het was iig geen opwelling, nee, dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:22 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ze liep al lang met dat plan rond en ze wilde niet dat haar kinderen gered werden, want anders had ze die brief wel eerder gestuurd.
Voor zichzelf belde ze de alarmlijn. Ik hoop dat ze nooit meer vrijkomt en dat ze verteert van schuldgevoel.
Net als die vent, die is ook schuldig.
Wat heeft hij dan gedaan dat de moord op 5 hitsige kindertjes rechtvaardigt?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:22 schreef CarDani het volgende:
Voor zichzelf belde ze de alarmlijn. Ik hoop dat ze nooit meer vrijkomt en dat ze verteert van schuldgevoel.
Net als die vent, die is ook schuldig.
Bansheeboy, laat je verder niet gek maken door in een discussie te stappen die verder toch nergens toe leidt. We hebben hier te maken met een familietragedie die helaas vaker voorkomt. In dit geval betrof het een multiculturele relatie maar veel vaker gaat het om een gewone gezinssituatie. Veel sterkte voor de vader die zijn kindertjes verloren heeft. En ook aan de moeder trouwens, als haar depressie voorbij is zal zij zich de haren uit het hoofd trekken en tandenknarsend in slaap vallen in de koude, vochtige belgische TBS-cel waarin ze voor de rest van haar leven opgesloten zal worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan gedaan dat de moord op 5 hitsige kindertjes rechtvaardigt?²
Tering wijf heeft nog zitten plannen ook nog..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ze heeft het mes speciaal gekocht om haar kinderen te vermoorden
en ze dan 1 voor 1 bij je roepen, nog helder genoeg zijn om ze in aparte kamers te "ontvangen" zodat hun reeds vermoorde broertje of zusje hun lot niet zou verraden, en dat 5 keer dus, tja....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tering wijf heeft nog zitten plannen ook nog..![]()
Dit mens was volgens mij al vanaf haar geboorte geflipt. Je moet er haast op kicken om dit zo te doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:31 schreef milagro het volgende:
[..]
en ze dan 1 voor 1 bij je roepen, nog helder genoeg zijn om ze in aparte kamers te "ontvangen" zodat hun reeds vermoorde broertje of zusje hun lot niet zou verraden, en dat 5 keer dus, tja....
Een kleine genocide op Marokkaanse kindertjes lijkt er te gebeuren in Belgiequote:
Hitsige kindertjes?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sorry, ik zie nu dat er slechts 1 i.p.v. 5 reeds de puberteit heeft bereikt. Mijn fout.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hitsige kindertjes?
hit·sig (bn.)
1 wellustig
Ben jij wel helemaal in orde?
Niets kan de moord op die kindertjes rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
moorden in naam van je geloof is zó foutquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:54 schreef CarDani het volgende:
Toch typisch dat ze het op die manier deed.
Heeft dat misschien met haar aangenomen geloof te maken?![]()
Vooralsnog is het gissen waarom ze het gedaan heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:06 schreef SlimShady het volgende:
[..]
moorden in naam van je geloof is zó fout![]()
gooi jezelf dan voor de trein, hang je op, spring van 6 hoog naar beneden, als je dood wil, zijn er opties genoeg, en oh áls je dat dan wil doe dat dan eerst, mocht het mislukken kun je altijd nog je 5 kinderen de keel doorsnijden met je pas aangeschafte mes "lieverd, kom even naar je kamer, ik heb wat voor je"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:34 schreef Isegrim het volgende:
Zelfmoord plegen met een mes lijkt me anders geen sinecure.
Als er al een mes in je borst zit, lijkt het me wat lastig om nog naar de trein te lopen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:07 schreef milagro het volgende:
[..]
gooi jezelf dan voor de trein, hang je op, spring van 6 hoog naar beneden, als je dood wil, zijn er opties genoeg, en oh áls je dat dan wil doe dat dan eerst, mocht het mislukken kun je altijd nog je 5 kinderen de keel doorsnijden met je pas aangeschafte mes "lieverd, kom even naar je kamer, ik heb wat voor je"
ja, sorry, hoor, ik voel nog steeds geen medelijden met de moeder.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:07 schreef milagro het volgende:
[..]
gooi jezelf dan voor de trein, hang je op, spring van 6 hoog naar beneden, als je dood wil, zijn er opties genoeg, en oh áls je dat dan wil doe dat dan eerst, mocht het mislukken kun je altijd nog je 5 kinderen de keel doorsnijden met je pas aangeschafte mes "lieverd, kom even naar je kamer, ik heb wat voor je"
ja, sorry, hoor, ik voel nog steeds geen medelijden met de moeder.
Ze had haar vriendin of de politie vóór haar daad moeten bellen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als er al een mes in je borst zit, lijkt het me wat lastig om nog naar de trein te lopen.Er is gewoon sprake van een belabberde voorbereiding.
ach, het lukte haar ook om 112 te bellen nog, dus tja... en ze is nu alweer spraakzaam genoeg om een verklaring af te leggen, vrij gedetailleerd ook , gezien de informatie die we hebben, ze mag ze dan niet meer op een rijtje hebben, het verloop heeft ze nog prima op een rijtje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als er al een mes in je borst zit, lijkt het me wat lastig om nog naar de trein te lopen.Er is gewoon sprake van een belabberde voorbereiding.
Nu heb je makkelijk praten, maar je had toch zelf ook ooit een niet geslaagde poging?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:07 schreef milagro het volgende:
[..]
ga jij eens ff lekker rukken op die profeet van je, psychotische godsdienstwaanzinnige, dan kunnen de volwassen helderen van geest van gedachten wisselen hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nu heb je makkelijk praten, maar je had toch zelf ook ooit een niet geslaagde poging?²
Als je jezelf de keeel door snijd, gaat dat anders prima hoor, in de borst steken is zelden een succes. Had ze de kinderen niet óók de keel doorgesneden ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:34 schreef Isegrim het volgende:
Zelfmoord plegen met een mes lijkt me anders geen sinecure.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |