260 nog ondertussen....quote:Op zondag 11 maart 2007 15:57 schreef Whiskers het volgende:
btw nog 269 tot 40.000
Ik wilde vandaag nieuwe adressen opvragen...zou ik 'm dan krijgen ?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:58 schreef Vava het volgende:
Iemand van ons moet het 40.000e kaartje hebben![]()
Er zijn er nog 233 te gaan. Dus dat zou zomaar kunnen als je een ID opvraagtquote:Op maandag 12 maart 2007 08:00 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag nieuwe adressen opvragen...zou ik 'm dan krijgen ?![]()
Ik hoop hetquote:Op maandag 12 maart 2007 08:00 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag nieuwe adressen opvragen...zou ik 'm dan krijgen ?![]()
leuk voor je vader Muck..... die krijg je niet zomaarquote:Op maandag 12 maart 2007 13:18 schreef Muck het volgende:
dank jullie
er is een kaartje aangekomen in Amerika en de nieuwe mag naar finland
hmmm, wel iemand die bier-artikelen verzameld... misschien leuk om die niewe 3d-kaart van de grolsch te sturen, die je nu bij het kratje krijgt?
overigens heeft mijn vader zaterdagavond tijdens het jaarlijkse concert van ons harmonie-orkest een koninklijke onderscheiding gekregen![]()
gisteren een feestje gehouden voor alle familie en vrienden
ik ben kapot, maar het feit dat mijn vader zo ontzettend gelukkig is, was het zeker waard
nee, dat kloptquote:Op maandag 12 maart 2007 13:25 schreef wendytje het volgende:
[..]
leuk voor je vader Muck..... die krijg je niet zomaar![]()
Als ik jou was zou ik die kaart niet opsturen..zonde van je geld.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:45 schreef Jaguarized het volgende:
http://www.postcrossing.com/user/jacqiwil
Die gaat vandaag ofzo weg, al 3 maand niet meer ingelogd.
Weg in de zin van: delete van Postcrossing.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:05 schreef Smittend het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik die kaart niet opsturen..zonde van je geld.![]()
@ Muck..gefeliciteerd
![]()
En kaart NL-39786 gaat naar......................................................Finland.![]()
en (nog) geen post.![]()
Ow..ok...quote:Op maandag 12 maart 2007 14:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weg in de zin van: delete van Postcrossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |