Ik denk niet dat deze man de mindere van Huub is. Zou een beetje dom zijn om hem te onderschatten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Are you kidding? Huub is wederom de enige (naast Palma) die dik tegen 'm in durft te gaan en ook de enige die 'm verbaal aankan. Face it; Jaap is niet dom, alleen mist 'ie tegen Huub toch wat verbale skills.
Huub for teh win!!! (alleen wil de producente anders helaas)
Hij is te hard en te zuigerig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:34 schreef CARLAK het volgende:
Val je me nu af of begrijp ik je even niet? Vertel me waarom je er nu zo over denkt.![]()
Hij hoeft alleen Eric te vriend te houden de rest stemt Huub er sowieso uit.... Dus Etric heeft even alle macht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:38 schreef itsme het volgende:
zo wat zit huub te fokken?
Nou nou, die gaat er op deze manier dus echt uit.
Huub hoeft zich niet meer in te houden dusquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen Eric te vriend te houden de rest stemt Huub er sowieso uit.... Dus Etric heeft even alle macht.
komt hij weer aan ... spuit elf ..... 2 dagen member ? dus een bekende van die vette aftandse aap ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze man de mindere van Huub is. Zou een beetje dom zijn om hem te onderschatten.
Ja precies. Eric gaat ook close met Amanda om die kan hem dus omlullen om Huub eruit te stemmen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:41 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Huub hoeft zich niet meer in te houden dusik blijf nog even zitten!
Eric kan tot het laatste moment volhouden dat ie 'm backed en dan juist in z'n back stabben.
hear hearquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:41 schreef CARLAK het volgende:
Huub is misschien wel de eerste mens die Jaap tegen komt die oprecht tegen hem is. Petje af Huub!![]()
Misschien is hij pissed omdat hij Sylvia immuniteit gegeven heeft.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:41 schreef itsme het volgende:
soms gaat huub te ver sorry. Ik weet ok niet waarom hij zo bezig is tegen jaap.
Huub durft dingen te zeggen waar andere mensen uit z'n omgeving hem voor bespaarden. Eindelijk tegengas voor Jaap. Je kunt je niet blijven verschuilen achter het feit dat je dik bent door anderen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:41 schreef itsme het volgende:
soms gaat huub te ver sorry. Ik weet ok niet waarom hij zo bezig is tegen jaap.
Jij lijkt Natasia wel.... die is ook al vanaf de eerste dag in het huis en vind ook dat ze meer rechten heeft, Chapeau!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:41 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
komt hij weer aan ... spuit elf ..... 2 dagen member ? dus een bekende van die vette aftandse aap ?![]()
Als iemand zich op zo'n trieste manier laat gaan, kan ik die persoon niet van grote intelligentie betichten. Die Jaap heeft zoveel issues, zit zo niet goed in zijn vel. In mijn ogen heeft DGK wederom een grote blunder begaan door deze hijgende tijdbom in het huis te zetten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:37 schreef akveor het volgende:
Ik denk niet dat deze man de mindere van Huub is. Zou een beetje dom zijn om hem te onderschatten.
Helemaal met je eens op dit moment ben ik echt fan van Huubquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:41 schreef CARLAK het volgende:
Huub is misschien wel de eerste mens die Jaap tegen komt die oprecht tegen hem is. Petje af Huub!![]()
Denkt Jaap nog steeds dat ie slim is geweest met Sylvia immuun maken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja precies. Eric gaat ook close met Amanda om die kan hem dus omlullen om Huub eruit te stemmen...
Eric is te vertrouwen , die geniet veelste veel van wat huub allemaal doetquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:41 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Huub hoeft zich niet meer in te houden dusik blijf nog even zitten!
Eric kan tot het laatste moment volhouden dat ie 'm backed en dan juist in z'n back stabben.
Andere emotion?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:41 schreef Peter6000 het volgende:
Huub over idioot veel en snel drinken.![]()
dit is het spel , can't stand the heat ......quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien is hij pissed omdat hij Sylvia immuniteit gegeven heeft.
Hij gaat erg ver nu, op een nare manier.
EENSCH, mooie capquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als iemand zich op zo'n trieste manier laat gaan, kan ik die persoon niet van grote intelligentie betichten. Die Jaap heeft zoveel issues, zit zo niet goed in zijn vel. In mijn ogen heeft DGK wederom een grote blunder begaan door deze hijgende tijdbom in het huis te zetten.
[afbeelding]
Tegen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens... eerlijk en direct zoals gewoonlijk.... heerlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:41 schreef CARLAK het volgende:
haha grapjas ... ik heb al je posts aangezien en je reactie's bekeken en zie wel dat je bevooroordeeld bent .. zeker als het aankomt op die vieze dikkop die irl geen hol voorsteld en daarom in de kooi gaat om een beetje zijn weerwoord te geven iets wat hij normaal niet durftquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Jij lijkt Natasia wel.... die is ook al vanaf de eerste dag in het huis en vind ook dat ze meer rechten heeft, Chapeau!
De waarheid is helaas keihard.....een echt goede reaktie had die Jaap voor dit soort TV moeten besparen, die man is ziek en hoort niet in een TV programmaquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:44 schreef brabander01 het volgende:
ik medelijden met Sylvia ze vindt huub niet leuk op dit moment alleen zegt ze het niet
Ik denk dat ik maar alle COSsen ga doorlezen want ik snap er niets van.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:47 schreef CARLAK het volgende:
Lieve Peter6000. Jij hebt afgelopen nacht volgens mij niet gekeken. Voor het eerst in jaren ben ik het niet met je eens. Huub is niet heilig voor mij maar jouw perceptie sta ik niet achter momenteel.![]()
Doe maar, hou wel een emmer in de buurt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar alle COSsen ga doorlezen want ik snap er niets van.
Dat was toch al het geval.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:50 schreef GothaP het volgende:
Ik weet niet of het handig is wat Huub nu doet. Hierdoor gaat Jaap alleen maar meer naar BAN toe. Jaap is zijn hele leven al gewend te vluchten en zal dat nu weer doen. Blaatnasia en Brainless zijn de lachende derde hier.
Jaap ging ver op een nare manier. Huub geeft 't 'm nu terug op een boterham met een bakje sla erbij.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:42 schreef Peter6000 het volgende:
Denk nog even drie keer na voordat je dat echt gaat doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar alle COSsen ga doorlezen want ik snap er niets van.
Pardon? Ook ik bekijk de streams met emotie... ik zeg alleen maar dat je deze gast niet moet onderschatten hij is een denksporter en kan een paar zetten voorruit kijken. Voor de rest maak ik me zorgen om Huub zoals je ook hebt kunnen lezen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:45 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
haha grapjas ... ik heb al je posts aangezien en je reactie's bekeken en zie wel dat je bevooroordeeld bent .. zeker als het aankomt op die vieze dikkop die irl geen hol voorsteld en daarom in de kooi gaat om een beetje zijn weerwoord te geven iets wat hij normaal niet durft![]()
![]()
So what, big deal!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:50 schreef GothaP het volgende:
Ik weet niet of het handig is wat Huub nu doet. Hierdoor gaat Jaap alleen maar meer naar BAN toe. Jaap is zijn hele leven al gewend te vluchten en zal dat nu weer doen. Blaatnasia en Brainless zijn de lachende derde hier.
Hij heeft Eric nog, vergeet dat niet, die laat Huub echt niet vallen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:50 schreef GothaP het volgende:
O nee....!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:50 schreef GothaP het volgende:
Die hebben over een week een hernia na al dat gesleep met Billie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:51 schreef avonne het volgende:
[..]
O nee....!
Volgens mij hebben Brian en Natasia spijt als haren op hun hoofd dat ze met Jaap opgescheept zitten
ok mischien was ik dan iets te voorbarig dat te denken ... komt waarschijnlijk omdat mijn netvlies nog niet hersteld is van alles wat er vanacht is gebeurtquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Pardon? Ook ik bekijk de streams met emotie... ik zeg alleen maar dat je deze gast niet moet onderschatten hij is een denksporter en kan een paar zetten voorruit kijken. Voor de rest maak ik me zorgen om Huub zoals je ook hebt kunnen lezen.
HIj gaat er toch wel uit. Eric bouwt op de back up van Amanda en stemt Huub er gewoon uit. Daarna Syl en dan is Eric aan de beurt omdat Amanda toch naar Brian luistert.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:50 schreef GothaP het volgende:
Wat vond je van Jaap dan vannacht, die was ook verschrikkelijk bezig. Ik vind het wel goed dat iemand hem aanpak en Erik doet op zijn manier ook mee, geeft ook stekende opmerkingen naar jaap toe. Alleen nog niet zo heftig als Huubquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben gaan slapen nadat Jaap in bed geloosd was.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:47 schreef CARLAK het volgende:
Lieve Peter6000. Jij hebt afgelopen nacht volgens mij niet gekeken. Voor het eerst in jaren ben ik het niet met je eens. Huub is niet heilig voor mij maar jouw perceptie sta ik niet achter momenteel.![]()
Zou leuke ontwikkling zijn!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:51 schreef avonne het volgende:
[..]
O nee....!
Volgens mij hebben Brian en Natasia spijt als haren op hun hoofd dat ze met Jaap opgescheept zitten
Maakt niet uit. Zijn we nu weer vriendjes?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:53 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ok mischien was ik dan iets te voorbarig dat te denken ... komt waarschijnlijk omdat mijn netvlies nog niet hersteld is van alles wat er vanacht is gebeurt![]()
![]()
Dream onquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
HIj gaat er toch wel uit. Eric bouwt op de back up van Amanda en stemt Huub er gewoon uit. Daarna Syl en dan is Eric aan de beurt omdat Amanda toch naar Brian luistert.
Het is momenteel een grote freakshow en er zitten daar mensen in die tegen zichzelf beschermt moeten worden. En wel door de redactie. Huub mag gewoon zijn gang gaan, want de redactie heeft ze erin gezet. Had Jaap zich maar eerder moeten bedenken. Lekker dom als hij dacht ongestoord te kunnen gaan afvallen. Die redactie respecteert zichzelf ook niet, want hoe dom als je iemand in het spel zet die niet eens wil winnen en dus ook geen spel wil spelen.
Dat hij kan schaken wil niet zeggen dat hij ook op sociaal-emotioneel vlak een strateeg is. Als dat wel zo is heeft hij zichzelf vannacht toch echt in een slechte positie laten drukken en is hij toch echt een paar belangrijke stukken kwijtgeraakt. Z'n dame, torens, lopers en paarden ongeveer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:51 schreef akveor het volgende:
hij is een denksporter en kan een paar zetten voorruit kijken.
Kom op zeg. Dit is waarvoor ik kijk. Eerlijk, keihard en direct en da's dus Huub.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben gaan slapen nadat Jaap in bed geloosd was.
We hoeven het niet altijd eens te zijn, toch.![]()
Heb gisteren erg moeten lachen, maar nu vind ik Huub gewoon te hard en te lang doorgaan.
Eensch en nu maar hopen dat huub als hij zaterdag weer mag drinken, zich inhoudt want anders zou hij de back up van Erik nog wel eens kwijt kunnen raken, voor volgende week donderdagquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat hij kan schaken wil niet zeggen dat hij ook op sociaal-emotioneel vlak een strateeg is. Als dat wel zo is heeft hij zichzelf vannacht toch echt in een slechte positie laten drukken en is hij toch echt een paar belangrijke stukken kwijtgeraakt. Z'n dame, torens, lopers en paarden ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |