abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46839835
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:22 schreef CarDani het volgende:

[..]

Ze liep al lang met dat plan rond en ze wilde niet dat haar kinderen gered werden, want anders had ze die brief wel eerder gestuurd.

Voor zichzelf belde ze de alarmlijn. Ik hoop dat ze nooit meer vrijkomt en dat ze verteert van schuldgevoel.
Net als die vent, die is ook schuldig.
het was iig geen opwelling, nee, dat is duidelijk.

nu ja, die man, als ze idd duidelijk depressief was, had hij haar niet alleen moeten laten zo lang, maar dit kon hij toch nooit vermoeden, hè, en al helemaal niet de wijze waarop
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 2 maart 2007 @ 11:25:20 #102
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_46839846
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:22 schreef CarDani het volgende:

Voor zichzelf belde ze de alarmlijn. Ik hoop dat ze nooit meer vrijkomt en dat ze verteert van schuldgevoel.
Net als die vent, die is ook schuldig.
Wat heeft hij dan gedaan dat de moord op 5 hitsige kindertjes rechtvaardigt?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_46839962
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Bansheeboy, laat je verder niet gek maken door in een discussie te stappen die verder toch nergens toe leidt. We hebben hier te maken met een familietragedie die helaas vaker voorkomt. In dit geval betrof het een multiculturele relatie maar veel vaker gaat het om een gewone gezinssituatie. Veel sterkte voor de vader die zijn kindertjes verloren heeft. En ook aan de moeder trouwens, als haar depressie voorbij is zal zij zich de haren uit het hoofd trekken en tandenknarsend in slaap vallen in de koude, vochtige belgische TBS-cel waarin ze voor de rest van haar leven opgesloten zal worden.
pi_46839966
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:14 schreef milagro het volgende:

[..]

ze heeft het mes speciaal gekocht om haar kinderen te vermoorden
Tering wijf heeft nog zitten plannen ook nog..
pi_46840058
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:28 schreef Chadi het volgende:

[..]

Tering wijf heeft nog zitten plannen ook nog..
en ze dan 1 voor 1 bij je roepen, nog helder genoeg zijn om ze in aparte kamers te "ontvangen" zodat hun reeds vermoorde broertje of zusje hun lot niet zou verraden, en dat 5 keer dus, tja....
pi_46840088
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:31 schreef milagro het volgende:

[..]

en ze dan 1 voor 1 bij je roepen, nog helder genoeg zijn om ze in aparte kamers te "ontvangen" zodat hun reeds vermoorde broertje of zusje hun lot niet zou verraden, en dat 5 keer dus, tja....
Dit mens was volgens mij al vanaf haar geboorte geflipt. Je moet er haast op kicken om dit zo te doen.
pi_46840089
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Het was een Belgische.

²
Een kleine genocide op Marokkaanse kindertjes lijkt er te gebeuren in Belgie Tis deze week wel mooi raak.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46840105
quote:

[..]

²
Hitsige kindertjes?

hit·sig (bn.)
1 wellustig

Ben jij wel helemaal in orde?
  vrijdag 2 maart 2007 @ 11:42:07 #109
13462 BansheeBoy
pi_46840409
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Hitsige kindertjes?

hit·sig (bn.)
1 wellustig

Ben jij wel helemaal in orde?
Sorry, ik zie nu dat er slechts 1 i.p.v. 5 reeds de puberteit heeft bereikt. Mijn fout.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_46840683
quote:

[..]

²
Niets kan de moord op die kindertjes rechtvaardigen.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 16:09:50 #111
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_46849828
Je hoort het de laaste tijd sreeds vaker en wat me nog het meeste irriteerd is dat dit soort lui er wel altijd in slagen om hun kinderen te vermoorden maar gek genoeg blijven ze zelf vaak net nog in leven. Na 5x oefenen moet de 6e x toch prima lukken lijkt me

Mislukte zelfmoord poging ? Maak dat de kat maar wijs
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_46850602
Gewoon vastzetten dat mens voor 30 jaar.
pi_46850826
Zelfmoord plegen met een mes lijkt me anders geen sinecure.
pi_46851614
Toch typisch dat ze het op die manier deed.

Heeft dat misschien met haar aangenomen geloof te maken?
pi_46851964
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:54 schreef CarDani het volgende:
Toch typisch dat ze het op die manier deed.

Heeft dat misschien met haar aangenomen geloof te maken?
moorden in naam van je geloof is zó fout
pi_46851978
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 17:06 schreef SlimShady het volgende:

[..]

moorden in naam van je geloof is zó fout
Vooralsnog is het gissen waarom ze het gedaan heeft.
pi_46851991
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:34 schreef Isegrim het volgende:
gooi jezelf dan voor de trein, hang je op, spring van 6 hoog naar beneden, als je dood wil, zijn er opties genoeg, en oh áls je dat dan wil doe dat dan eerst, mocht het mislukken kun je altijd nog je 5 kinderen de keel doorsnijden met je pas aangeschafte mes "lieverd, kom even naar je kamer, ik heb wat voor je"

ja, sorry, hoor, ik voel nog steeds geen medelijden met de moeder.
pi_46852164
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 17:07 schreef milagro het volgende:

[..]

gooi jezelf dan voor de trein, hang je op, spring van 6 hoog naar beneden, als je dood wil, zijn er opties genoeg, en oh áls je dat dan wil doe dat dan eerst, mocht het mislukken kun je altijd nog je 5 kinderen de keel doorsnijden met je pas aangeschafte mes "lieverd, kom even naar je kamer, ik heb wat voor je"

Als er al een mes in je borst zit, lijkt het me wat lastig om nog naar de trein te lopen. Er is gewoon sprake van een belabberde voorbereiding.
pi_46852806
quote:

[..]

Inderdaad.

En ze had een vriendin waar ze die brief naartoe haar gestuurd. Dus met het isolement zal het wel meevallen.
pi_46852881
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 17:14 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Als er al een mes in je borst zit, lijkt het me wat lastig om nog naar de trein te lopen. Er is gewoon sprake van een belabberde voorbereiding.
Ze had haar vriendin of de politie vóór haar daad moeten bellen.
pi_46852904
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 17:14 schreef Isegrim het volgende:

[..]

ach, het lukte haar ook om 112 te bellen nog, dus tja... en ze is nu alweer spraakzaam genoeg om een verklaring af te leggen, vrij gedetailleerd ook , gezien de informatie die we hebben, ze mag ze dan niet meer op een rijtje hebben, het verloop heeft ze nog prima op een rijtje.

ik weet het, ze was depressief, wist ws niet wat ze deed, krijgt vast nog wel berouw (ms ook niet), medelijden blijft uit.
een vreemde die vijf kinderen vermoord, zomaar omdat hij het ineens in de bol krijgt, verdient wmb dan net zo goed medelijden, krijgt het echter zelden, maar als je die kinderen dan zelf gebaard hebt, en groot gebracht, ja, dan ineens moet je wel zo doodongelukkig en wanhopig geweest zijn, want "anders doe je zoiets niet"..... oh ja, okay, als je maar wanhopig genoeg bent, dan is zo'n actie dus ergens begrijpelijk of logisch of wat?
die vreemde was ms ook wel wanhopig en angstig en hoorde stemmen en en en, waarom krijgt nu juist een moeder enkel mededogen

het zal wel aan mij liggen dan

(dit is niet tegen jou, Ise, gewoon algemene frustratie inzake dit soort drama's )
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:42:56 #122
13462 BansheeBoy
pi_46852915
quote:

[..]

Nu heb je makkelijk praten, maar je had toch zelf ook ooit een niet geslaagde poging?

²
pi_46852999
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nu heb je makkelijk praten, maar je had toch zelf ook ooit een niet geslaagde poging?

²
ga jij eens ff lekker rukken op die profeet van je, psychotische godsdienstwaanzinnige, dan kunnen de volwassen helderen van geest van gedachten wisselen hier.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:46:15 #124
113741 M.A.R.S.
met zonder haar
pi_46853009
Bizar

Wat een kronkel heb je in je hersens om zoiets te doen.
Jezelf van het leven beroven, graag zelfs maar laat je kinderen lekker met rust!
Maakt me niet uit hoe ziek je in je kop bent, zoiets is niet te rechtvaardigen.
In dit soort gevallen mag je wat mij betreft de doodstraf toepassen!
What we need is Bill Drummond to go fucking semi-automatic Commando on these dutch trancecracker pussies!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 17:46:27 #125
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_46853016
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:34 schreef Isegrim het volgende:
Als je jezelf de keeel door snijd, gaat dat anders prima hoor, in de borst steken is zelden een succes. Had ze de kinderen niet óók de keel doorgesneden ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')