Meestal zijn dit soort gevallen wel bekend bij buurt/politie/GGZ/GGD maar is het kennelijk moelijk te voorspellen dat het zo uit de hand zou kunnen lopen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:08 schreef N.icka het volgende:
Ik vraag me altijd af , of je zoiets niet van te voren aan iemand kan merken? Of kan bv jou/ mijn broer / vriend/ vriendin enz ook zomaar ineens doordraaien
NIJVEL - Bij een zeer bloedig familiedrama in het Belgische Nijvel heeft een depressieve moeder haar vijf kinderen met een mes vermoord en gepoogd zichzelf dood te steken. De 43-jarige vader van Marokkaanse afkomst, een vertegenwoordiger, werd op het vliegveld van Zaventem ingelicht en vertrok spoorslags naar huis. Hij wordt psychologisch begeleid.quote:
en dan hun nek afsnijden hequote:Op woensdag 28 februari 2007 23:42 schreef type_29 het volgende:
Van zoveel kindern zou ik ook para worden.
En misschien heb ik nog gelijk ook!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:43 schreef Meki het volgende:
[..]
en dan hun nek afsnijden he
wat een trieste figuur ben je ook![]()
Dat zijn mensen die ziek zijn Meki , ook die bestaan gewoon, net als jijquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:41 schreef Meki het volgende:
Waarom bestaan er zulke barbaarse mensen.
Dat maak jij ervan met die gekleurde bril van je.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:47 schreef Meki het volgende:
Trieste figuren hier die moorden goedkeuren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |