Ik zei gisteren meteen tegen mijn matties : "Die doos zegt er geen naam bij!!".....en ik was nog aardig nuchter!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:34 schreef miesy het volgende:
dacht wel te horen dat ze de naam huub noemde...
et zou toch wel super zijn he!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahhaah DOOSquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:32 schreef INCTRL het volgende:
Ik zat nog even na te denken toen Amanda gisteren per telefoon een ontslagronde aan ging vragen.
Ik heb helaas geen filmpje meer ervan kunnen vinden maar 1 ding weet ik 10000% zeker.
Amanda zei het volgende: "Ja hallo met Amanda.....ik wil graag een ontslagronde aanvragen" ... klik!!
Die domme doos vergat erbij te vermelden voor WIE ze die ontslagronde aan wou vragen (voor ons aller Huub dus).......![]()
Ben benieuwd of dit fair gaat uitpakken en of iemand daar nog een fragment van kan vinden!!!![]()
Zal toch werkelijk de grap van de eeuw weer worden, als de redactie zegt...."er komt geen ontslagronde voor Huub"?!!![]()
ik weet me nog te herrineren dat ik dacht,quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:35 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Ik zei gisteren meteen tegen mijn matties : "Die doos zegt er geen naam bij!!".....en ik was nog aardig nuchter!!!![]()
Ja tuurlijk omdat het er al dik bovenop lag.....maar daardoor vergat die doos dat wel OFFICIEEL erbij te vermelden door de phone....quote:"stomme doos wilt ons huubje eruit
Maak me gek: vind de stream!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:39 schreef Suikeroom het volgende:
ze noemde wel de naam van Huub maar ze heeft 'm niet in de private room aangevraagd.. dus de ronde telt idd niet
Dat bevestigd dan gelijk onze complottheorieen!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dan heeft BAN nog tot donderdag de tijd om deze FOK info via Herma tot zich te nemen.
Klopt, ze heeft em aangevraagd in de keuken volgens mij. Weet niet meer of ze nu wel of niet de naam van Huub heeft gezegd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:39 schreef Suikeroom het volgende:
ze noemde wel de naam van Huub maar ze heeft 'm niet in de private room aangevraagd.. dus de ronde telt idd niet
Het lijkt me idd het beste als dit topic om die reden gewoon "verdwijnt"...quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:54 schreef Mika25 het volgende:
Zou wel lachen zijn als de stemronde vervalt vanwege Amanda's domheid. Denk dat Brainless en NatasJa dan woedend zullen zijn, want zo`n kans krijgen ze niet snel meer
Maar inderdaad... Herma, Patricia of Wilgo zal het wel doorgeven.
(kan deze topic niet gekillt worden voordat iemand het leest?
In de private room krijg je een levend persoon aan de lijn. In de keuken een antwoordapparaat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:51 schreef Charmian het volgende:
Is dat dan verplicht om de ontslagronde via de telefoon van de privateroom aan tevragen?
quote:Ik heb de redactie van de kooi gemaild en wel het volgende,
Hallo mensen van de redactie,
Even een vraagje waar het op de vele forums nu om draaid.
Silvia heeft imuniteit voor de eerst volgende stemronde.
Huub had die ronde al aangevraagd namelijk de stemronde voor Natasia.
Dus hij was dus eerder met aanvragen dan Amanda.
Dus dat betekend dat die donderdag dus eerst een stemronde is voor Natasia en dan pas voor Huub dus hij is de tweede stemronde.
En dan mag Silvia dus wel mee stemmen en zo kan het kijkcijfer kanon Huub mooi blijven.
Graag verwacht ook een mail van jullie terug.
Misschien kunnen jullie dit al kenbaar maken in de kooi geeft weer mooie televisie, ik help jullie alleen maar mee om een beetje
plezier en slimme mensen in de villa te houden die tv willen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |