Hoe heet je team??quote:Op zondag 4 maart 2007 21:47 schreef komrad het volgende:
als iemand wil zien wat genaaid door de ME betekent moet je even naar mijn wedstrijd kijken
2-2 met een tegendoelpunt in de 90e minuut
Degradatie komt erg dicht bij
volgens mij doe ik al een tijdje mee, nog steeds heet mijn team vintage fc, id=106919995quote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe heet je team??
En wat dacht je van deze wedstrijd dan?? match id : 107147643
misschien heb ik geluk, als ik komende zondag win zou ik als alles goed gaat toch wel een P/D af moeten kunnen dwingen.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
demn komraddat gaat nergens over!
de ME was ook niet bepaald lief voor mij 220 tegen 167 in een thuiswedstrijd en 1-1 (in een notendop). had ook niet moeten counteren
En 0-6 winstquote:F.K. Partizan Puttershoek
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: formidabel (laag)
Centrale verdediging: briljant (zeer hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (laag)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: goed (zeer hoog)
Makkie, jij moet tegen die nummer laatst en die nummer 6 moet tegen de nummer 4 en die nummer 5 tegen de nummer 1. Dat heb je zo, het enige wat jij moet doen is winnen, één van hun verliest er wel hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 22:16 schreef komrad het volgende:
[..]
misschien heb ik geluk, als ik komende zondag win zou ik als alles goed gaat toch wel een P/D af moeten kunnen dwingen.
klopt, maar ik kan mijn TS niet verpesten omdat ik dan in het P/D duel wel eens eruit kan vliegen. Gelukkig is de nummer 8 een nieuw team op aan het bouwenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:24 schreef Chen het volgende:
[..]
Makkie, jij moet tegen die nummer laatst en die nummer 6 moet tegen de nummer 4 en die nummer 5 tegen de nummer 1. Dat heb je zo, het enige wat jij moet doen is winnen, één van hun verliest er wel hoor
Klopt maar ik kan t niet van iedereen onthouden.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef komrad het volgende:
[..]
volgens mij doe ik al een tijdje mee, nog steeds heet mijn team vintage fc, id=106919995
Het wordt volgende week trouwens nog spannend ook, ik moet winnen om te promoveren, concurrent moet tegen een bot en komt bij gelijkspel van mij gelijk in punten. doelsaldo is nu +5 in mijn voordeel...quote:The Yanks
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: wonderbaarlijk
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: briljant (heel laag)
Linkerverdediging: goed (zeer hoog)
Rechteraanval: goed (heel laag)
Centrale aanval: goed (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
HatStats 186
Verdediging 94
Middenveld 33
Aanval 59
quote:Boudewijn Buijsman (153925004)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 110
Loon: 2 560 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
quote:05-03-2007 Knallende kurken!!
Eindelijk is het dan zover: JHMWMJZMN is kampioen van de VIII.516!! Met een verdiende 2-3 overwinning op sv .Vietnam werd ook de laatste horde relatief moeiteloos genomen. Zes punten voor met nog één wedstrijd te spelen, dat is ruim voldoende!!
Voor het eerst mochten de spelersvrouwen mee in de bus op de terugweg, maar de spelers zelf besloten unaniem dat er dan kostbare plek verloren ging waar bier kan zijn. Zodoende werd er ook tot in de derde helft efficiënt met de ruimte omgesprongen!!
quote:Kampioen! Eerlijk is eerlijk: het was niet zozeer de kwaliteit die ons team heeft als wel het gebrek aan kwaliteit bij de tegenstanders... Vanaf het begin van het seizoen waren er maar 2 serieuze kandidaten waarvan de beste natuurlijk gewonnen heeft. Ik wil alle tegenstanders bedanken voor de ongeslagen seizoensreeks die wij tegen hen op mochten zetten, ik waardeer het erg en het heeft wonderen gedaan voor ons zelfvertrouwen. Heel veel suc6 volgend seizoen en misschien tot ziens....
heb je lekker ingehaald, dat doelsaldoquote:Op maandag 5 maart 2007 09:01 schreef foetre het volgende:
Volgende week de kraker!
winnen is genoeg
[afbeelding]
Nummer 11 qua sterren van heel divisie VIII. Zullen er niet veel meer bij kunnen, maar qua rating wil ik volgende week over de 200 HatStats heenquote:11 53.0 28.5 15.0 10.0 46.7 24.8 13.5 8.4 F.K. Partizan Puttershoek VIII.135
netjesquote:Op maandag 5 maart 2007 10:02 schreef Lennox het volgende:
[..]
Nummer 11 qua sterren van heel divisie VIII. Zullen er niet veel meer bij kunnen, maar qua rating wil ik volgende week over de 200 HatStats heen
Teamgees is content nu, dus ik zie het wel gebeuren
Gezellig, je komt mijn VI versterken?quote:
Me tooquote:Op maandag 5 maart 2007 10:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Gezellig, je komt mijn VI versterken?![]()
quote:
Zekers!quote:Op maandag 5 maart 2007 09:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
heb je lekker ingehaald, dat doelsaldo
winnen en je bent doorquote:Op maandag 5 maart 2007 13:30 schreef Daemon19 het volgende:
Mijn competitie met nog 1 ronde te gaan, ziet er zo uit:
[afbeelding]
Met deze wedstrijden:
[afbeelding]
Dus het kan nog alle kanten op..
ach ja,quote:
Gezellig! Ik hoop alleen niet dat jullie bij mij in de poule komen, dan zijn jullie kansloos.quote:
Ik ben weer 2e geworden dit seizoen. Er is altijd 1 team beterquote:League ranking: 29 / 1024
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |