quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef Rib-i het volgende:
Kettingset is binnen, morgen maar eens monteren en dan naar het CS te A om me voor Worldpimber uit te geven [afbeelding]
Gelukkig had ik geen lapo, want ik moest de deur uit........quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:45 schreef hicham het volgende:
Lapo
Pepijn had zeker een OP klaar staan?Uno momento por favor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet uit ervaring dat je weinig hoeft te doen om een OP te vergallen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:50 schreef hicham het volgende:
Welke poebzak heeft als laatst de OP ge-edit in de Wiki?
Zitten allemaal escape characters in![]()
Pwnage!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef Rib-i het volgende:
Kettingset is binnen, morgen maar eens monteren en dan naar het CS te A om me voor Worldpimber uit te geven [afbeelding]
Hejquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:50 schreef hicham het volgende:
Welke poebzak heeft als laatst de OP ge-edit in de Wiki?
Zitten allemaal escape characters in
Vet lekker!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:42 schreef Worldbeater het volgende:
Shit... de eerste dag in 5 maanden dat ik niet kan..... doen jullie expres.![]()
Kom ik daar per ongeluk een verbouwing tegen op MF.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelijk even informeren hoeveel werk die voorvork is.![]()
Leuk zo'n uhhhh....... buellquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vet lekker!!!
leuke GSOf had ik die al gepost
wel zeker
DAHHH!
![]()
Ziet er vrouwlijk netjes uit, wel wat illegale spullen waar je mogelijk gezeur mee krijgt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:48 schreef -XX- het volgende:
Vet lekker!!!
leuke GSOf had ik die al gepost
wel zeker
DAHHH!
![]()
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:37 schreef -XX- het volgende:
Ik meen het serieusjullie denken zeker weer JAHOOR
adio amiga!
![]()
![]()
Volgens mij zijn er meer leuke dingen in Amsterdam dan alleen dat.. je komt er vaker......quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:51 schreef Rib-i het volgende:
Jij hebt een date met -XX-
Ligt eraan hoelang ik erover doe om de ketting + tandwielen te monteren + verwisselen vorkolie
Mijn streven is om 13:00 richting A te gaan om dan voor de file weer terug te rijden
Triumph in Benetton uitvoeringquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:42 schreef Worldbeater het volgende:
Shit... de eerste dag in 5 maanden dat ik niet kan..... doen jullie expres.![]()
Kom ik daar per ongeluk een verbouwing tegen op MF.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelijk even informeren hoeveel werk die voorvork is.![]()
Hoe laat arriveer je dan ongeveer?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij hebt een date met -XX-
Ligt eraan hoelang ik erover doe om de ketting + tandwielen te monteren + verwisselen vorkolie
Mijn streven is om 13:00 richting A te gaan om dan voor de file weer terug te rijden
[..]
Ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |