Het is eenzaam aan de topquote:Speler Team Goals
1. Timo Kurunsaari Sys rq 11
2. Gait-Jan ter Berg Sys rq 10
3. Karel Verrijp sc-winsum 10
Dit zal niet je competitie van komend jaar gaan worden...Die kan namelijk pas worden bepaald na de laatste competitierondequote:Op maandag 5 maart 2007 18:21 schreef Outpost76 het volgende:
Mn competitie voor volgend seizoen :
[afbeelding]
De gene die nu promoveerd is vorig jaar gedegradeerd. Doet ie netjes. Ik denk all1 dat die er nu bij komt uit de VII het niet gaat redden om ook meteen weer kampioen te worden. Wordt dus leuk om Red Spiders te verslaan in de strijd voor t kampioenschap. Al is me dat ooit nog maar 1x gelukt. Maar goed nieuw seizoen nieuwe kansen.
Daarom staat er ook voorspelde Comp. Vorige keer hadden ze t trouwens ook goed bij Alltid Hattrick dus denk dat dat wel goed zit.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dit zal niet je competitie van komend jaar gaan worden...Die kan namelijk pas worden bepaald na de laatste competitieronde
Je moet nog een speelronde wachten hoor. Elke speelronde verandert die toekomstige divisie weer. Dus nog 7 nachtjes slapen en je weet hetquote:Op maandag 5 maart 2007 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom staat er ook voorspelde Comp. Vorige keer hadden ze t trouwens ook goed bij Alltid Hattrick dus denk dat dat wel goed zit.![]()
Ik word in een steeds makkelijkere VIII ingedeeld.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik lijk met de week in een zwaardere VIII ingedeeld te worden dus ik hou mijn hart vast volgende week
ik train verdedigen, dus ook dat zit wel goed. Voro de counter heb ik echter ook een goede keep nodig...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:46 schreef twi het volgende:
De keeper draagt alleen bij aan verdedigen, dus of je nou een goed of formidabel keeper hebt, je kunt toch net zo goed investeren in een betere verdediging? Tenminste, als ik de prijzen voor een fatsoenlijke keeper vergelijk met die van verdedigers...
mwah gaat prima als je een steengoede verdediging hebt staan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ik train verdedigen, dus ook dat zit wel goed. Voro de counter heb ik echter ook een goede keep nodig...
Je keeper heeft het meeste invloed op je defense ratings, dus het heeft wel zeker zin om daar in te investeren, zelfs voor (of misschien wel juist) voor defense trainersquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:46 schreef twi het volgende:
De keeper draagt alleen bij aan verdedigen, dus of je nou een goed of formidabel keeper hebt, je kunt toch net zo goed investeren in een betere verdediging? Tenminste, als ik de prijzen voor een fatsoenlijke keeper vergelijk met die van verdedigers...
Mwoah. Als je een beetje fatsoenlijke verdedigers traint, dan heb je centraal al snel uitmuntend + als verdediging. Alleen voor je back kanten kan het soms nuttig zijn, maar als je daar je beste neerzet en uitstekend/formidabel haalt, is er 9 vd 10 keer ook niks aan de hand (let wel: in divisie VII).quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Je keeper heeft het meeste invloed op je defense ratings, dus het heeft wel zeker zin om daar in te investeren, zelfs voor (of misschien wel juist) voor defense trainers
De keeper versterkt meteen alle verdedigingsposities, in tegenstelling tot de backpositie die ik eventueel op het oog heb ook. Ik heb nog een thuiswedstrijd waarin ik 150-200k ophaal, dan nog kampioensbonus van 100k en heb nu 140k in kas. En met grote waarschijnlijkheid nog 10k voor de topscorer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:46 schreef twi het volgende:
quote:The team is undefeated for 11 competitive games and has 2 consecutive wins
quote:Gerbrand Almaeren (118364249) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 25 350
Loon: 5 320 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Conditie: zwak Keepen: wonderbaarlijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Goed voor 5,5* en als verdedigende spits ook 4*. Deze week gezakt in verdedigen.quote:Alessandro Patella [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 4 410, 32 jaar, goed in vorm
Heeft uitmuntend ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
ik ben maar een prutser hoor...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:56 schreef Daemon19 het volgende:
Red Daemons (506731) staat tot uw beschikking..
kan mezelf wel behoorlijk die-hard noemen in verdedigen denk ik. Ben ermee van de VIII naar de IV gekomenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:55 schreef Bonobo11 het volgende:
Wie zijn hier ook alweer de Diehard def trianers?
Ik kan nog teams supporteren namelijk en
ik kan volgend seizoen waaarschijnlijk alle jullie hulp gebruiken
hier nog 1quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:55 schreef Bonobo11 het volgende:
ik val er wel onder denk ik, al heb ik mijn eerste 2 seizoenen 3-5-2 gespeeld in de competitiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:55 schreef Bonobo11 het volgende:
duidelijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:54 schreef Bonobo11 het volgende:
Lennox, Yankee_One, VK en Grumpey hebben er een supporter bij
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:54 schreef Bonobo11 het volgende:
En Mr Moon ookquote:Lennox, Yankee_One, VK en Grumpey hebben er een supporter bij
Ik twijfel, je speelt me iets te vaak 442quote:
haha, motivatie?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik twijfel, je speelt me iets te vaak 442![]()
Leg dat eens uit, ik heb nog 1 plekje voor supp
Je bent lid van de clubquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
haha, motivatie?
Je kan pas 532 spelen als je team het aankan. En omdat ik ook wel eens kampioen wilde worden en mijn middenveld te zwak was om goed te kunnen counteren. Nu is alles redelijk op orde en ben ik van plan om vaker 532 te spelen, kan nu ook eindelijk wat geld investeren in trainnee's.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:54 schreef Bonobo11 het volgende:
eh wat?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:06 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
Het gaat niet om de huidige tactiek.Maar om de kennis uit het verleden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |