ook niet van z'n zus?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:01 schreef PhysicsRules het volgende:
Opgezocht en nog nooit van gehoord.
En weer heeft Saskia +1 er een puntje bijquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:01 schreef SaskiaR het volgende:
de broer van mevrouw royal?
ja en?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:05 schreef PhysicsRules het volgende:
Bovendien vind ik het verhaal een beetje passen in de categorie Telegraaf Algemene Kennis.
Dat bedoel ik. Riekt naar politiek geinspireerde journalistiek en dus allesbehalve betrouwbaarquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
n 2006 kwam zij enigszins in opspraak toen bekend werd dat haar broer Gérard Royal een van de mensen was geweest die in 1985 in opdracht van de Franse geheime dienst het Greenpeace-schip de Rainbow Warrior tot zinken had gebracht, waarbij een Portugees-Nederlandse fotograaf omkwam.
Da's toch ook algemene kennisquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:05 schreef PhysicsRules het volgende:
Bovendien vind ik het verhaal een beetje passen in de categorie Telegraaf Algemene Kennis.
Ach komop, dit is toch net zo goed algemene kennis als de haven waarin de RW lag.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:05 schreef PhysicsRules het volgende:
moet er dan in de OP komen te staan wat we precies onder Algemene Kennis verstaan en vooral wat er niet in magquote:
Ik vind politek geinspireerde roddels om een politca zwart te maken geen algemene kennis. Tenzij er naar de roddels gevraagd wordt. Maar goed...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:08 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Ach komop, dit is toch net zo goed algemene kennis als de haven waarin de RW lag.
Of je nou vraagt om de daders of om de plek....
Ach het is vrijwel zeker dat hij erbij betrokken is geweest. Plus je had ook een van de andere twee daders kunnen noemen, dan heeft het niet eens iets te maken met roddels want die zijn er zelfs voor veroordeeld.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:10 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik vind politek geinspireerde roddels om een politca zwart te maken geen algemene kennis. Tenzij er naar de roddels gevraagd wordt. Maar goed...
Jeejquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Yuri +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |