Wat nog steeds niets zegt over het waarheidsgehalte...quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:15 schreef Elounda het volgende:
Misschien heeft de Party Fok! als bron gebruikt, alles wat in de OP staat, is hier ook al een keer ter sprake gekomen.
Neuh, van zowel Party als Fok! nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat nog steeds niets zegt over het waarheidsgehalte...
Die zijn toch openbaar? Dus als het waar is zou dat te achterhalen moeten zijn...quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:18 schreef RSie het volgende:
ik zie nergens officiele rechtbankdocumenten etc.
Het is overigens ook te onwaarschijnlijk voor woorden dat Natasia en Wilgo elkaar stiekem hadden kunnen ontmoeten en niemand daar ooit een foto van gemaakt heeft...quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:20 schreef Mika25 het volgende:
Die zijn toch openbaar? Dus als het waar is zou dat te achterhalen moeten zijn...
Bedankt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:13 schreef Mika25 het volgende:
Ik kijk DGK eigenlijk alleen nog maar voor de interactie tussen de bewoners, het spel-element is allang om zeep geholpen, net als de geloofwaardigheid van het "miljonairs-concept"... Het is nu een ordinaire Freak Show, en dat gaat alleen nog maar erger worden...
Tuurlijk zit ze daar om te winnen, maar wat bewijst dat van alle beschuldigingen die in de OP staan??quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:36 schreef Yollie het volgende:
Wilgo versprak zich wel tijdens hun telefoongesprek, je wil toch winnen? Dan moet je dit en dat doen. Ze liegt dus iedereen voor (incl Brian) in het huis
Was ook duidelijk te horen tijdens het gesprek toen Wilgo er was op haar verjaardag.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:36 schreef Yollie het volgende:
Wilgo versprak zich wel tijdens hun telefoongesprek, je wil toch winnen? Dan moet je dit en dat doen. Ze liegt dus iedereen voor (incl Brian) in het huis
Plus dat ze de rijlessen zeer waarschijnlijk in haar eigen stad heeft gekregen (iedere week heen en weer rijden) aangezien ze daar ook heeft moeten afrijden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:33 schreef RSie het volgende:
p.s. rijlessen worden vrij vaak minimaal 1.5 uur gedaan omdat 1 uur net ff te kort is!
Dat hebben Eric en Jaap ook gezegd, we weten allemaal hoe dat is afgelopen, een diva die niet knallen kan, en een kilo-knaller die niet knallen wil.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:33 schreef PapiSanchez het volgende:
Heb het gister al vermeld, doe het nu weer.. DGK_Redactie, zorg nou dat ik dat huis in kan, dan zal ik de medebewoners ff vertellen over het reilen en zeilen van Natasja Blank!
Mentaal sloop ik haar helemaal, blijft niks meer heel!
Ze heeft zich regelmatig versproken. Maar de Party zegt letterlijk:quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:31 schreef BwennieBren het volgende:
Nou is de Party ook geen zuivere info-bron hoor!![]()
Maar kan jij dat artikel misschien scannen of anders dan steel ik de Party wel bij mijn buuf vandaan vanavond en scan ik hem wel als jullie dat willen.
De hysterische fok!-huisvrouwen zijn weer aan het mailen geslagen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:45 schreef PokerJoker het volgende:
Er zijn keiharde feiten boven tafel gekomen die doen geloven (sic) dat er sprake is dat natasia een voorkeursbehandeling geniet..... Party kreeg...een groot aantal tips binnen van trouwe 'Kooi'-kijkers.
als ik sommige posts hier zie, verlang ik terug naar de tijd dat jij tekeer ging tegen de moedermavo-mutsenquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:00 schreef APK het volgende:
[..]
De hysterische fok!-huisvrouwen zijn weer aan het mailen geslagen.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:26 schreef elcastel het volgende:
Bewijzen of geen bewijzen. Ik heb toen 'het gesprek' gezien tussen Natasia en die Ton en dat was op z'n minst verdacht te noemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |