quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:09 schreef 2live het volgende:
Syl zegt tegen Huub dat naar achter moet.
Even later zoekt Jaap haar . Huub zegt; syl zit beneden op haar bed, en als ze daar niet is boven in de fitnesszaal bij de muziek.
tilly zachtjes; ze moest toch naar achter. Huub; ja weet ik.
Tilly; wat ben je toch een boef.
Misschien is hij erg sociaal en omdat hij zich lullig voelt maakt hij nu een lekkere maaltijd voor hem en zijn medebewoners?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Mijn God, gaat ie nou midden op de dag 2 kipfilet's naar binnen werken???????????![]()
Hij vertelde dat hij 6000 kalorie per dag verbruikt om in stand te blijven. Hij was gewend 6x per dag te eten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:11 schreef beequeen het volgende:
Mijn God, gaat ie nou midden op de dag 2 kipfilet's naar binnen werken???????????![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:13 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Misschien is hij erg sociaal en omdat hij zich lullig voelt maakt hij nu een lekkere maaltijd voor hem en zijn medebewoners?![]()
Hij verbruikt geen 6000 kcal per dag. Hij neemt 6000 kcal tot zich, maar dat is wat anders dan het verbruiken. Daarvoor zou hij toch echt een heel erg actief leven moeten gaan leiden, en dat doet ie niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hij vertelde dat hij 6000 kalorie per dag verbruikt om in stand te blijven. Hij was gewend 6x per dag te eten.
Vergeet je voor het gemak waarom Billie dat hok in is gegaan.............AFVALLEN dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:17 schreef Bait00 het volgende:
groot gelijk ook, als ik in een huis zat en alles wat ik lekker vind kon bestellen ging ik me ook rond vreten. maarjah. ik ben dan ook 70 en geen 200 kilo
Niet mijn woorden, maar Jaap vertelde dat hij bij 6000 kalorie niet aankomt en niet afvalt.........quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:16 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Hij verbruikt geen 6000 kcal per dag. Hij neemt 6000 kcal tot zich, maar dat is wat anders dan het verbruiken. Daarvoor zou hij toch echt een heel erg actief leven moeten gaan leiden, en dat doet ie niet.
Hij liegt over zijn doel, Natasia de tweede, hij komt om te winnen en wil Huub verslaan zei hij toen hij dronken was. Dat zal dan wel de waarheid zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:15 schreef waldorfsalad het volgende:
Het zal Jaap nooit en te nimmer lukken om af te vallen. Hij zou vandaag beginnen met afvallen, en hij schijnt dus nu al twee kipfilets te bakken, als tussendoortje. Over een week komt ie erachter dat hij een kilo of 5 is aangekomen. Is met Natasia hetzelfde verhaal, van haar afvallen komt ook geen ruk terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |