Ja man inderdaad, dat is juist de mooiste leeftijd toch.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
In hoeverre is het pedo-achtig om meisjes te playen die 21 zijn?
Ja, handig, pleeg ernstige mishandeling en ga dat dan overal verkondigen. Ah well, de rechtzaak zal in ieder geval kort maar krachtig zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:58 schreef Deetch het volgende:
Neem een knokploeg mee en sla de beste man gehandicapt of in ieder geval redelijk bont en blauw. Vervolgens check je z'n ID en daarna geef je hem bloot bij alle instanties die je kan bedenken. Denk aan familie, buurtbewoners, werk, politie (meld misdaad anoniem)
Beetje vreemd, ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Waarom in Godsnaam doe jij je op MSN voor als meisje van 13.
Hier klopt iets niet helemaal [afbeelding]
Ja dan te bedenken dat mijn dochter van 9 beter nederlands tikt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op.
Dan moet je er toch een vrij levende of verrotte fantasie op na houden.
Wat's der MSN dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:27 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja dan te bedenken dat mijn dochter van 9 beter nederlands tikt.
Duidelijk. mee eensquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:27 schreef NordicBlue het volgende:
Lemming , slotje!
Uhu en dat geloof jezelf. Overigens krijgt ze niet de kans om te msn'en met vreemde mannen :pquote:
Die history staat hier op m'n pc.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:56 schreef HPoi het volgende:
je moet natuurlijk wel de optie tekst opslaan aanvinken in MSN.![]()
Ja klopt..quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
hij heeft nog niks gedaan en is niet strafbaar. uitlokking is verboden.
Maar hij gaat je toch niets doen als je aan komt zetten met je 35 jaar?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:32 schreef El_Liberaliste het volgende:
Oke Fokkers,
Ik zit nu met een pedo op msn die ik als 'meisje13' volledig uit de tent heb gelokt. Heb zijn (fake)naam gegoogeld en hij staat op allerlei sites waar tegen hem gewaarschuwd wordt. Hij vertrouwt me zo dat hij met me wil afspreken (ik ben dus meisje van 13 in zijn ogen, moet in string gekleed komen en zal veel geld verdienen met modellenwerk. Zegt hij)
Wat kan ik het beste doen? Camera gaat sowieso mee natuurlijk, maar zou je hier de politie voor kunnen inschakelen? Hij heeft nog niets strafbaars gepleegd imo..
Ik ben zelf nog een paar maanden minderjarig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:28 schreef UncleSam het volgende:
Hoe oud ben je zelf TS? Want als je boven de 18 ben, gebeurt hier niks strafbaars. Je bent immers niet minderjarig, dus chat die persoon niet met een minderjarige..
Lees dit ff; Yvonne van H. en de Pedojachtquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog een paar maanden minderjarig.
damn, *fap fap fap*quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog een paar maanden minderjarig.
Ja, dat ken ik idd. Maargoed, het zijn beslist geen 18+ sites en dat ben ik zelf ook dus nog niet. Ik zeg ook niet dat ik die gast bij z'n lurven ga grijpen (quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:33 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Lees dit ff; Yvonne van H. en de Pedojacht
Kansloos, bezeten, geobsedeerd én IQ-loos gedrag. Die laatste voeg ik dan nog maar even toe.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Goed even kort.
Ik ben bezig met een soort (amateur)film/documantaire waarin ik dit soort toestanden onder de loep neem (noem me kansloos, bezeten, geobsedeerd, prima..). Op de website van spelletjes.nl begon die gast een gesprek en gaf z'n mail-adres, overigens is de toevoeging achter de @ een niet bestaande site. Overigens bedacht ik me net dat ik hem wel bestanden heb gestuurd (foto's van Google geplukt).
En zoals iemand hier al zei, ik vermoed dat hij wel degelijk een vieze pedo is aangezien hij op verschillende sites/fora wordt aangewezen als ranzig figuur, met datzelfde adres.
Ik ga iig. geen risico's nemen wat mijn eigen privacy betreft.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Goed even kort.
Ik ben bezig met een soort (amateur)film/documantaire waarin ik dit soort toestanden onder de loep neem (noem me kansloos, bezeten, geobsedeerd, prima..). Op de website van spelletjes.nl begon die gast een gesprek en gaf z'n mail-adres, overigens is de toevoeging achter de @ een niet bestaande site. Overigens bedacht ik me net dat ik hem wel bestanden heb gestuurd (foto's van Google geplukt).
En zoals iemand hier al zei, ik vermoed dat hij wel degelijk een vieze pedo is aangezien hij op verschillende sites/fora wordt aangewezen als ranzig figuur, met datzelfde adres.
Ik ga iig. geen risico's nemen wat mijn eigen privacy betreft.
Ja, dat ken ik. Het programma Dateline ofzo had dat een keertje. Pedofiel lokken, camera's erop en om het af te maken een arrestatie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt..
In Amerika, mogen dit soort praktijken wel, inclusief arrestatieteam.
Kan je ff op k*n*e*e* met die foto van je?quote:
Lees ff terugquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:08 schreef classpc het volgende:
Ik ga er toch iets achter zoeken waarom mensen nou contact zoeken met pedo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |