Dats met drents ook zoquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, grappig ja![]()
Maar bijvoorbeeld het Twents heeft ook verschillende dialecten. Mensen uit Almelo praten heel anders plat dan mensen uit Enschede bijvoorbeeld.![]()
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga 't navragen, van het Vlaams, en dan kom ik het hier rapporteren
Lijkt erop. Iemand anders nog een vraagje?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
Hawaii_Tim is in slaap gevallen?![]()
Jawel, ik ben een filmfan. Maar alleen niet echt een kenner.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Drie dan
Jij bent niet zo van de films hè? Sorry. Laat maar even dan.
Ik ook niet. Echt niet. Maar dat zijn op zich de makkelijkste vragen om te verzinnen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:38 schreef Neleos het volgende:
Jawel, ik ben een filmfan. Maar alleen niet echt een kenner.![]()
Ik ga dit gewoon goedkeurenquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:40 schreef Gekke_Belg het volgende:
SaskiaR heeft inderdaad gelijk... En om het even duidelijk te maken... Ik ben inderdaad Belg...
Die films van Peter Weir:
The Truman Show
Fearless
Gallipolli
Withness
en een laatste kan ik ni geven...
Je moet dan wel een beetje weten welke films zijn geregisseerd door welke regisseurs. Ik probeer me d'r in te verdiepen, maar ik ken nog maar een paar regisseurs. En jij weet wel meer van films dan ik, denk ik.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Echt niet. Maar dat zijn op zich de makkelijkste vragen om te verzinnen.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:09 schreef SaskiaR het volgende:
in antwoord op Maak af: Rampen bedreigen het menselijk leven wil ik maar zeggen :
Knolrapen, lof, schorseneren en prei
Nee, ik was met huisgenoten introotjes aan het kijken van tekenfilms uit "die goede oude tijd"quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
Hawaii_Tim is in slaap gevallen?![]()
Maar daar is Wikipedia toch voor? Ik check daar heel vaak als ik een vraag stel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:43 schreef Neleos het volgende:
Je moet dan wel een beetje weten welke films zijn geregisseerd door welke regisseurs. Ik probeer me d'r in te verdiepen, maar ik ken nog maar een paar regisseurs. En jij weet wel meer van films dan ik, denk ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |