quote:Ow wat erg , ze zouden die moeder de doodstraf moeten geven.
Zij ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis , ik hoop dat ze heel veel pijn heeft
Dat een moeder haar kinderen doodmaakt kan ik niet begrijpen.
R.I.P. En sterkte aan alle nabestaanden, is er al een condoleancesite online waar ik even lekker hysterisch kan schelden tegen die rotmoeder?Heeft iemand al foto's van de kinderen zodat we er in fotoshop wat brandende kleine kaarsjes en teddyberen bij kunnen plakken?
Ik heb 6 kinderenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:35 schreef tong80 het volgende:
Oh nu zie ik pas dat het Loedertje is.
laat dat maar zo blijven danquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:35 schreef Loedertje het volgende:
Mijn teddybeer wilde niet op de foto voor die site.
[afbeelding]
Ik las d.m.v. messteken, denk dat die moeder het mes flink ronddraaide alvorens ze het weer uit het kleine lijfje trok, dè trùtquote:
Dit bericht zal geen invloed hebben op mij hoor, het is geen inspiratiebron om de mijne allemaal om te brengenquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ook echt op zoek geweest naar een leuk plaatje
![]()
![]()
Eerst op teddyberen gegoogeld. Kwam niks leuks uit. Maar na 20 minuten zweten vond je er één op het woord wasmachine.
![]()
![]()
Loedertje wat ben je toch grappig.
Mijn broertje is 18, zou hij zo'n usb-stickbeer niet leuk vinden dan ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:54 schreef Hyperdude het volgende:
Is dat een toffe Firewire beer, of weer zo'n suffe USBeer?![]()
Vergeet die reacties dan gewoon en laat zien dat jij wel respect hebt t.o.v. de hele wereld en plaats een reactie zoals *het hoort*, een sociaal wenselijke posting, toe dan...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:57 schreef NanKing het volgende:
Wat grappig om zo stoer te reageren in dit topic.
Helden.
ha-haquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vergeet die reacties dan gewoon en laat zien dat jij wel respect hebt t.o.v. de hele wereld en plaats een reactie zoals *het hoort*, een sociaal wenselijke posting, toe dan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |