Dan is de winnaar al bekend. Want daarna volgt Erik, daarna Jaap, daarna Amanda en dan stapt Natasia eruitquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:38 schreef Heldenaar het volgende:
Erik flikkert Huub eruit en neemt zijn postie in bij Sil.
kan nog aangevlud worden tot 9quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:36 schreef GothaP het volgende:
Ik vertrouw die valse nicht echt nog niet....
Btw moeten er nu eigenlijk nog mensen bijkomen?
dat denk ik dus ook. Eric speelt het bij beide kampen erg goed.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Je kan hier pagina's over vol discussieren, maar uiteindelijk weet je het bij Eric pas op het moment van de stemming.
Dat is waar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:18 schreef Utrecht het volgende:
Ik denk dat ze elkaar nodig hebben, door dit immuniteitsgeintje van Tien is het duidelijk dat je aan 1 backup niet voldoende hebt. Huub en Erik zouden dus wel gek zijn om hun 2e backup weg te stemmen.
Daarmee verklaar je jezelf vogelvrij
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:25 schreef Bonny40 het volgende:
Ik weet het niet... Zou graag willen geloven dat Eric Huub er niet uit stemt maar ik vertrouw het niet helemaal....
Heeft iemand hem vandaag nog horen zeggen tegen huub dat hij daar niet bang voor hoeft te zijn?
ik kijk liever naar het recht voor zijn raap/puberale gedrag dat huub vertoontquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:11 schreef Miraaa het volgende:
Nou van mij mag Eric Huub eruit stemmen.........wat Huub nu aan het doen is vind ik echt walgelijk![]()
![]()
Dit is zo makkelijk scoren voor hem.........nee hou ik niet van![]()
En dit stukje van Tuinfluiter dan? Hier staat dat Eric met Brian heeft afgesproken Huub eruit te stemmen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:14 schreef tuinfluiter het volgende:
(Kickboksen)
Brian Ik heb echt goed getraind.
Eric : Ja, ging het lekker?
Brian: Ik zie dat jij de laatste dagen veel lol met Huub hebt?
Eric: Ja, nu kan het nog, volgende week donderdag is Huub weg.
Brian: Zou je dat echt doen?
Eric: Ja, dat heb ik toch vorige week met je afgesproken?
Brian: Ja, en nu is het helemaal de enigste manier om Huub eruit te krijgen. Dit is de kans.
Amanda: Ik heb blaasontsteking, ik ga even op bed liggen.
Brian: Ik ga voor de zekerheid, Amanda heeft de ontslagronde aangevraagd voor Huub,
maar ik vraag het ook aan voor Huub. Ik speel op zeker.
(Huub en Jaap in gesprek)
Huub : Natasia en Brian helpen jou zolang zij jou nodig hebben en het hun belang is.
Jaap: Ik ben toch geen groepsmens, ik ben een einzelganger
en ik gebruik iedereen hier om mijn doelen te bereiken.
Huub : Je zal toch wel aansluiting moeten zoeken, je hebt een back-up nodig ?
Jaap: Die heb ik voorlopig niet nodig, ik bekijk het per keer,
ik wil wel graag de grote prijs winnen, maar het is niet mijn hoofddoel, dat is studeren en afvallen.
Huub: Onbegrijpelijk dat jij de kant van Brian, Amanda en Natasia hebt gekozen.
Jaap: Dat maak ik zelf wel uit.
Huub: Maar ik hoop wel voor jou, dat je af kunt vallen, want anders haal jij de 35 jaar niet.
Jaap: Ik wil 100 kilo afvallen.
Huub: Maar in dit huis, zal ik er alles aan doen om je proberen weg te krijgen.
Jaap : De eerste die vertrekt ben jij, over 8 dagen ben jij hier weg, volgende week donderdag,
jij hebt zoveel mensen tegen je, dat je naar huis gaat.
Huub: Niet iedereen, wij zullen zien.
Jaap: Wij zullen zien.
.
Jij bent toch niet de echte natasia he?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:26 schreef Natasia het volgende:
Vanmiddag ook nog
Natasia: Ik heb zin om te stemmen
Eric: Spannend... [kijkt naar Huub die langsloopt]
Natasia: [Knikt]
Eric: [Knikt]
Dag huubje alles ist vorbei! alles ist vorbei! alles ist vorbei!
ik heb echt het vermoeden dat huub eruit gestemd wordt door eric, als huub weer aan de drank gaat, gaat het weer mis en dat zal eric doen besluiten om hem uit te stemmen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Juist omdat Eric het er zo dik bovenop legt dat hij Huub eruit gaat stemmen, wijst er op dat hij hem er juist niet uitstemt. Eric wil ook even shockeren en dat doet hij door dat hele Natasia/Brian/Amanda clubje voor de gek te houden.
Het is maar 1 van de vele theorieen. We kunnen er nog tientallen bedenken, met Eric weet je het pas op het moment van de stemming zelf, niet te pijlen die gast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |