setje of sletje?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:43 schreef FSR het volgende:
Ik vind Brian er wel erg slonzich uit zien de laatste tijd...
Zeker met dit setje wat hij nu aan heeft...
Bacardi-Cola over je toetsenbord?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:45 schreef Tessa_77 het volgende:
Men..... ik word eejn beetje melig denk ik
Z'n hele lichaam zit vol met vullingen zeker?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij kan niet, hij heeft nieuwe vullingen![]()
Hm... heb hier nog een fles wodka staan.... en vriendje ligt ziek op bed... kan een eigen feestje gaan bouwen.... aangezien zij het toch niet doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bacardi-Cola over je toetsenbord?![]()
Je brengt me zo maar op een idee....... wat een geweldig middel om af te vallen heb jij uitgevondenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:42 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap heeft nog steeds last van zijn verdoving en eet+drinkt daarom nog maar ff niet
Jij ziek...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:47 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
Hm... heb hier nog een fles wodka staan.... en vriendje ligt ziek op bed... kan een eigen feestje gaan bouwen.... aangezien zij het toch niet doen
Geef die hork Strohrumquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
JA! Jaap gaat straks zuipen als zijn verdoving is uitgewerkt!!!
There Is Hope
![]()
Soort van Ondragelijke jeuk Als je te hard geneukt bent..quote:
Moet ik even inwendig onderzoek komen doen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
Als dat jouw manier van een SOA constateren is...![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Soort van Ondragelijke jeuk Als je te hard geneukt bent..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |