Meisje met boobie bombs die een groene boon aan der oor heeft hangen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Meisje met boobie bombs die een groene boon aan der oor heeft hangen.
Meerdere mensen van meerdere scholen hebben die bonen.
In zo'n boon zit een geest een strijder van vroeger.
En dan krijg je zo'n Destiny verhaal. Heb ik het lot zelf in de hand of krijgen we een herhaling van de geschiedenis.
Enfin bij elk gevecht scheuren de kleren. Krachten/gevechten worden niet significant beter wanneer we verder in de serie geraken.
Hoef je de serie niet meer te kijken:ik denk dat ik 'm maar oversla danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Meisje met boobie bombs die een groene boon aan der oor heeft hangen.
Meerdere mensen van meerdere scholen hebben die bonen.
In zo'n boon zit een geest een strijder van vroeger.
En dan krijg je zo'n Destiny verhaal. Heb ik het lot zelf in de hand of krijgen we een herhaling van de geschiedenis.
Enfin bij elk gevecht scheuren de kleren. Krachten/gevechten worden niet significant beter wanneer we verder in de serie geraken.
Hoef je de serie niet meer te kijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alssie zo flauw is als jij beschrijft heb ik misschien nog wel zin om em te gaan kijken![]()
ik zag 2 hoekige vrouwen, een zeurmens die door de pubertijd heen gaat en de onzekerheden van het vrouwzijn moet overwinnen.quote:
eens is,quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:03 schreef wdn het volgende:
Series met inhoud leer je wat van![]()
![]()
[afbeelding]
*zucht*Zelfs anime-rock-chicks zijn kawaii
Ik heb BECK gezienquote:
probleem is dat beck moeilijk te vinden is, ik heb hem iig nog niet gevondenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:21 schreef stroopje het volgende:
[..]
Ik heb BECK gezienzeker de moeite waard als je NANA goed vindt
[afbeelding]
I've got a feeling a feeling deep inside oh yeah
bedankt, en die link was vet snelquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:30 schreef wdn het volgende:
PM
edit: oh en ik d/l mee vanaf de eerste link die ik je heb gestuurd
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:30 schreef mschol het volgende:
jezus, spam niet zo gek...
Omdat ik de laatste twee maanden eigenlijk geen animé gezien heb en dus glad vergeten was om dit topic te tvp'en...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik merk trouwens dat nu jordy er niet meer is (waarom eigenlijk) veel mensen zijn gedrag enigzins overnemen.
sorry, kzal 't niet meer doenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:30 schreef mschol het volgende:
jezus, spam niet zo gek...
Yoko Kanno & The Seatbelts hebben een live-optreden gedaan waarbij ze onder andere Tank! live spelen... geweldig, gewoon...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:28 schreef wdn het volgende:
Rahl dat is Tank van de Seabelts.
Hier --> http://en.wikipedia.org/wiki/Tank%21
ja, alleen je hebt maar 1 aflevering. keeps you wanting for more though.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:56 schreef Jordy-B het volgende:
Is de YHBT-versie van 5 Centimeters Per Second (Byousoku 5 Centimeter) 'n beetje fatsoenlijke kwaliteit? Triad gaf aan dat de uitgekomen raw van de eerste aflevering van flutkwaliteit was en dat ze het dus niet de moeite van het subben vinden...
Moet 'm ook nog zien (op aanraden van jou). Maar op het moment heb ik het te druk om anime te kijken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja, alleen je hebt maar 1 aflevering. keeps you wanting for more though.
Geen last van vervelende pixels, bloesembladeren die vallen, zien er goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |