lees de tegenhanger eens meisjequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bah, wat een mannen reageren hier zeg, WALGELIJK. Met zo'n man wíl je toch uberhaupt ook maar NIKS te maken hebben? Elke man walgt hier ook van mij dus dat komt goed uit.
Van de vrouwen die dit hier zo niet durven te zetten, walgelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bah, wat een mannen reageren hier zeg, WALGELIJK. Met zo'n man wíl je toch uberhaupt ook maar NIKS te maken hebben? Elke man walgt hier ook van mij dus dat komt goed uit.
Mannen zijn hier degene die respectloos zijn!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:43 schreef nihilist het volgende:
[..]
Van de vrouwen die dit hier zo niet durven te zetten, walgelijk.
Echt totaal respectloos, naar de eigentijdse man toe.
al die kritische mannen hier krijgen uiteindelijk een vriendin die aan meer dan de helft van de afknappunten voldoet. maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Mannen zijn hier degene die respectloos zijn!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:43 schreef nihilist het volgende:
[..]
Van de vrouwen die dit hier zo neer durven te zetten, walgelijk.
Echt totaal respectloos, naar de eigentijdse man toe.
*sarcasmemode/ mijn exvrouw ziet er anders nog goed uit sarcasmemode*quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:31 schreef nihilist het volgende:
Van die vrouwen die het voor doen dat het huwelijk iets prachtig is (voor het trouwen), maar uiteindelijk alleen maar uit eigen belang trouwen, om lekker thuis te kunnen zitten en op de man zijn geld kunnen teren, en daarna een klote wijf wordt die uiteindelijk aan 80 % van de punten zal voldoen.
Regel 1: Trouw niet!!! Mannen, ze zijn op je geld uit, en van het lieve vrouwtje zal weinig over blijven.
Ze eindigen toch allemaal dik en lelijk met een rooie zweterige kop vande overgang.
Nee,jullie vrouwen doen dat niet wil je zeggen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bovendien zijn vrouwen nog steeds het zwakke geslacht evolutionair gezien en daarmee meteen uitgepraat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee,jullie vrouwen doen dat niet wil je zeggen.
Zie deze waslijst maar eens.Als ik die bekijk is niks goed aan mij.
WHAHAHAHAHAHA!!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:07 schreef Kreator het volgende:
- Als ze praat zonder toestemming
- Als ze het huis uitgaat zonder toestemming
- Als ze belt zonder toestemming
- Als ze ongesteld is als ik sex wil
- Als ze huilt na een fysieke correctie
- Als ze vrienden opzoekt
- Als ze op internet surft
- Als ze op de bank zit
- Als ze niet genoeg geld verdient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |