende:

[..]

2mbit :/ waarom zou je daar voor gaan betalen dan? Ik gebruik juist nieuwsgroepen omdat ik het fijn vind om met 8mbit te kunnen downloaden, en die snelheid haalde ik niet met torrents. Maar 2mbit, dat haal je ook met torrents, en dat is voor kratis.
torrentjes moet je weer uploaden en dat kan best een tijdje duren met een zuinige abbootje van 200 kb/s down en 30 up per maand. En daarnaast wordt torrentjes nogal aangepakt de laatste tijd.

Ik heb paar weken geleden een abbo verhoging genomen (525 kb/s nu) maar tot nu toe altijd D2D 5 euro per maand genomen want mijn provider casema staat maar 60 kb/s download toe met een maximum van 10 GB per maand.

Nu met de huidige abbo 120 kb/s en 25 GB geloof ik maar ja zodra D2D is afgelopen (heb voor een maand betaald en 1 week later kreeg ik de verhoging, het is veel sneller gegaan dan ik verwacht had) stap ik over op eweka, lijkt me het beste en goedkoopste oplossing om 525 kb/s te halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2007 20:31:53 ]
pi_47389761
http://www.easynews.nl/ werkt nog steeds
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_47392507
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 20:04 schreef thedude0 het volgende:

[..]

vast wel, het is een onstabiel programma dat al tijden niet is geupdate. volgens mij is het alleen gemaakt als reclame stunt voor de usenet diensten die de maker aanbied
Ja, denk het ook, kreeg vorige week nog een update gast, zit op 6.2.
pi_47394222
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:41 schreef Haijo het volgende:

[..]

Ja, denk het ook, kreeg vorige week nog een update gast, zit op 6.2.
vorige week? de laatste versie is vorig jaar juni verschenen
pi_47397636
quote:
Op zondag 18 maart 2007 12:47 schreef thedude0 het volgende:

[..]

vorige week? de laatste versie is vorig jaar juni verschenen
Sommige mensen hebben pas na 1 jaar door dat er een update is
pi_47402986
Hij viel me vorige week lastig met een melding nadat ie een maand stil was ofzo? Is ie serieus zo oud?
*checked*
Copyright 2006. Riiiight then. Ik ga maar es switchen naar Newzleechter ofzo...
  zondag 18 maart 2007 @ 19:47:53 #91
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_47409868
quote:
Op zondag 18 maart 2007 16:36 schreef Haijo het volgende:
Hij viel me vorige week lastig met een melding nadat ie een maand stil was ofzo? Is ie serieus zo oud?
*checked*
Copyright 2006. Riiiight then. Ik ga maar es switchen naar Newzleechter ofzo...
  zondag 18 maart 2007 @ 19:48:06 #92
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_47409879
Hellanzb FTW!
  zondag 18 maart 2007 @ 20:26:15 #93
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_47411366
Kanker Planet tegenwoordig

En net nu Stalker uit is
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_47415024
Een goed programma voor het automatisch controleren, repareren en uitpakken en weggooien van de .rar en .par is AutoUnpack.

Hier te vinden;
http://www.see-and-be.com/AutoUnpack/index.php
pi_47415457
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:26 schreef -skippybal- het volgende:
Kanker Planet tegenwoordig

En net nu Stalker uit is
Is dit een film of game? Game neem ik aan, die over chernobyl? Waarom gebruik je geen gratis newsserver zoals easynews? (zie paar postjes hoger)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2007 22:06:06 ]
pi_47415610
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:01 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Is dit een film of game?
schietgame
pi_47415674
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:04 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

schietgame
Ik zie het, ik kende het iig niet. Bedankt voor de tip.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2007 22:07:49 ]
  zondag 18 maart 2007 @ 22:07:03 #98
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_47415679
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:01 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Is dit een film of game? Game neem ik aan, die over chernobyl? Waarom gebruik je geen gratis newsserver zoals easynews? (zie paar postjes hoger)
Doe ik nu ook. Werkt perfect
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  Eindredactie Games maandag 19 maart 2007 @ 18:34:33 #99
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_47444097
welke usenet provider heeft een free trail zonder dat je je CC gegevsn hoeft in te vullen?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_47444227
Wat zijn de inloggegevens van Easynews dan?
pi_47444685
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:34 schreef donald_dick het volgende:
welke usenet provider heeft een free trail zonder dat je je CC gegevsn hoeft in te vullen?
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat zijn de inloggegevens van Easynews dan?
Easynews:
news.easynews.nl (poort 119)
login : beta@easynews.nl
password : beta

8 connecties 20Mbit
pi_47444927
is er al iets waarbij je door middel van RSS NZB-tjes op kan halen.

dat je dus zoektermen kan instellen zodat er automatisch wordt gedownload zodra datgene wat je wilt hebben gepost is?

dat kan namelijk wel met uTorrent RSS-downloader.

zou leuk zijn als dat ook met usenet kan.

liefst blijf ik dan gewoon Newsleecher gebruiken maar dat die RSS-downloader dan die NZB-tjes in de NZB Auto-Import-folder plaatst.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  Eindredactie Games maandag 19 maart 2007 @ 19:00:39 #103
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_47445048
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:50 schreef RacerDKB het volgende:

[..]


[..]

Easynews:
news.easynews.nl (poort 119)
login : beta@easynews.nl
password : beta

8 connecties 20Mbit
502 redaer1. easynews.nl my node -usenet@easynews.nl
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_47454832
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:00 schreef donald_dick het volgende:

[..]

502 redaer1. easynews.nl my node -usenet@easynews.nl
?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  Eindredactie Games dinsdag 20 maart 2007 @ 07:22:59 #105
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_47460701
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:31 schreef Badabingea het volgende:

[..]

?
dat geeft newsleecher aan
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_47460832
hier geen errors met easynews
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_47461304
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:00 schreef donald_dick het volgende:

[..]

502 redaer1. easynews.nl my node -usenet@easynews.nl
redaer1 ?
als je dat letterlijk copy/paste dan hebben ze bij easynews iets verneukt
pi_47463805
Is het normaal dat nova.planet slechts 1mbit per connectie met max 2 connecties heeft?


Misschien toch maar weer een eweka account nemen
pi_47465248
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:57 schreef Caesu het volgende:
is er al iets waarbij je door middel van RSS NZB-tjes op kan halen.

dat je dus zoektermen kan instellen zodat er automatisch wordt gedownload zodra datgene wat je wilt hebben gepost is?

dat kan namelijk wel met uTorrent RSS-downloader.

zou leuk zijn als dat ook met usenet kan.

liefst blijf ik dan gewoon Newsleecher gebruiken maar dat die RSS-downloader dan die NZB-tjes in de NZB Auto-Import-folder plaatst.
v3.newzbin.com
pi_47467856
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:17 schreef Geqxon het volgende:
Is het normaal dat nova.planet slechts 1mbit per connectie met max 2 connecties heeft?


Misschien toch maar weer een eweka account nemen
Raad het je wel aan
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:50:03 #111
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_47468674
Heeft 4 connecties, en gaat dus best lekker.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_47468990
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:27 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Raad het je wel aan
Ik ben eigenlijk al anderhalf jaar lid, maar ben het vergeten te betalen
pi_47481377
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:00 schreef donald_dick het volgende:

[..]

502 redaer1. easynews.nl my node -usenet@easynews.nl
Idem hier
pi_47483191
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heeft 4 connecties, en gaat dus best lekker.
4 connecties bij nova.planet? dacht dat het altijd 3 was.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_47483235
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Idem hier
mysterieus. misschien blokkeert easynews je provider of je provider easynews?
ik heb Planet en het werkt prima.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_47484314
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:28 schreef Caesu het volgende:

[..]

mysterieus. misschien blokkeert easynews je provider of je provider easynews?
ik heb Planet en het werkt prima.
Zelf heb ik ook Planet
Erg vaag iig.
pi_47484487
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:27 schreef Caesu het volgende:

[..]

4 connecties bij nova.planet? dacht dat het altijd 3 was.
Drie mag je er idd hebben.
  Eindredactie Games dinsdag 20 maart 2007 @ 20:39:37 #118
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_47486356
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 08:36 schreef thedude0 het volgende:

[..]

redaer1 ?
als je dat letterlijk copy/paste dan hebben ze bij easynews iets verneukt
jup, dat is de melding die ik krijg...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_47487064
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:39 schreef donald_dick het volgende:

[..]

jup, dat is de melding die ik krijg...
Dan heb JIJ de gegevens niet foutloos overgenomen en ingevoerd aangezien het bij mij en vele anderen foutloos werkt
  woensdag 21 maart 2007 @ 07:46:41 #120
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_47498622
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:39 schreef donald_dick het volgende:

[..]

jup, dat is de melding die ik krijg...
moet het niet reader zijn?
pi_47499360
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 07:46 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

moet het niet reader zijn?
het is news.easynews.nl dus als je zo'n foutmelding krijgt dan hebben ze bij easynews iets verkeerd gedaan
  vrijdag 23 maart 2007 @ 12:15:12 #122
97111 ukga
Siewosie baas
pi_47576986
Ik zit er ook aan te denken om een payserver te nemen maar dan een met geen downloadsnelheid limiet. Ik wil dan op mijn school gaan downloaden omdat het daar tot 14 mb/sec gaat en thuis maar tot 0,320 mb/sec.
iemand een aanrader voor ongeveer een tientje a 15 euro per maand?
pi_47577024
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:15 schreef ukga het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om een payserver te nemen maar dan een met geen downloadsnelheid limiet. Ik wil dan op mijn school gaan downloaden omdat het daar tot 14 mb/sec gaat en thuis maar tot 0,320 mb/sec.
iemand een aanrader voor ongeveer een tientje a 15 euro per maand?
Gaat denk ik krap worden, 100mbit tegen een tientje a 15 euro per maand. Eweka gaat net over de 20mbit, voor 7,50 euro per maand
  vrijdag 23 maart 2007 @ 13:34:54 #124
97111 ukga
Siewosie baas
pi_47579373
ja maar 20 mbit is iets van 2,5 mbyte toch?
das niet echt 'snel'zeg maar, als het met 14 mbyte kan
pi_47579437
Jep, komt het wel op neer. Zelf vind ik het razendsnel overigens. Welke newsreader gebruik je eigenlijk? Want met bv. Grabit is de kans groot dat je sneller download dan hij kan wegschrijven
  vrijdag 23 maart 2007 @ 13:39:27 #126
10710 gday
propria cures
pi_47579518
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:15 schreef ukga het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om een payserver te nemen maar dan een met geen downloadsnelheid limiet. Ik wil dan op mijn school gaan downloaden omdat het daar tot 14 mb/sec gaat en thuis maar tot 0,320 mb/sec.
iemand een aanrader voor ongeveer een tientje a 15 euro per maand?
Het is niet echt duidelijk of je nu megabyte of megabit bedoelt. Hier op de universiteit zit ik op 100 megabit, en gaat het downloaden met iets meer dan 10 megabyte per seconde. Wat voor verbinding heb jij op school dan?
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_47579634
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 13:39 schreef gday het volgende:

[..]

Het is niet echt duidelijk of je nu megabyte of megabit bedoelt. Hier op de universiteit zit ik op 100 megabit, en gaat het downloaden met iets meer dan 10 megabyte per seconde. Wat voor verbinding heb jij op school dan?
Zelf ging ik iig uit van megabytes (3mbit thuis, +/- 100mbit op school).
  vrijdag 23 maart 2007 @ 13:49:37 #128
10710 gday
propria cures
pi_47579894
14 megabyte per seconde is wel héél erg veel voor 100 mbit.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_47580019
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 13:49 schreef gday het volgende:
14 megabyte per seconde is wel héél erg veel voor 100 mbit.
14 megabyte = 112 megabit. Dus trek er de overdrijf-marge af en je hebt 100 megabit
pi_47580712
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:16 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Gaat denk ik krap worden, 100mbit tegen een tientje a 15 euro per maand. Eweka gaat net over de 20mbit, voor 7,50 euro per maand
xsnews is 100 mbit voor 13 euro per maand
pi_47580753
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:12 schreef thedude0 het volgende:

[..]

xsnews is 100 mbit voor 13 euro per maand
Zoals ik dus zei: Krap, maar het gaat.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 15:47:39 #132
97111 ukga
Siewosie baas
pi_47584430
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 13:39 schreef gday het volgende:

[..]

Het is niet echt duidelijk of je nu megabyte of megabit bedoelt. Hier op de universiteit zit ik op 100 megabit, en gaat het downloaden met iets meer dan 10 megabyte per seconde. Wat voor verbinding heb jij op school dan?
10 tot 14 megabyte per seconde, dus geen bits.
dus zeg maar; als we weer eens counter strike downloaden(non steam versie van 280 mb) doet ie er 20 seconde over. Effectief is de dowload snelheid rond de 14 megabyte per seconde.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 16:03:38 #133
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47585238
Easynews is nog offline ?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 16:28:06 #134
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_47586296
waar hebben jullie internet?

Ik kan me een ADSL aanbieder gerinneren met heel hoge snelheden, maar ik ben de naam kwijt...

Het was een ouderwets klinkende naam, en breidde zich uit over NL...
  vrijdag 23 maart 2007 @ 17:04:51 #135
97111 ukga
Siewosie baas
pi_47587670
http://www.binaries4all.nl/serveradressen/

mssn datie daar bij staat?

of mssn was het; Het net?

[ Bericht 11% gewijzigd door ukga op 23-03-2007 17:12:02 ]
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:50:49 #136
10710 gday
propria cures
pi_47595090
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:47 schreef ukga het volgende:

[..]

10 tot 14 megabyte per seconde, dus geen bits.
dus zeg maar; als we weer eens counter strike downloaden(non steam versie van 280 mb) doet ie er 20 seconde over. Effectief is de dowload snelheid rond de 14 megabyte per seconde.
Dan is het dus wellicht zo wat ik en Geqxon vermoeden? Dat je enigszins overdrijft? Ik kan me moeilijk voorstellen dat je een gigabit ethernet hebt op je school.

Maar goed, dat is op zich niet zo relevant.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  zaterdag 24 maart 2007 @ 09:58:03 #137
97111 ukga
Siewosie baas
pi_47605401
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:50 schreef gday het volgende:

[..]

Dan is het dus wellicht zo wat ik en Geqxon vermoeden? Dat je enigszins overdrijft? Ik kan me moeilijk voorstellen dat je een gigabit ethernet hebt op je school.

Maar goed, dat is op zich niet zo relevant.
Nou ik overdrijf niet; overdag is die snelheid echt zo hoog(10 mbyte per sec), en na uurtje of 3 , als het wat rustiger wordt is het rond de 12/14 m/sec
Je kan zelf wel eens langs komen(HVA Leeuwenburg) (zelfs het draadloze netwerk is iets van 600 kbyte/sec)
Daarom wil ik zo een abo uitproberen. eeen gast zat een keer naats me op een pc die een externe harde schijf in zn pc deed, en ff een paar films in een half uur dowloade. Dat wou ik dus ook gaan doen, maar moet ik wel een abo nemen zonder downloadlimiet(lijkt me)

[ Bericht 18% gewijzigd door ukga op 24-03-2007 10:20:38 ]
pi_47607871
Ik heb dus zoals eerder gezegd 525 Kb/s down snelheid. Welk payserver kan ik het beste nemen? Eweka 7.50 per maand, beetje zonde van de enorme bandbreedte.
pi_47613459
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:33 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb dus zoals eerder gezegd 525 Kb/s down snelheid. Welk payserver kan ik het beste nemen? Eweka 7.50 per maand, beetje zonde van de enorme bandbreedte.
Ik download 1,30 mb/s hoe bedoel je ?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_47613714
Easynews doet het bij mij ook niet meer sind eergisteren ofzo
  zaterdag 24 maart 2007 @ 17:07:02 #141
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_47614196
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:47 schreef EricG het volgende:
Easynews doet het bij mij ook niet meer sind eergisteren ofzo
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_47614245
bij mij loopt het echt karig ineens, dan weer 0 kb/s en dan ineens 1 mb en dan weer 0 kb...
  Eindredactie Games zaterdag 24 maart 2007 @ 17:22:18 #143
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_47614583
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dan heb JIJ de gegevens niet foutloos overgenomen en ingevoerd aangezien het bij mij en vele anderen foutloos werkt
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Idem hier
ja
het zal aan mij liggen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_47618405
Bij Eweka kan je voor een euro of 7 onbeperkt downloaden, maar als je meer dan 300gb per maand download, hoe betaald eweka dat dan? Want 7 euro is echt geen 200gb waard.
  Eindredactie Games zaterdag 24 maart 2007 @ 19:45:47 #145
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_47618600
nog steeds 7 euro
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 24 maart 2007 @ 19:53:33 #146
10710 gday
propria cures
pi_47618872
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 09:58 schreef ukga het volgende:

[..]

Nou ik overdrijf niet; overdag is die snelheid echt zo hoog(10 mbyte per sec), en na uurtje of 3 , als het wat rustiger wordt is het rond de 12/14 m/sec
Je kan zelf wel eens langs komen(HVA Leeuwenburg) (zelfs het draadloze netwerk is iets van 600 kbyte/sec)
Daarom wil ik zo een abo uitproberen. eeen gast zat een keer naats me op een pc die een externe harde schijf in zn pc deed, en ff een paar films in een half uur dowloade. Dat wou ik dus ook gaan doen, maar moet ik wel een abo nemen zonder downloadlimiet(lijkt me)
600 kbyte/s vind ik zelf op zich niet zo snel. Op de universiteit download ik draadloos met pakweg 3 megabyte/s. Apart wel, 14 megabyte per seconde want dat is dus boven de 100mbit + overhead.

Ik maak zelf gebruik van 2 verschillende payservers. Bij Tweaknews heb ik een snelheidslimiet van 10mbit/s maar bij Astraweb kan ik zo snel downloaden als ik wil. Ik geloof dat Astraweb een abonnement heeft van 15 dollar per maand (of 39 dollar voor 3 maanden) zonder downloadlimiet of snelheidslimiet. Het nadeel is dan weer dat Astraweb in de praktijk een retentie heeft van tussen de 25 en 30 dagen.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_47629391
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:37 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Ik download 1,30 mb/s hoe bedoel je ?
wat lul je nu?
pi_47629458
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 19:40 schreef F04 het volgende:
Bij Eweka kan je voor een euro of 7 onbeperkt downloaden, maar als je meer dan 300gb per maand download, hoe betaald eweka dat dan? Want 7 euro is echt geen 200gb waard.
Correctie: 7.50 euro betaal je per maand....
pi_47630055
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 19:40 schreef F04 het volgende:
Bij Eweka kan je voor een euro of 7 onbeperkt downloaden, maar als je meer dan 300gb per maand download, hoe betaald eweka dat dan? Want 7 euro is echt geen 200gb waard.
Ik heb mijn SABnzbd stats eens doorgenomen, en ik heb al eens op 273gb in de maand gezeten. Nog nooit geen mailtje ontvangen hoor?
  zondag 25 maart 2007 @ 01:12:46 #150
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_47630809
quote:
Op zondag 25 maart 2007 00:37 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik heb mijn SABnzbd stats eens doorgenomen, en ik heb al eens op 273gb in de maand gezeten. Nog nooit geen mailtje ontvangen hoor?
Eweka heeft dan ook geen datalimiet. Waar gaat dit overigens in godsnaam over, waar komt die 300gb vandaan?
2000 light years from home
pi_47631216
quote:
Op zondag 25 maart 2007 01:12 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waar gaat dit overigens in godsnaam over, waar komt die 300gb vandaan?
Het was met name porno.
pi_47638787
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:33 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb dus zoals eerder gezegd 525 Kb/s down snelheid. Welk payserver kan ik het beste nemen? Eweka 7.50 per maand, beetje zonde van de enorme bandbreedte.
Niemand een andere tip dan eweka?
pi_47638926
quote:
Op zondag 25 maart 2007 01:39 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Het was met name porno.
Kijk jij p0rn
pi_47638932
ER KIJK HIER IEMAND PORNO!
pi_47644006
Hebben juliie je via www.easynews.nl opgegeven voor een gratis account?
Emailadres alleen invullen dus, krijg je een inlog+pass toegestuurd
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
  zondag 25 maart 2007 @ 17:20:15 #156
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_47644603
quote:
Op zondag 25 maart 2007 17:04 schreef thomasss het volgende:
Hebben juliie je via www.easynews.nl opgegeven voor een gratis account?
Emailadres alleen invullen dus, krijg je een inlog+pass toegestuurd
zOMG!
pi_47646377
quote:
Op zondag 25 maart 2007 17:20 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

zOMG!
eins.
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
  zondag 25 maart 2007 @ 18:24:36 #158
10710 gday
propria cures
pi_47646417
Is easynews niet gewoon stiekem een honeypot ofzo?

Ik vul hem wel in als tweede fillserver denk ik.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_47649653
Heb net een gratis account aangemaakt bij easynews.
Zal kijken hoe dit bevalt.
Ben de laatste tijd niet zo tevreden over newszilla (xs4all). Mis veel stukken in mijn downloads.

Gebruik HellaNZB op Linux Ubuntu. Doet ook alles automatisch, als ik een NZB opsla in een speciale directory.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 25 maart 2007 @ 20:59:17 #160
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_47651346
quote:
Op zondag 25 maart 2007 20:59 schreef JortK het volgende:
iemand die hier ook spullen post op usenet, of alleen maar leecht?
Ben net begonnen (met Easynews ), maar wil wel wat (kleine) dingen posten zoals cd's en programma's.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_47651402
quote:
Op zondag 25 maart 2007 20:13 schreef sasquatsch het volgende:
Ben de laatste tijd niet zo tevreden over newszilla (xs4all). Mis veel stukken in mijn downloads.
Hear hear. Het is op zich een goede server maar qua compleetheid wil het wel eens tegenvallen
  zondag 25 maart 2007 @ 21:18:14 #163
10710 gday
propria cures
pi_47651974
quote:
Op zondag 25 maart 2007 20:59 schreef JortK het volgende:
iemand die hier ook spullen post op usenet, of alleen maar leecht?
Ik heb wel vaker gepost.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  zondag 25 maart 2007 @ 22:21:38 #164
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_47654559
quote:
Op zondag 25 maart 2007 20:13 schreef sasquatsch het volgende:
Heb net een gratis account aangemaakt bij easynews.
Zal kijken hoe dit bevalt.
Ben de laatste tijd niet zo tevreden over newszilla (xs4all). Mis veel stukken in mijn downloads.

Gebruik HellaNZB op Linux Ubuntu. Doet ook alles automatisch, als ik een NZB opsla in een speciale directory.
Ik ook!

mooi is dat!
pi_47654606
Ik ga morgen maar weer eens proberen om usenet te leren begrijpen!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 25 maart 2007 @ 22:22:47 #166
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_47654622
quote:
Op zondag 25 maart 2007 20:59 schreef JortK het volgende:
iemand die hier ook spullen post op usenet, of alleen maar leecht?
leech-only here, al was het alleem maar omdat ik niet weet hoe ik een multi-volume-archive moet maken in ubuntu linux.

anders zou ik al me muziek uploaden

180GB
  zondag 25 maart 2007 @ 22:23:08 #167
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_47654649
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:22 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik ga morgen maar weer eens proberen om usenet te leren begrijpen!
tip:

www.binaries4all.nl
  maandag 26 maart 2007 @ 11:18:15 #168
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47665751
heb nu ook een account op easynews
pi_47666025
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:23 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

tip:

www.binaries4all.nl
Zoals ook in de OP staat
  maandag 26 maart 2007 @ 11:42:07 #170
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_47666574
Ik heb Eweka, en dat bevalt me toch reuze goed

Goede retentie, en ik heb eigenlijk ook nooit last van storingen
  maandag 26 maart 2007 @ 14:26:55 #171
135197 Teije
hypebeast
pi_47671980
quote:
Op zondag 25 maart 2007 20:59 schreef JortK het volgende:
iemand die hier ook spullen post op usenet, of alleen maar leecht?
Leechen tot je er bij neervalt natuurlijk. Sharing is caring enzo, niet dus.
  maandag 26 maart 2007 @ 14:29:09 #172
67174 Dos37
Come on Twente
pi_47672063
ik heb ook eweka bevalt echt prima. Nooit halve bestanden. FTD erbij super programma. Alleen bij het downloaden van nieuwe afleveringen van tv serie's gebruik ik nog torrents.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_47673204
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:29 schreef Dos37 het volgende:
ik heb ook eweka bevalt echt prima. Nooit halve bestanden. FTD erbij super programma. Alleen bij het downloaden van nieuwe afleveringen van tv serie's gebruik ik nog torrents.
Hoezo? Is daar juist ontzettend handig voor...
pi_47673409
Ik gebruik al een tijdje Smsusenet.nl
Leuk voor mensen die het een keer willen proberen en niet gelijk aan een abbo willen vastzitten.
Je kan toegang krijgen via telefoon/sms tis alleen in vergelijking niet goedkoop:

per TEL ¤ 1,00
per SMS ¤ 1,10

Hiermee krijg je ongeveer 1 dag toegang op 20mbit of 1.5 dag op 2mbit
Ik moet zeggen ben er best over te spreken ik gebruik het 2-3 keer per maand ongeveer daarbij is de retentie

70 dagen retentie!
85 dagen in april
pi_47673715
smsusenet is een reseller van xsnews dus als je die neemt ben je uiteindelijk veel goedkoper uit. tenzij je natuurlijk maar 1 dag een payserver nodig hebt omdat je eigenlijk download via een gratis server.... joost mag weten waarom je er anders gebruik van zou willen maken
  maandag 26 maart 2007 @ 15:44:12 #176
67174 Dos37
Come on Twente
pi_47674948
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:01 schreef Haijo het volgende:

[..]

Hoezo? Is daar juist ontzettend handig voor...
Nou als ik donderdag morgen bv. lost wil downloaden moet ik eerst 600 verschillende versie's bekijken.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 26 maart 2007 @ 15:44:59 #177
10710 gday
propria cures
pi_47674977
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:13 schreef thedude0 het volgende:
smsusenet is een reseller van xsnews dus als je die neemt ben je uiteindelijk veel goedkoper uit. tenzij je natuurlijk maar 1 dag een payserver nodig hebt omdat je eigenlijk download via een gratis server.... joost mag weten waarom je er anders gebruik van zou willen maken
Bevalt xsnews bij jou een beetje? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik over zal stappen.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  maandag 26 maart 2007 @ 15:45:06 #178
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_47674983
Ik snap niet als je 1,00 moet betalen per dag... gewoon niet voor een paar euro meer een abonnement neemt waar je altijd toegang toe hebt

Is toch net zo makkelijk, en als het teveel kost alsnog deel je het met een vriend (just like me )
pi_47675112
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:44 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Nou als ik donderdag morgen bv. lost wil downloaden moet ik eerst 600 verschillende versie's bekijken.
Je kan het ook gewoon 1 keer kijken hoor
  maandag 26 maart 2007 @ 15:50:55 #180
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_47675214
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:48 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Je kan het ook gewoon 1 keer kijken hoor
En toch begrijp ik het standpunt van Dos wel
pi_47675322
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:44 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Nou als ik donderdag morgen bv. lost wil downloaden moet ik eerst 600 verschillende versie's bekijken.
Nou ja, ik kijk altrijd naar de grootte van het bestand en de naam. Efnet is meestal wel betrouwbaar, goede kwaliteit, goede compleetheid en dus niet al te groot.
pi_47675574
Eh, ik kijk gewoon welke versie ik wil hebben, download deze ,en kijk het?
pi_47675943
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:44 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Nou als ik donderdag morgen bv. lost wil downloaden moet ik eerst 600 verschillende versie's bekijken.
je doet niet aan nzb bestanden?
  maandag 26 maart 2007 @ 16:11:04 #184
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_47676019
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:09 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

je doet niet aan nzb bestanden?
dat is niet l33t dat begrijp je toch
  maandag 26 maart 2007 @ 16:21:59 #185
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_47676517
het roeleert wel
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_47676799
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:11 schreef JortK het volgende:

[..]

dat is niet l33t dat begrijp je toch
Het is gewoon stom als je het niet gebruikt.
Ik zou geen eens nieuwsgroepen gebruiken als die er niet waren
  maandag 26 maart 2007 @ 16:35:59 #187
10710 gday
propria cures
pi_47677085
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:28 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Het is gewoon stom als je het niet gebruikt.
Ik zou geen eens nieuwsgroepen gebruiken als die er niet waren
Ik vind NZB's wel handig, maar ik heb ze in principe niet nodig met alleen Newsleecher met z'n ingebouwde SuperSearch.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  maandag 26 maart 2007 @ 16:42:09 #188
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_47677289
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:28 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Het is gewoon stom als je het niet gebruikt.
Ik zou geen eens nieuwsgroepen gebruiken als die er niet waren
* JortK gebruikt ook NZB hoor
pi_47677601
Noob vraagje: Moet je een extra abbonnement afsluiten om daadwerkelijk te kunnen dowloaden van nieuwsgroepen ? Of kan je ook 'gratis' downloaden van de nieuwsgroepen?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_47677743
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:51 schreef SoA-Holic het volgende:
Noob vraagje: Moet je een extra abbonnement afsluiten om daadwerkelijk te kunnen dowloaden van nieuwsgroepen ? Of kan je ook 'gratis' downloaden van de nieuwsgroepen?
Heb je het topic wel gelezen?
bij 90% van de providers is dat nodig ja.
pi_47678777
Ah, ik was even bang dat ik moest gaan betalen maar gelukkig kan het nog via Easynews. (tvp).
  maandag 26 maart 2007 @ 17:30:39 #192
10710 gday
propria cures
pi_47678929
Ja, stel je voor dat het je een klein beetje geld zou kosten. Poehee!
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  maandag 26 maart 2007 @ 20:40:29 #193
67174 Dos37
Come on Twente
pi_47686350
ik gebruik ook wel NZB.

Maar ik kom vaak foute bestanden tegen terwijl ik met torrents een betrouwbare website heb met gewoon dezelfde snelheid als usenet.

Laatst had ik hdtv 24 gedownload liep het geluid niet synchroon (

of hdtv prison break was het een mkv bestand ofzoiets
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_47687794
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:40 schreef Dos37 het volgende:
ik gebruik ook wel NZB.

Maar ik kom vaak foute bestanden tegen terwijl ik met torrents een betrouwbare website heb met gewoon dezelfde snelheid als usenet.

Laatst had ik hdtv 24 gedownload liep het geluid niet synchroon (

of hdtv prison break was het een mkv bestand ofzoiets


Dan moet je even opletten. Gewoon de HDTV-XviD of de HDTV-HR versies binnen slurpen. En met torrents is het mij nooit gelukt dat met 640kb/s te doen.
  maandag 26 maart 2007 @ 21:17:09 #195
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_47688090
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:40 schreef Dos37 het volgende:
ik gebruik ook wel NZB.

Maar ik kom vaak foute bestanden tegen terwijl ik met torrents een betrouwbare website heb met gewoon dezelfde snelheid als usenet.

Laatst had ik hdtv 24 gedownload liep het geluid niet synchroon (

of hdtv prison break was het een mkv bestand ofzoiets
Dan moet je gewoon wachten tot er een goeie versie uitkomt die wel goed is, duurt meestal nooit zo lang.
2000 light years from home
pi_47688518
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je post is goed gekeurd bij FTD?
Heb ongeveer een uur geleden iets gepost...
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_47689131
kan een paar uur duren. ligt er aan hoe druk het is en hoeveel modjes er aanwezig zijn.
misschien pas de volgende ochtend als je in de avond iets aanmeldt.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_47689170
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dan moet je gewoon wachten tot er een goeie versie uitkomt die wel goed is, duurt meestal nooit zo lang.
Vaak slechts een uurtje
pi_47689197
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:37 schreef Caesu het volgende:
kan een paar uur duren. ligt er aan hoe druk het is en hoeveel modjes er aanwezig zijn.
misschien pas de volgende ochtend als je in de avond iets aanmeldt.
Oh, nou ik heb 'm als aangekondigd gepost, maar is nu al bijna klaar met uploaden (ben net 15 min bezig) .
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_47689366
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:40 schreef Dos37 het volgende:
ik gebruik ook wel NZB.

Maar ik kom vaak foute bestanden tegen terwijl ik met torrents een betrouwbare website heb met gewoon dezelfde snelheid als usenet.

Laatst had ik hdtv 24 gedownload liep het geluid niet synchroon (

of hdtv prison break was het een mkv bestand ofzoiets
mkv is 720p.HDTV.x264 waarschijnlijk.
niet alle players kunnen dat goed afspelen. misschien dat het daarom a-synchroon was.
of je pc / videokaart kon het niet aan.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_47690703
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:41 schreef Caesu het volgende:

[..]

mkv is 720p.HDTV.x264 waarschijnlijk.
niet alle players kunnen dat goed afspelen. misschien dat het daarom a-synchroon was.
of je pc / videokaart kon het niet aan.
VLC ook niet?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 26 maart 2007 @ 22:15:36 #202
67174 Dos37
Come on Twente
pi_47691086
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:41 schreef Caesu het volgende:

[..]

mkv is 720p.HDTV.x264 waarschijnlijk.
niet alle players kunnen dat goed afspelen. misschien dat het daarom a-synchroon was.
of je pc / videokaart kon het niet aan.
nee daar lag het ook aan. Later gewoon een 350mb versie gedownload.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 26 maart 2007 @ 23:40:34 #203
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47695454
Hoelang blijft easynews gratis?
pi_47714727
Ik gebruik AltBinz en telkens als het programma opstart krijg ik de melding
"Cannot create file "C:program filesaltbinzmiscpar2.exe""

Nu heb ik AltBinz in de firewall van Vista al toegang gegeven en nog heb ik de melding . Iemand?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_47715299
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 15:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik gebruik AltBinz en telkens als het programma opstart krijg ik de melding
"Cannot create file "C:program filesaltbinzmiscpar2.exe""

Nu heb ik AltBinz in de firewall van Vista al toegang gegeven en nog heb ik de melding . Iemand?
alles weggooien en de daily build uit het irc kanaal gebruiken
pi_47715480
quote:
From now, link to latest daily build is available only to regular idlers on channel. Dailys are considered to be beta (nevermind the fact they are ussualy more stable then last public) and no point in distributing them and not getting any feedback regarding them. Also, ppl just entering channel looking for link and then disconnecting without saying a word is just rude and annoying.


edit
ze zijn wel meewerkend daar op het channel . Probleem trouwens niet opgelost maar ligt blijkbaar aan User Account Control.

[ Bericht 17% gewijzigd door PietjePuk007 op 27-03-2007 16:36:33 ]
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_47723683
ik tvp maar ff

Binnenkort me maar eens in verdiepen.
pi_47723866
Heb vanmiddag voor het eerst maar eens wat gepost.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_47740934
Als ik nu op NZBindex of BINsearch ga zoeken kan ik nzb bestanden importeren in AltBinz. Voor bijvoorbeeld de nieuwste afleveringen van prison break / lost werkt dit prima. Voor andere werkt dit niet aangezien ik niet bij een betaalde usenetserver zit (heb gewoon Chello, serverinstellingen Rotterdam).

Waar kan ik specifiek in mijn servers zoeken (waar dus ook lost / pb staan)? En hoe kan ik zien welke ik dus niet kan downloaden?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_47741084
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als ik nu op NZBindex of BINsearch ga zoeken kan ik nzb bestanden importeren in AltBinz. Voor bijvoorbeeld de nieuwste afleveringen van prison break / lost werkt dit prima. Voor andere werkt dit niet aangezien ik niet bij een betaalde usenetserver zit (heb gewoon Chello, serverinstellingen Rotterdam).

Waar kan ik specifiek in mijn servers zoeken (waar dus ook lost / pb staan)? En hoe kan ik zien welke ik dus niet kan downloaden?
Je moet letten op de retentie van je server, die van chello is maar ongeveer een dag. Alle bestanden die ouder zijn dan dat kan je dus niet downloaden. De enige manier om specifiek op jouw server te zoeken is via xpat, alhoewel dat waarschijnlijk uit staat (en als het aanstaat is het alsnog redelijk nutteloos aangezien het sloom is).
pi_47741501
Klopt als een bus wat je zegt, thanx , maar nu houdt het hele usenet gebeuren gauw op voor mij . Wil er niet voor betalen en de Chelloservers zijn brak.

Torrent is dan een stuk praktischer .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 28 maart 2007 @ 12:37:04 #212
97111 ukga
Siewosie baas
pi_47744665
Ik wou gister een abo nemen van http://easyusenet.nl/. Kan ik niet betalen via fortis bank. ook leuk
pi_47748906
Niet echt he...
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_47751357
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klopt als een bus wat je zegt, thanx , maar nu houdt het hele usenet gebeuren gauw op voor mij . Wil er niet voor betalen en de Chelloservers zijn brak.

Torrent is dan een stuk praktischer .
Easynews al geprobeerd?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_47751508
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:27 schreef yosander het volgende:
Easynews al geprobeerd?
Zal het in de gate houden .
quote:
Welkom bij Easynews
GRATIS USENET
Helaas zijn alle test accounts ingebruik genomen.
Wij hopen binnen 2 weken volledig onbeperkt online te zijn.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_47751960
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:30 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Zal het in de gate houden .
[..]
Ooh, dan ben je net te laat blijkbaar.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:35:43 #217
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_47766763
quote:
Welkom bij Easynews
GRATIS USENET
Helaas zijn alle test accounts ingebruik genomen.
Wij hopen binnen 2 weken volledig onbeperkt online te zijn.
Shit, wou net easynews gaan proberen, dan maar gewoon naar Eweka?
Heb Planet thuis, maar heb vaak halve bestanden en niet genoeg pars enzo
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:36:07 #218
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47766784
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 21:35 schreef djayzz het volgende:

[..]

Shit, wou net easynews gaan proberen, dan maar gewoon naar Eweka?
Heb Planet thuis, maar heb vaak halve bestanden en niet genoeg pars enzo
Kopen ?
pi_47766849
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 21:35 schreef djayzz het volgende:

[..]

Shit, wou net easynews gaan proberen, dan maar gewoon naar Eweka?
Heb Planet thuis, maar heb vaak halve bestanden en niet genoeg pars enzo
Je kan toch gewoon 2 weken wachten, torrents zijn geduldig .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:41:57 #220
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_47767089
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 21:37 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon 2 weken wachten, torrents zijn geduldig .
Ja, maar ik was eigenlijk toch al van plan om een Payserver te nemen.
Is Eweka nog steeds een aanrader?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:51:55 #221
67174 Dos37
Come on Twente
pi_47767571
eweka is erg goed. Als je al incomplete bestanden hebt repareer je ze zo even. Werkt prima hier.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_47771406
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef Dos37 het volgende:
eweka is erg goed. Als je al incomplete bestanden hebt repareer je ze zo even. Werkt prima hier.
Ja, dat is overal hetzelfde, maar Eweka is wel aan te raden.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_47781515
Weet iemand trouwens wat er gebeurt als Grabit icm Eweka allemaal .cijfer bestanden download? Zoals naam.rar.1? Quickpar/winrar/autounpacker kunnenn er niets mee.... heel frustrerend aangezien ik nu voor de derde keer een SP moet downloaden...:(
pi_47781630
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:10 schreef Haijo het volgende:
Weet iemand trouwens wat er gebeurt als Grabit icm Eweka allemaal .cijfer bestanden download? Zoals naam.rar.1? Quickpar/winrar/autounpacker kunnenn er niets mee.... heel frustrerend aangezien ik nu voor de derde keer een SP moet downloaden...:(
Meestal komt er een .cijfer achter het bestand als het bestand al in de map staat (bla.rar bestaat al, dan komen er bla.rar.1, bla.rar.2 etc). Maar ja, aangezien het grabit is kan het vast wel een van de vele bugs zijn.
pi_47784420
Ik ben nu alt.binz aan het proberen, bevalt wel eigenlijk
gebruikte eigenlijk nog altijd Grabit of pftd.
pi_47787506
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 21:51 schreef Dos37 het volgende:
eweka is erg goed. Als je al incomplete bestanden hebt repareer je ze zo even. Werkt prima hier.
Eweka is zeker goed, maar bijna alles wat ik download, of het nou 1dag oud is of 10dagen oud,
bijna alles moet ik wel repareren.

Ligt dat aan het programma Grabit of aan de server die je van Eweka hebt toegewezen gekregen?
pi_47787572
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:01 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Eweka is zeker goed, maar bijna alles wat ik download, of het nou 1dag oud is of 10dagen oud,
bijna alles moet ik wel repareren.

Ligt dat aan het programma Grabit of aan de server die je van Eweka hebt toegewezen gekregen?
denk da je gewoon een beetje pech hebt met je downloads, veranderd vanzelfwel.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_47788059
Tweaknews anders eens proberen, die hebben ook een heel mooie retentie
(persoonlijk download ik zo weinig cq onregelmatig dat ik wat gb's inkoop bij Astraweb ipv een vast maandbedrag bij ..)
pi_47791651
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:01 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Eweka is zeker goed, maar bijna alles wat ik download, of het nou 1dag oud is of 10dagen oud,
bijna alles moet ik wel repareren.

Ligt dat aan het programma Grabit of aan de server die je van Eweka hebt toegewezen gekregen?
En aan de poster naturlijk
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 29 maart 2007 @ 14:54:50 #230
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47792477
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:01 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

Eweka is zeker goed, maar bijna alles wat ik download, of het nou 1dag oud is of 10dagen oud,
bijna alles moet ik wel repareren.

Ligt dat aan het programma Grabit of aan de server die je van Eweka hebt toegewezen gekregen?
is vaag, heb ik op me laptop altijd reperen en beneden op de pc niet
  donderdag 29 maart 2007 @ 14:57:27 #231
10710 gday
propria cures
pi_47792590
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

is vaag, heb ik op me laptop altijd reperen en beneden op de pc niet
Wel eens geprobeerd om een incompleet bestand opnieuw te downloaden? Volgens mij helpt dat soms ook.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  donderdag 29 maart 2007 @ 14:57:44 #232
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47792603
nee nog niet maarja
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:16:17 #233
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_47793499
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:38 schreef Badabingea het volgende:

[..]

En aan de poster naturlijk
Ligt voornamelijk aan de server dan denk ik, ik heb hier namelijk nooit last van bij Eweka
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:18:17 #234
10710 gday
propria cures
pi_47793582
Ik denk inderdaad dat het ook sterk van server af kan hangen. De ene server heeft een betere 'completion' dan de andere.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  donderdag 29 maart 2007 @ 19:27:07 #235
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_47802589
Ik ben trouwens bezig met een nieuwe NZB site, waar ook mensen kunnen contributen... so stay tuned
pi_47805056
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:27 schreef JortK het volgende:
Ik ben trouwens bezig met een nieuwe NZB site, waar ook mensen kunnen contributen... so stay tuned
Toch wel gratis he
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:57:46 #237
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_47806013
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:27 schreef JortK het volgende:
Ik ben trouwens bezig met een nieuwe NZB site, waar ook mensen kunnen contributen... so stay tuned
Nog hulp nodig? Ik heb hosting..
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:58:12 #238
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_47806037
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:57 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Nog hulp nodig? Ik heb hosting..
mail anders ff:
pi_47817484
Ik heb een probleem met Grabit en Vista. Als ik download via Grabit dan maakt hij wel de folders aan op de PC, maar de bestanden zijn onzichtbaar in de folders. Ze zijn wel gedownload, maar ik kan ze niet zien.
Iemand een idee hoe dat komt?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  vrijdag 30 maart 2007 @ 02:07:28 #240
93522 Blivox
Run along
pi_47817671
Misschien decode Grabit ze niet en staan ze in de temp folders. Je kan ze handmatig decoden als dat het probleem is. Hoe dan ook, GrabIt heeft wel meer van zulke maffe bugs, dus ik raad je dat programma af.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_47817831
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 02:07 schreef Blivox het volgende:
Misschien decode Grabit ze niet en staan ze in de temp folders. Je kan ze handmatig decoden als dat het probleem is. Hoe dan ook, GrabIt heeft wel meer van zulke maffe bugs, dus ik raad je dat programma af.
Ik gebruik het al 2 jaar lang. Maar sinds ik Vista heb, heb ik problemen.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  vrijdag 30 maart 2007 @ 09:14:46 #242
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_47820046
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Toch wel gratis he
Yup... en alleen NZB naar complete posts
pi_47821042
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 01:55 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik heb een probleem met Grabit en Vista. Als ik download via Grabit dan maakt hij wel de folders aan op de PC, maar de bestanden zijn onzichtbaar in de folders. Ze zijn wel gedownload, maar ik kan ze niet zien.
Iemand een idee hoe dat komt?
In de werkbalk staat een optie "compabiliteitsbestanden", klik dat eens aan . Werkte voor mij (gebruik AltBinz).
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 30 maart 2007 @ 09:58:34 #244
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_47822520
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 09:55 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

In de werkbalk staat een optie "compabiliteitsbestanden", klik dat eens aan . Werkte voor mij (gebruik AltBinz).
Thnx man! Wat zijn compabiliteitsbestanden eigenlijk?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_47822544
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 10:46 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Thnx man! Wat zijn compabiliteitsbestanden eigenlijk?
Ik heb geen flauw idee, maar het werkte . Iemand ?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:06:06 #247
97111 ukga
Siewosie baas
pi_47838047
Een vriend van me heeft multikabel/quicknet, alleen moet je daar voor een username en wachtwoord hebben. alleen lukt et ons niet. Moet je een speciaal wachtwoord aanvragen daarvoor?
pi_47838341
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:06 schreef ukga het volgende:
Een vriend van me heeft multikabel/quicknet, alleen moet je daar voor een username en wachtwoord hebben. alleen lukt et ons niet. Moet je een speciaal wachtwoord aanvragen daarvoor?
Nee gebruikersnaam & wachtwoord van de provider. Op de site van de provider staan vaak wel handleidingen, serverinstellingen e.d..
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:21:15 #249
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_47854776
Wat ik niet snap is dat mensen blijven downloaden bij hun provider...

Een payserver voor een knaak en een kauwgombal en je gaat als een rakket!!
pi_47855130
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:21 schreef JortK het volgende:
Wat ik niet snap is dat mensen blijven downloaden bij hun provider...

Een payserver voor een knaak en een kauwgombal en je gaat als een rakket!!
  • We zijn Hollanders
  • Sommige zijn student
  • We zijn relaxed en geduldig.
  • Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      zaterdag 31 maart 2007 @ 10:45:08 #251
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_47855149
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 10:43 schreef PietjePuk007 het volgende:

    [..]

  • We zijn Hollanders
  • Sommige zijn student
  • We zijn relaxed en geduldig.
  • Als Ollanders één ding niet zijn is het geduldig
      zaterdag 31 maart 2007 @ 12:37:48 #252
    97111 ukga
    Siewosie baas
    pi_47857481
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 10:43 schreef PietjePuk007 het volgende:

    [..]

  • We zijn Hollanders
  • Sommige zijn student
  • We zijn relaxed en geduldig.
  • wat hij zegt

    ik wou trouwens wel een abo nemen bij www.easyusenet.nl alleen kan ik met de (bijna)grootste bank van nederland er neit eens betalen
    pi_47860590
    Goed abbonement, mege hoge retentie en voor de wat kleinere abbo's onder ons zeker aan te raden! Jammer genoeg heb ik een 8 mbit lijnte en is de 10 mbit duurder dan de 20 mbit van Eweka.
      zaterdag 31 maart 2007 @ 22:26:23 #254
    10710 gday
    propria cures
    pi_47874064
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 10:43 schreef PietjePuk007 het volgende:

    [..]

  • We zijn Hollanders
  • Sommige zijn student
  • We zijn relaxed en geduldig.
  • Ik ben Hollander
  • Ik ben student
  • Ik ben relaxed en geduldig, en daarom vind ik het ook fijn om niet als een dwaas elke dag te kijken of die ene film al gepost is die ik zo graag wil zien, maar gewoon eens in de week even kijken wat makkelijk lukt als je een payserver met retentie hebt van 50~60 dagen

    De reden is gewoon dat de meeste mensen tegenwoordig gewend zijn om alles gratis te kunnen downloaden via Kazaa of wat voor kutsysteem dan ook. Als ze dan opeens moeten betalen zijn ze daar te gierig voor, terwijl ze voorheen wel betaalden voor Twilight-CD's bijvoorbeeld.
  • A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
    Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
    pi_47886138
    Weet niet of het al bekend was/altijd al zo was ... Bij YabNews gratis testaccount voor 3 dagen aan te vragen.
    Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
      zondag 1 april 2007 @ 11:44:25 #256
    97111 ukga
    Siewosie baas
    pi_47886822
    @ superheld; thanx voor de tip; eerst hadden ze nog iets van 30 dagen retentie toch? nu al 85

    maar goed ik ga ff proberen
    pi_47889740
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 12:37 schreef ukga het volgende:

    [..]

    wat hij zegt

    ik wou trouwens wel een abo nemen bij www.easyusenet.nl alleen kan ik met de (bijna)grootste bank van nederland er neit eens betalen
    Ik ben ook op dit moment aan het kijken om een abo te nemen bij een paid newsserver. Uiteraard zoek ik de beste prijs/kwaliteit/snelheidsverhouding.

    Hebben veel mensen ervaring met easyusenet? De prijzen klinken wel aantrekkelijk, want ik heb maar een 5Mbit lijntje.

    Ik hoor veel positieve berichten over Ewaka, maar dat is max. 20 Mbit, maar daar heb ik niet zoveel aan denk met mn 5Mbit? Maar als het stabieler is dan easy usenet dan neem ik liever Ewaka.
    pi_47890491
    quote:
    Op zondag 1 april 2007 13:29 schreef Space-Chinees het volgende:

    [..]

    Ik ben ook op dit moment aan het kijken om een abo te nemen bij een paid newsserver. Uiteraard zoek ik de beste prijs/kwaliteit/snelheidsverhouding.

    Hebben veel mensen ervaring met easyusenet? De prijzen klinken wel aantrekkelijk, want ik heb maar een 5Mbit lijntje.

    Ik hoor veel positieve berichten over Ewaka, maar dat is max. 20 Mbit, maar daar heb ik niet zoveel aan denk met mn 5Mbit? Maar als het stabieler is dan easy usenet dan neem ik liever Ewaka.
    ik heb hetzelfde vraag gesteld als jij tot 2 keer toe eerder in het topic, geen antwoord gekregen, heb ook een 5mbitlijntje.
      zondag 1 april 2007 @ 13:59:06 #259
    97111 ukga
    Siewosie baas
    pi_47890614
    quote:
    Op zondag 1 april 2007 13:29 schreef Space-Chinees het volgende:

    [..]

    Ik ben ook op dit moment aan het kijken om een abo te nemen bij een paid newsserver. Uiteraard zoek ik de beste prijs/kwaliteit/snelheidsverhouding.

    Hebben veel mensen ervaring met easyusenet? De prijzen klinken wel aantrekkelijk, want ik heb maar een 5Mbit lijntje.

    Ik hoor veel positieve berichten over Ewaka, maar dat is max. 20 Mbit, maar daar heb ik niet zoveel aan denk met mn 5Mbit? Maar als het stabieler is dan easy usenet dan neem ik liever Ewaka.
    ik kan alleen zeggen dat een vriend van me easyusenet heeft en daartevreden mee is. er zijn nu ook aanbiedingen(1 a 2 euro korting op een abo). De retentie is goed en compleetheid ook. Ewaka is ietsje duurder.

    maarja ik zou voor easyusenet.nl gaan.
    pi_47893785
    quote:
    Op zondag 1 april 2007 13:54 schreef SolidasRock het volgende:

    [..]

    ik heb hetzelfde vraag gesteld als jij tot 2 keer toe eerder in het topic, geen antwoord gekregen, heb ook een 5mbitlijntje.
    Heb ondertussen wel zelf verdergekeken. Op het FTD forum zijn veel meningen van gebruikers te vinden. Ik zie dat Ewaka wel een van de meest gebruikte is. Maar je ziet ook, hoe meer mensen het gebruiken, dat de verhouding van mensen met klachten/problemen over Ewaka toeneemt.

    Ik lees ook wat over XS News. Deze is 1 euro per maand duurder (tenminste, het pro abbo dan, met een jaarabbo zal het wel ongeveer wel gelijk zijn met Ewaka). Er staat:


    XS News
    quote:
    max. 6 threads, 10mbit
    Alle nieuwsgroepen (> 150.000)
    85 dagen retentie voor binaries
    ¤ 8,95 per maand via automatische incasso
    in vergelijking met:

    Ewaka
    quote:
    Connecties: 4
    Snelheid: 20Mbit/s (als het rustig is) en 8Mbit als het druk is
    >125.000 nieuwsgroepen
    Retentie: 40 dagen
    Nu neig ik sterk om voor XS News te kiezen.
    Aangezien ze meer nieuwsgroepen claimen te hebben? Voor mij persoonlijk interessant omdat ik graag ook bijvoobeeld Aziatische films e.d. wil binnenhalen.
    Ze claimen dus ook een 2x zo hogere retentie te hebben.

    Alleen ik hoor zo weinig positieve/negatieve feedback van mensen. Zal dat zijn omdat mensen tevreden zijn en er verder niets over laten horen of omdat mensen het niet gebruiken?
      zondag 1 april 2007 @ 15:44:05 #261
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_47894193
    De meeste mensen die ik ken hebben Eweka...

    Voor mij maakt de retentie niet uit... aangezien ik de releases aardig goed in gaten houdt

    Misschien moet je even kijken in welke groepen de Aziatische films gepost worden, en of die ondersteund worden door XS News of Eweka.

    Als Eweka die groepen in zijn dienst heeft zitten, waarom zou je dan nog voor XS News kiezen, behalve de hogere retentie?
    pi_47951896
    Ik zie hier allemaal newsservers staan die super snel gaan, maar ik ben opzoek naar eentje die ook nog een beetje te betalen is. Ik heb wel is gehoord van eentje die rond de 2,50 EUR lag. Weet iemand welke toch snel is, maar ook nog wel schappelijke prijs?
      dinsdag 3 april 2007 @ 11:39:35 #263
    10710 gday
    propria cures
    pi_47956938
    Nou ja, je vraagt dus een spotgoedkope. 6~8 euro in de maand vind ik namelijk meer dan schappelijk gezien het voordeel dat je ervan hebt. Het is ook maar een fractie van bv. abonnementskosten van je internet-provider.
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
    Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
      dinsdag 3 april 2007 @ 11:46:07 #264
    160178 vdvorst
    vdvorst dus
    pi_47957182
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 08:01 schreef Louterman het volgende:
    Ik zie hier allemaal newsservers staan die super snel gaan, maar ik ben opzoek naar eentje die ook nog een beetje te betalen is. Ik heb wel is gehoord van eentje die rond de 2,50 EUR lag. Weet iemand welke toch snel is, maar ook nog wel schappelijke prijs?
    dan moet je delen, ik heb eweka, doe dat met nog iemand, kost iets van 10, 12 euro ofzo per 3 maanden,
    en de snelheid ligt dan in ieder geval op 2mbit down per persoon (hoger heb ik niet kunnen testen, school gaat niet verder dan 2mb/s;))
    Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
      dinsdag 3 april 2007 @ 12:53:58 #265
    10710 gday
    propria cures
    pi_47959485
    Weet iemand eigenlijk of het mogelijk is om bij FTD meer dan 2 dagen te updaten, zeg maar? Dus, als je vorige update 3 dagen geleden was, zou je toch alle nieuwe posts binnen willen halen, maar standaard doet FTD dat alleen maar voor de laatste 2 dagen ...
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
    Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
      dinsdag 3 april 2007 @ 12:55:55 #266
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_47959554
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 12:53 schreef gday het volgende:
    Weet iemand eigenlijk of het mogelijk is om bij FTD meer dan 2 dagen te updaten, zeg maar? Dus, als je vorige update 3 dagen geleden was, zou je toch alle nieuwe posts binnen willen halen, maar standaard doet FTD dat alleen maar voor de laatste 2 dagen ...
    Volgens mij gewoon nog een keer op update rammen.
    2000 light years from home
      dinsdag 3 april 2007 @ 12:57:50 #267
    10710 gday
    propria cures
    pi_47959608
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 12:55 schreef Merkie het volgende:

    [..]

    Volgens mij gewoon nog een keer op update rammen.
    Dan doet hij volgens mij de resterende posts van die 2 dagen die hij in de 1e update niet mee heeft genomen?
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
    Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
      dinsdag 3 april 2007 @ 12:59:57 #268
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_47959681
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 12:57 schreef gday het volgende:

    [..]

    Dan doet hij volgens mij de resterende posts van die 2 dagen die hij in de 1e update niet mee heeft genomen?
    Kan ook, ik weet het niet echt.
    2000 light years from home
      dinsdag 3 april 2007 @ 13:01:14 #269
    10710 gday
    propria cures
    pi_47959731
    Hm, ik lees dit op het FTD-forum: http://forum.ftd.nu/showpost.php?p=1714602&postcount=2

    Best wel jammer, want ik update dus soms 3 dagen niet ... als ik bijvoorbeeld bij m'n vriendin heb laat ik m'n laptop geregeld lang uit.
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
    Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
      dinsdag 3 april 2007 @ 13:45:44 #270
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_47961424
    Pauper pakket FTD als ik het zo lees

    * JortK gebruikt het zelf ook, en nooit problemen
      dinsdag 3 april 2007 @ 14:29:37 #271
    97111 ukga
    Siewosie baas
    pi_47963118
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 12:53 schreef gday het volgende:
    Weet iemand eigenlijk of het mogelijk is om bij FTD meer dan 2 dagen te updaten, zeg maar? Dus, als je vorige update 3 dagen geleden was, zou je toch alle nieuwe posts binnen willen halen, maar standaard doet FTD dat alleen maar voor de laatste 2 dagen ...
    Ik DENK; programma>configuratie>tabblad;gebruikersinformatie

    en dan onder aan in dat tabblad ; post verwijderen indien; 35 dagen aanklikken
      dinsdag 3 april 2007 @ 14:57:43 #272
    10710 gday
    propria cures
    pi_47964303
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 14:29 schreef ukga het volgende:

    [..]

    Ik DENK; programma>configuratie>tabblad;gebruikersinformatie

    en dan onder aan in dat tabblad ; post verwijderen indien; 35 dagen aanklikken
    Nee, dat is het niet. Dat betekent hoe lang de posts binnen FTD bewaard worden, maar het zegt niks over hoeveel dagen je kunt updaten.
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
    Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
      dinsdag 3 april 2007 @ 15:54:17 #273
    97111 ukga
    Siewosie baas
      dinsdag 3 april 2007 @ 16:16:12 #274
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_47967745
    Je zou het register eens door kunnen spitten, maar als ze het hard geprogrammeerd hebben staan valt er weinig aan te doen denk ik
      dinsdag 3 april 2007 @ 18:02:39 #275
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_47972184
    Soms is het ook erg om een goede versie te vinden van iets. Zoals nu heb ik volgens mij al 600 keer de film 300 voorbij zien komen op FTD. Dat vind ik zo kut. Zelfde met de retail versie van Zwartboek.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      dinsdag 3 april 2007 @ 18:22:29 #276
    97111 ukga
    Siewosie baas
    pi_47972823
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 18:02 schreef Dos37 het volgende:
    Soms is het ook erg om een goede versie te vinden van iets. Zoals nu heb ik volgens mij al 600 keer de film 300 voorbij zien komen op FTD. Dat vind ik zo kut. Zelfde met de retail versie van Zwartboek.
    klopt, er kmwa ook vaak ene kut versie ghost rider
    laats stond er wel een goede PAL versie op
      dinsdag 3 april 2007 @ 19:07:27 #277
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_47974508
    Wie gebruikt nog Eweka? en hoe bevalt dat ? Wie een ander goedkoper/even snel alternatief heeft mag dat ook melden ...
    pi_47974556
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 19:07 schreef andre347 het volgende:
    Wie gebruikt nog Eweka? en hoe bevalt dat ? Wie een ander goedkoper/even snel alternatief heeft mag dat ook melden ...
    Je hebt ook niet eerst even gelezen ook he?
      dinsdag 3 april 2007 @ 19:10:26 #279
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_47974634
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 19:08 schreef Godlike02 het volgende:

    [..]

    Je hebt ook niet eerst even gelezen ook he?
    Wat je zei was 10 min geleden , heb topic wel doorgelezen maar ik heb nog niet echt een goed idee welke ik moet kiezen
    pi_47974666
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 19:10 schreef andre347 het volgende:

    [..]

    Wat je zei was 10 min geleden , heb topic wel doorgelezen maar ik heb nog niet echt een goed idee welke ik moet kiezen
    ok
    Suc6 dan
      dinsdag 3 april 2007 @ 19:12:00 #281
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_47974701
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 19:11 schreef Godlike02 het volgende:

    [..]

    ok
    Suc6 dan
    Wat gebruik jij op dit moment ?
    pi_47974771
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 19:12 schreef andre347 het volgende:

    [..]

    Wat gebruik jij op dit moment ?
    Mijn provider heeft uitstekende servers staan dus ik hoef niet los te betalen.
    Maar je kan wel bij ze terecht www.tweakdsl.nl maar ik heb dus geen idee of ze als payserver goedkoop zijn want het zit in mijn abbo. De service, snelheid en uptime bevalt me in elk geval heel erg goed.
      dinsdag 3 april 2007 @ 19:14:52 #283
    10710 gday
    propria cures
    pi_47974818
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 19:10 schreef andre347 het volgende:

    [..]

    Wat je zei was 10 min geleden , heb topic wel doorgelezen maar ik heb nog niet echt een goed idee welke ik moet kiezen
    De meeste usenet-providers die hier langskomen zijn wel goed. Tweaknews en Eweka zijn het populairst. Easynews.nl komt eraan en xsnews.nl is ook redelijk populair nu geloof ik.

    Als je het topic goed had gelezen had je dit zelf ook kunnen opmaken uit de posts. Ondanks dat je er blijkbaar niet zoveel zin in had, bof je nu toch omdat ik over mijn hart strijk en een summiere samenvatting geef.

    Volgende keer zulke info maar in de OP zetten.
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
    Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
      dinsdag 3 april 2007 @ 19:16:57 #284
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_47974904
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 19:14 schreef gday het volgende:

    [..]

    De meeste usenet-providers die hier langskomen zijn wel goed. Tweaknews en Eweka zijn het populairst. Easynews.nl komt eraan en xsnews.nl is ook redelijk populair nu geloof ik.

    Als je het topic goed had gelezen had je dit zelf ook kunnen opmaken uit de posts. Ondanks dat je er blijkbaar niet zoveel zin in had, bof je nu toch omdat ik over mijn hart strijk en een summiere samenvatting geef.

    Volgende keer zulke info maar in de OP zetten.
    haha jah, dankuwel voor u medewerking
      dinsdag 3 april 2007 @ 19:20:21 #285
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_47975037
    xsnews.nl ziet er wel interessant uit ...
    pi_47975268
    Gister 600 nieuwe accounts op easynews lees ik het nu pas, weer te laat .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      dinsdag 3 april 2007 @ 19:27:27 #287
    10710 gday
    propria cures
    pi_47975304
    Mijne hebben? Ik heb sowieso toch 2 andere payservers.

    Werkt tot nu toe wel prima overigens, dat easynews.
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
    Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
    pi_47975389
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 19:27 schreef gday het volgende:
    Mijne hebben?
    Tuurlijk
    Ik zit met Chello en een retentie van 30 uur of zo .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_47975652
    gday, bij deze bied ik mij aan om een account over te nemen.
      dinsdag 3 april 2007 @ 19:46:28 #290
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_47976072
    hmm, ik denk dat er dan wel meer mensen zijn die een account willen, gday
      dinsdag 3 april 2007 @ 19:49:58 #291
    10710 gday
    propria cures
    pi_47976201
    Haha oeps, ik bedoelde het eigenlijk meer als een grapje.

    Ik gebruik dat account namelijk om tot in totaal 10 megabyte/sec te komen in combinatie met m'n andere payservers als ik op de uni zit te downloaden ...
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
    Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
    pi_47977187
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 19:49 schreef gday het volgende:
    Haha oeps, ik bedoelde het eigenlijk meer als een grapje.
    Nou wij konden 'm niet waarderen . Ik wacht nog wel een weekje .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_48019097
    Eindelijk mijn gratis accountje gescoord, vandaag weer 900 nieuwe accounts vrijgegeven .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      woensdag 4 april 2007 @ 21:27:32 #294
    93522 Blivox
    Run along
    pi_48020961
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 19:27 schreef gday het volgende:
    Mijne hebben? Ik heb sowieso toch 2 andere payservers.

    Werkt tot nu toe wel prima overigens, dat easynews.
    Dat was tijdens de voorgaande betaperiode wel anders. Enorm instabiel, slechte retentie, iedere keer werden er smoesjes op het forum verzonnen, en de administrators komen ook niet heel snugger op me over als ik die posts van ze lees.
    Let's go and watch the sun rise,
    over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
      woensdag 4 april 2007 @ 21:37:40 #295
    10710 gday
    propria cures
    pi_48021494
    Mja, ik ben op het moment inderdaad ook niet van plan om direct op hen over te stappen.
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
    Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
    pi_48031137
    quote:
    Op dinsdag 3 april 2007 19:07 schreef andre347 het volgende:
    Wie gebruikt nog Eweka? en hoe bevalt dat ? Wie een ander goedkoper/even snel alternatief heeft mag dat ook melden ...
    Ik gebruik het en het bevalt nog steeds.
    KLAAS JAN HUNTELAAR
      donderdag 5 april 2007 @ 10:00:04 #297
    97111 ukga
    Siewosie baas
    pi_48033317
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Eindelijk mijn gratis accountje gescoord, vandaag weer 900 nieuwe accounts vrijgegeven .
    ah die zijn ook vrij sneel weer op zie ik
    pi_48037658
    Ik heb nu ook een account bij Eweka, maar wat gebruiken jullie om te zoeken. http://usenetsearch.eweka.nl of toch gewoon FTD?

    Heeft iemand een verklaring voor het feit dat mijn download snelheid steeds terug loopt? Startte op 680 en nu na nog geen minuut al 530.

    [ Bericht 29% gewijzigd door Louterman op 05-04-2007 12:37:16 ]
    pi_48044164
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef Louterman het volgende:
    Ik heb nu ook een account bij Eweka, maar wat gebruiken jullie om te zoeken. http://usenetsearch.eweka.nl of toch gewoon FTD?

    Heeft iemand een verklaring voor het feit dat mijn download snelheid steeds terug loopt? Startte op 680 en nu na nog geen minuut al 530.
    Heb ik ook vaak in het begin 2000/2200 (en soms zelf 3000 terwijl dat niet eens kan ) en na 30 seconden zit die rond de 1700.
    Dat is in het begin bijna altijd.
    Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
    bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
      donderdag 5 april 2007 @ 19:25:10 #300
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_48052991
    Ook maar overgestapt op Altbinz, Grabit decode me files niet meer sinds ik op Vista zit
      vrijdag 6 april 2007 @ 08:56:24 #301
    97111 ukga
    Siewosie baas
    pi_48069097
    ja ik hoor van veel mesen dat gabit en vista niet echt samen gaan.

    en gooi der maar een slot op
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')