Waarom niet?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames, ik ga een poging doen tot slapen, maar ik denk niet dat dat gaat lukken.
Kuttig iets te weten gekomen over iemand waarvan ik lichtelijk goede hoop had dat het de goede richting op ging, maar nu dus alle hoop mee vervlogen isquote:
Welkom, en laat mijn mistroostigheid je niet tegenhouden om wel gezellig te posten, het is hir werkelijkwaar leuk enzoquote:
Dat is idd kutquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kuttig iets te weten gekomen over iemand waarvan ik lichtelijk goede hoop had dat het de goede richting op ging, maar nu dus alle hoop mee vervlogen is.
Dat maakt het er echt niet makkelijker op. Als hetero zijnde weet je ook niet of iemand op je valt of niet.quote:Ik geef het op, vanaf vandaag ben ik hetero.
Die is al gebannedquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welkom, en laat mijn mistroostigheid je niet tegenhouden om wel gezellig te posten, het is hir werkelijkwaar leuk enzo!
En dan val je natuurlijk op een pot...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kuttig iets te weten gekomen over iemand waarvan ik lichtelijk goede hoop had dat het de goede richting op ging, maar nu dus alle hoop mee vervlogen is.
Ik geef het op, vanaf vandaag ben ik hetero.
ik ga dan in elk geval je toch een aangename nachtrust toewensenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames, ik ga een poging doen tot slapen, maar ik denk niet dat dat gaat lukken.
nee niks d'r vanquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik geef het op, vanaf vandaag ben ik hetero.
Ik ook, en nog naar het postkantoor.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:52 schreef Qwea het volgende:
ik moet naar de winkel,maar ik heb geen zin![]()
ik kreeg heul niet eens een briefquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:11 schreef Sebasser het volgende:
omg, mijn schorsings brief van school staat vol met fouten.
waarvan de leukste nog wel de volgende is
"blablabla, sebas wou niet luisteren, en toen blablabla (Eh, meneer, u was het die niet wou luisteren)
En weigerde vervolgens het lokaal te verwijderen, zodat ik genoodzaakt was de politie te bellen om hem uit het klaslokaal te halen. Tijdens dit telefoongesprek is Sebas naar huis gelopen."
OMFG, hoe wil je dat ik een compleet lokaal ga verwijderen?
En daarnaast, ik ging met de fiets...
Maar ook hoe hij dingen zo fucking erg kan verdraaien, en compleet alles uit zijn context halen
Mén, wat een lul.
als ik dan nog leefquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stuur je een kaartje vanuit de andere wereld?
Ze hebben zelfs een keer de politie gebelt omdat ik niet mijn jas uit wou doen, en weigerde mee te komen..quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik kreeg heul niet eens een briefMaar, de politie bellen omdat je weigert het lokaal te verlaten?
dat heb ik nog nooit meegemaakt
op wat voor pauper school zit je?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs een keer de politie gebelt omdat ik niet mijn jas uit wou doen, en weigerde mee te komen..
wtf, normaal roepen ze dan altijd 3 kleerkasten van leraren erbij die dat wel ff doen.
Maar bij mij bellen ze meteen de politie
Serieus niet fijn ofzo, mahgoe, deze lul die mij nu dus geschorst heeft gekregen (eerste keer in heul mijn leven trouwens.quote:
Gedurende de periode van de schorsing stelt de school huiswerk beschikbaar, Hierover worden nadere afspraken met Sebas gemaakt.quote:Het besluit tot schorsing is genomen om de volgende reden(en):
Bij het ICT lokaal heeft Sebas hardhandig een leerling verwijderd, omdat de ander hem "irriteerde" .
(eh, right lul, dat heb ik je helemaal uitgelegd waarom ik wat en hoe deed...)
daarna liet hij zich door mij niet aanspreken op zijn gedrag, (Eh, zeker wel, alleen jij wil nergens naar luisteren, ik mag niet eens zelf wat zeggen, hij vult gewoon 'mijn' antwoorden gewoon al in.) weigerde vervolgens het lokaal te verwijderen, zodat ik genoodzaakt was de politie te bellen om hem uit het klaslokaal te halen. Tijdens dit telefoongesprek is Sebas naar huis gelopen
wat een kutkneus die vent zegquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Serieus niet fijn ofzo, mahgoe, deze lul die mij nu dus geschorst heeft gekregen (eerste keer in heul mijn leven trouwens.) die werkt er nog maar sinds kort, en denkt dat ie nu helemaal de man is.
Het gaat echt op een soort van gestapo verhoor manier achtig iets, en als je dan 'door hem heen' praat, dan flipt ie, maar als hij het bij mij doet is er niks aan de hand.
Dat soort mensen, en ik had zijn hand weggeduwdt van de uitknop van de PC waar ik toen bezig op was.
en ik had hem heel duidelijk daarvoor duidelijk gemaakt dat ik niet zo weten wat ik zou doen als ie nogmaals aan die PC zou zitten.
Ik was gewoon zo fucking moe, en zo sjaggie, en ik had er wel zin aan, dus ik begon keihard te schreeuwen van dat ie dat nog 1 keer moest doen en dat ik dan niet meer voor mezelf instond![]()
dus wat doet die gast heel vrolijk, die probeerde hem dus uit te drukken, ik duwde nog heel zacht zijn hand weg.
opeens gaat ie flippen!
Van ja "JA, JE SLOEG ME! DAT GAAT ME ECHT TE VER!"
en dat soort crap, terwijl hij mij de eerste keer dat ik iets met hem had, mij in mijn borst had gestoken met zijn vinger.
Men, en weet je wat nu in die brief staat?
[..]
Gedurende de periode van de schorsing stelt de school huiswerk beschikbaar, Hierover worden nadere afspraken met Sebas gemaakt.
wtf, ik was 1 fucking dag geschorst.
hoe willen ze dan als ze mij de volgende dag al schorsen, mij nog huiswerk gaan geven
U kunt binnen 6 weken schriftelijk bezwaar aantekenen tegen dit besluit bij het bevoegd gezag van de school.
Lekker handig, als ik dus al geschorst ben, het nog eens aanvechten
Ach, boeiend.
ik heb zin in maandag nu.
kokuhhh?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:10 schreef Qwea het volgende:
OOH EN DE LIDL HEB GEEN HUZAREN SALADE
ik hoop maar dat MikeyMo rindvlees lust,anders heb ik het voor jan lul meegenomen
*doet huishouden halfDe wasmachine staat aan,de droge was ligt in de kast. Strax ff zuigen en afwassen en dan kokuhhhh
ik ben al lang geweest menquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, en dit is nog vrijwel niks.
Mahgoe, ga jij eens snel naar de winkel
ik had kroepoek mee willen nemen, vergetenquote:
Heb je soms ook verlepte tieten?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik had kroepoek mee willen nemen, vergeten
waarom heb ik een kop als een zeeffiguurlijk dan he
hell no. Ik heb jeudige en springerige tietjesquote:
Zien!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
hell no. Ik heb jeudige en springerige tietjes![]()
och menneke tochquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Van slapen kwam inderdaad weinig terecht. Wat een kutzooi.
Ookal? Nou, dan word ik wel monnik ofzo.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn gewoon kuthoeren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |