komt hij weer aan ... spuit elf ..... 2 dagen member ? dus een bekende van die vette aftandse aap ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze man de mindere van Huub is. Zou een beetje dom zijn om hem te onderschatten.
Ja precies. Eric gaat ook close met Amanda om die kan hem dus omlullen om Huub eruit te stemmen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:41 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Huub hoeft zich niet meer in te houden dusik blijf nog even zitten!
Eric kan tot het laatste moment volhouden dat ie 'm backed en dan juist in z'n back stabben.
hear hearquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:41 schreef CARLAK het volgende:
Huub is misschien wel de eerste mens die Jaap tegen komt die oprecht tegen hem is. Petje af Huub!![]()
Misschien is hij pissed omdat hij Sylvia immuniteit gegeven heeft.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:41 schreef itsme het volgende:
soms gaat huub te ver sorry. Ik weet ok niet waarom hij zo bezig is tegen jaap.
Huub durft dingen te zeggen waar andere mensen uit z'n omgeving hem voor bespaarden. Eindelijk tegengas voor Jaap. Je kunt je niet blijven verschuilen achter het feit dat je dik bent door anderen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:41 schreef itsme het volgende:
soms gaat huub te ver sorry. Ik weet ok niet waarom hij zo bezig is tegen jaap.
Jij lijkt Natasia wel.... die is ook al vanaf de eerste dag in het huis en vind ook dat ze meer rechten heeft, Chapeau!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:41 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
komt hij weer aan ... spuit elf ..... 2 dagen member ? dus een bekende van die vette aftandse aap ?![]()
Als iemand zich op zo'n trieste manier laat gaan, kan ik die persoon niet van grote intelligentie betichten. Die Jaap heeft zoveel issues, zit zo niet goed in zijn vel. In mijn ogen heeft DGK wederom een grote blunder begaan door deze hijgende tijdbom in het huis te zetten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:37 schreef akveor het volgende:
Ik denk niet dat deze man de mindere van Huub is. Zou een beetje dom zijn om hem te onderschatten.
Helemaal met je eens op dit moment ben ik echt fan van Huubquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:41 schreef CARLAK het volgende:
Huub is misschien wel de eerste mens die Jaap tegen komt die oprecht tegen hem is. Petje af Huub!![]()
Denkt Jaap nog steeds dat ie slim is geweest met Sylvia immuun maken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja precies. Eric gaat ook close met Amanda om die kan hem dus omlullen om Huub eruit te stemmen...
Eric is te vertrouwen , die geniet veelste veel van wat huub allemaal doetquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:41 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Huub hoeft zich niet meer in te houden dusik blijf nog even zitten!
Eric kan tot het laatste moment volhouden dat ie 'm backed en dan juist in z'n back stabben.
Andere emotion?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:41 schreef Peter6000 het volgende:
Huub over idioot veel en snel drinken.![]()
dit is het spel , can't stand the heat ......quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien is hij pissed omdat hij Sylvia immuniteit gegeven heeft.
Hij gaat erg ver nu, op een nare manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |