Koppel het eens LOS van de Islam... Wat nou als het een Rus was geweest... hou toch op zeg....quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is altijd maaaaaaaaaar bij wilders, islam dit islam dat, ik heb niets tegen moslims, maaaaaaaaar
![]()
dat dusquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:55 schreef SCH het volgende:
Jezusmina, heb je 9 zetels en gebruik je al je spreektijd voor dit ene puntje - hoezo one issue
Hij wordt toch gedwongen door vaatdoek Halsema?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:55 schreef SCH het volgende:
Jezusmina, heb je 9 zetels en gebruik je al je spreektijd voor dit ene puntje - hoezo one issue
Nee hoor dit is gewoon weer z'n eigen speechquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:55 schreef Kjew het volgende:
[..]
Hij wordt toch gedwongen door vaatdoek Halsema?
Hij had daar zijn standpunt al wel gemaakt, hij heeft vast nog wel meer punten.. of niet...quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:55 schreef Kjew het volgende:
[..]
Hij wordt toch gedwongen door vaatdoek Halsema?
Net als de koran.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:55 schreef Adelante het volgende:
Hij kent de wetten van Marokko en Turkije prima
Omdat hij (net als die zak van een Pechtold nu ook in andere zaken..quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:54 schreef minilotje het volgende:
Waarom vinden jullie dat precies?
Zit je lekker te schuimbekken voor de buis?quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:54 schreef NLweltmeister het volgende:
wat een schijnvertoning, die Wilders
Dan zijn landen die hem nogal bezig houden, en dan vooral haar inwoners.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:55 schreef Adelante het volgende:
Hij kent de wetten van Marokko en Turkije prima
moet je straks een luisteren naar marianne thiemequote:Op donderdag 1 maart 2007 16:54 schreef minilotje het volgende:
Nog afgezien van mijn mening over wat Wilder inhoudelijk de Kamer inslingert, kan ik toch écht niet zeggen dat ik het een begenadigd spreker vind. Waarom vinden jullie dat precies?
Zat ik ook te denken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:56 schreef Mutant01 het volgende:
Gaat ie Tak aanhalenNee, dat is geloofwaardig.
![]()
Kwek, kwek, kwek.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:55 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:57 schreef sturky100 het volgende:
[..]
moet je straks een luisteren naar marianne thieme![]()
Ja he? In ieder geval sterker dan het geblaaaaaaaaat van dhr. Wilders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |