Als je erg gehecht bent aan je mobiel onder protest innemen en betalen en dat dus ook op dequote:Op woensdag 28 februari 2007 12:52 schreef JapieGijs het volgende:
Lezers,
Ik heb de rekening nog niet gezien, kom de komende dagen ook niet thuis,
maar wat als die bijvoorbeeld ¤200,- bedraagd?
Ik heb zelf niet eens hoeven tekeken voor ontvangstquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:20 schreef sanni het volgende:
[..]
Als je erg gehecht bent aan je mobiel onder protest innemen en betalen en dat dus ook op de
bon die je voor ontvangst moet tekenen vermelden dat je onder protest dit betaalt wegens het
niet voldoen aan het afgesproken bedrag en anders het geheel weigeren.
Voordeel voor jou is dat je dan alsnog een Geschillencommissie of via je advocaat/incasso
je recht=geld teveel,terug kunt halen.![]()
Welk toestel is het?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:08 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet eens hoeven tekeken voor ontvangst![]()
Hij werd op m'n werk afgeleverd, mij best.
Maar er zat dus een 'factuur' bij.. reparatie uitgevoerd, binnen garantie: ja, kosten: 0,0en hij doet het ook weer
Dus of het is een leuke service die ze hebben verleend, of ze zijn te dom om te zien en doortegeven dat het gewoon valschade was
![]()
Dus het loopt allemaal met een sisser af![]()
Ja, en dan toch een topic openenquote:
En dan toch zeggen dattie dicht mag en dat dan toch niet doen. Mooie reacties krijg je er dan nog weer gratis bij..quote:
Dit is de eerste reactie waarin iemand vraagt of dit topic dicht magquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:38 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
En dan toch zeggen dattie dicht mag en dat dan toch niet doen. Mooie reacties krijg je er dan nog weer gratis bij..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |