Dat is echt je beloning voor al die kaarten naar Finlandquote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje aangekomen in Portugal, nieuwe mag naar Iran!![]()
![]()
Idd, na al die kutkaarten naar Finland eindelijk eens een écht kaartje.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat is echt je beloning voor al die kaarten naar Finland![]()
Wat is het ID-nummer? Dat is nu, bij het naderen van de 40.000 verstuurde kaarten, ook wel relevant
Ik vond het adres al zo vaag. Geen postcode ofzo. Naja, misschien is het gewoon eerste grot links ofzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:11 schreef Vava het volgende:
Als hij nu maar aankomt
Het zal nu wel drukker zijn met de post in Iran, ze hebben daar een soort nieuwjaarsfeest binnenkort
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vond het adres al zo vaag. Geen postcode ofzo. Naja, misschien is het gewoon eerste grot links ofzo.![]()
Ik ben heel erg benieuwd nuquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:11 schreef Sonja27 het volgende:
Vava ik ga je schriftje afronden. Ik had nog iets in gedachten maar dat lukt niet helemaal omdat ik niet kan vinden wat ik zochtMaar al bij al is het wel heel leuk aan het worden en hoop ik dat je er ooit zelf eens heen gaat ha ha!
Hahaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:45 schreef Smittend het volgende:
Ik had vandaag een kaartje uit Texas.
Hello from Texas ! Was het enige wat erop stond.![]()
Dus ik heb als dank : "Thanks from Holland" geschreven![]()
Hier gaat echt mijn lelijkste view card heen.quote:I collect postcards (viewcards that show countries, cities & places - single view or multiview... but, PLEASE, DO NOT SEND me cards with animals, flowers, art, cartoons, self-made, free & add cards cards!!)I would really like to widen my collection of viewcards & Postcrossing is really good way to do it...Once again, I'm interested only in VIEWCARDS !!
I also like penpalling & making new friends... So, you may drop me a line about you & your life !!
If you are from Finland, please, could you not send landscape/nature cards if possible. I have many of them... Or if you want to send landscape/nature card, could you possibly send it blank in envelope ?? Thanks a lot !!
Ik zou een kaart met een schattig hondje erop sturen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:54 schreef Sonja27 het volgende:
Kijk ik heb in mijn profiel ook wel staan dat ik niet zo een liefhebber ben van Ad cards en kaarten met bloemen, maar dit slaat echt alles:
[..]
Hier gaat echt mijn lelijkste view card heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |