Kiekske!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:26 schreef Allan24 het volgende:
Kieken!
Quuxke!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:17 schreef Smittend het volgende:
Jippie..de p.c. doet 't weer zoals het hoort.
Klacht indienen bij TNT!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:57 schreef Vava het volgende:
Hier ook geen post maar er lag wel een kaart in de brievenbus die ik gisteren verstuurd heb. Er zat een briefje bij van iemand die hem op straat had gevondenBlijkbaar bij het legen door de postbode naast de postzak terecht gekomen. De kaart is helemaal beschadigd
't Gaat ook meer om 't principe toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:46 schreef Vava het volgende:
Nou, ik wil niet zuur doen om een postzegel van 72 cent maar ik kan die postzegel dus ook niet meer gebruiken.
Ik ga de kaart in een envelop versturen met een andere onbeschadigde kaart. Nu ben ik echt niet te beroerd om een nieuwe postzegel te gebruiken maar ik denk er ernstig over om het te melden als ik maandag toch naar het postkantoor moet om drie pakketjes te versturen. Ben benieuwd of ze uit zichzelf een andere postzegel geven
Aan de andere kant, het is maar 72 cent, het staat ook weer zo raar om over zo'n laag bedrag moeilijk te gaan doen![]()
Dan kan TNT er niks aan doen en dan haal je er ook niks van.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:43 schreef Fannetje het volgende:
Yep
Daar heb je ook weer gelijk in. Ik ga het maandag gewoon proberen, wellicht doen ze minder moeilijk omdat ik toch ook gelijk een paar pakketjes ga versturenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:23 schreef Fannetje het volgende:
[..]
't Gaat ook meer om 't principe toch?
Mijn pakketje was ook maar ¤2,85, maar ik vraag het ook terug omdat ik vind dat ze er gewoon erg vreemd mee zijn omgegaan.
Als jij er een wil starten kan dat hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 01:00 schreef Knoekie het volgende:
Weer begint zo'n nieuwe schrifjes ronde?
quote:Op zondag 4 maart 2007 12:21 schreef Sonja27 het volgende:
Talking about schriftjes, Vava ik ben er aan begonnen hoor
Het gaat over mijn mooiste vakantie tot nu toe, waar ik waarschijnlijk volgend jaar naar terug ga en ik zal een zo uitgebreid mogelijke beschrijving voor je maken!![]()
Gisteren had ik kaartjes uit: Finland, USA (van een bijna 4 jaar oud kindje!), Australië, Alaska, en Londen!
![]()
Oh en een bericht van mijn nieuwe verzekering dat mijn tandarts rekening volledig vergoed wordt. De vorige verzekering deed altijd maar iets van 70% uitkeren tot een max bedrag maar deze keert gewoon alles uit tot een max bedrag. En hij is ook nog eens 25 euro goedkoper per maand. Lang leve de zorgverzekering via mijn werkgever!![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ik heb dus met de klantenservice van TNT gebeld en die zeiden dat er een grote kans is dat ik het geld gewoon terug kan krijgen, als ze er zelf niks aan kunnen doen verhalen ze het op de Duitse post. Maar goed, ik zie het wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan kan TNT er niks aan doen en dan haal je er ook niks van.TNT heeft het naar het buitenland gebracht en daar nemen de lokale posterijen het over.
Da's nog erger dan zondagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |