Sylvia heeft hem vannacht ernstig gewaarschuwd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ook Amanda gaat ervan uit dat Huub eruit gestemd wordt.
En Huub voelt zich zo onaantastbaar dat hij dit volledig onderschat.
Klopt. Als Eric zich niet aan zijn woord houdt is het einde programma voor mij.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat zegt hij inderdaad en zo lijkt hij het te spelen, maar feit is en blijft dat we het pas volgende week donderdag zeker weten. En ik heb zo m'n twijfels.
Voor mij is DGK trouwens nog steeds voorbij zonder Huub. Leuk dat we Amanda, Eric en Jaap hebben maar zonder Huub is Eric helemaal nergens, Amanda maakt me fysiek misselijk en vannacht zat ik kokhalzend naar Jaap te kijken. Niet echt redenen om te kijken.
Gooi daar een Natasia die mijn bloed doet koken bij alles wat ze zegt en een mislukte wannabe loverboy zonder talent bij en dan is er alleen nog Sylvia die normaal is.
Huub weg is nog steeds einde gouden kooi. Ze hebben nog geen waardige vervanger neer weten te zetten helaas.
En Jaap reageert er ook goed op.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:18 schreef CARLAK het volgende:
Amanda praat nu goed op Jaap in.
Eric is -in mijn ogen- echt niet 100% betrouwbaar. Huub heeft dat zelf ook al een paar keer tegen Sylvia gezegd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Hij heeft zijn woord gegeven aan Huub, maar ook aan Amanda.
Ik stop dan ook met kijken en dat meen ik, ik heb werkelijk geen zin om naar de achterbakse natasia en brian te blijven kijken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:18 schreef brabander01 het volgende:
dan volgen er velen denken wij ... huub weg veel streamers weg veel tv kijkers weg kijkcijfers weg
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat zegt hij inderdaad en zo lijkt hij het te spelen, maar feit is en blijft dat we het pas volgende week donderdag zeker weten. En ik heb zo m'n twijfels.
Voor mij is DGK trouwens nog steeds voorbij zonder Huub. Leuk dat we Amanda, Eric en Jaap hebben maar zonder Huub is Eric helemaal nergens, Amanda maakt me fysiek misselijk en vannacht zat ik kokhalzend naar Jaap te kijken. Niet echt redenen om te kijken.
Gooi daar een Natasia die mijn bloed doet koken bij alles wat ze zegt en een mislukte wannabe loverboy zonder talent bij en dan is er alleen nog Sylvia die normaal is.
Huub weg is nog steeds einde gouden kooi. Ze hebben nog geen waardige vervanger neer weten te zetten helaas.
Dat is iets wat geen van ons alle nu weten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tuurlijk, er komt binnen 5 weken een nieuwe bewoner in, en daar sluit Jaap een pact mee.
Jaap wordt alleen maar sterker door Huubs gezuig.
Huub onderschat de boel, en wordt er donderdagavond 8 maart door Eric uitgestemd.
Ik ook.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik stop dan ook met kijken en dat meen ik, ik heb werkelijk geen zin om naar de achterbakse natasia en brian te blijven kijken.
Precies. Daarbij deed hij zelf gisteren niets anders. Het is gewoon een labiele loser. Uiteindelijk een zware miscast - als hij inderdaad een vervanger voor Bart of Nathanael is, want normale gedachten kronkelen er echt niet door dat hoofd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:20 schreef Carlaa het volgende:
Ik walg van mensen die geen verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen daden.
"het is makkelijk mensen te pakken op zijn stereotyp" zegt Jaap.... tsja, gedraag je dan ook niet als je stereotyp. Moron!
Film is veel leuker, hou wel een teiltje bij de handquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:18 schreef Dark_Killah het volgende:
Tvp ben wel benieuwd naar verdere foto's
ja ik ook en ik denk vele met ons ... daarom denk ik dat DGK nooit toelaat dat huub eruit gestemt word.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:20 schreef 2live het volgende:
[..]
![]()
ik heb dit nog nooit geroepen, maar als huub vlg. week eruit moet kijk ik niet meer.
Niet omdat ik huub zo geweldig vind, maar er zit niemand in huis die echt zo goed het spel speelt, zonder voortdurend een debiel te zijn. Als deze mensen het programma moeten gaan maken, haak ik af, want het zijn een stel kneuzen bij elkaar.
daar gaat mijn leven weerquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ook.
Het wordt nog retespannend voor ons de komende week
Ergens hoop ik dat Huub er uit gaat, DGK gaat me een beetje te veel tijd kostenquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ook.
Het wordt nog retespannend voor ons de komende week
waarop amanda zei dat jaap dat zelf ook deed tegen haar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:20 schreef Carlaa het volgende:
Ik walg van mensen die geen verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen daden.
"het is makkelijk mensen te pakken op zijn stereotyp" zegt Jaap.... tsja, gedraag je dan ook niet als je stereotyp. Moron!
Ik weet het Eric is vannacht eerlijk geweest over de stemronde die is aangevraagd, maar ja of hij ook eerlijk is over het eruit stemmen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:21 schreef daWeasel het volgende:
Mensen hou nou eens op, Eric heeft gisteren alles aan Huub bekend in het kantoor, ook dat Amanda de stemronde had aangevraagd en ook dat hij heeft meegedaan, hij heeft alle kaarten op tafel gelegd. En hij zei ook dat het dom is om Huub er uit te stemmen omdat hij dan alleen nog maar Sylvia als dekking heeft.
Of Eric het ook echt doet is een tweede, Huub is nu gewoon afhankelijk.
Waar vind ik die?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Film is veel leuker, hou wel een teiltje bij de hand![]()
wedden dat eric zich daar niet aan houdt, die jongen is echt niet te vertrouwen, kon je al vanaf het begin zienquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. Hoort allemaal bij het spel. Eric heeft een pact met Huub, maar Eric gaat doen alsof hij Huub er wel uit stemt.
Erik E gok ik..quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:24 schreef Lolalala het volgende:
Van wie of wat is dit liedje? The beat is rockin...?
aha dat wist ik niet. Klinkt een klein beetje positiever.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:21 schreef daWeasel het volgende:
Mensen hou nou eens op, Eric heeft gisteren alles aan Huub bekend in het kantoor, ook dat Amanda de stemronde had aangevraagd en ook dat hij heeft meegedaan, hij heeft alle kaarten op tafel gelegd. En hij zei ook dat het dom is om Huub er uit te stemmen omdat hij dan alleen nog maar Sylvia als dekking heeft.
Of Eric het ook echt doet is een tweede, Huub is nu gewoon afhankelijk.
psies, en in tegenstelling tot enkele andere bewoners blijft Huub gewoon zichzelf, met zijn grappen en grollen en directe benadering en zal hij echt niet een bruine vinger gaan halen om zijn verblijf zeker te stellen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:17 schreef petraa het volgende:
[..]
nee Huub heeft gisteravond al tegen sil gezegd dat hij er rekening mee houdt dat hij eruit vliegt.
Nee joh, hierblijvenquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een weekje minder ga streamen. Merk het volgende week wel.
wil ik ook wel, als er dan wat gebeurt please meld het op me msn dan kijk ik wel weer. Maar ik weet nu al dat het een week gekonkel van brainles en zdngmw gaat worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een weekje minder ga streamen. Merk het volgende week wel.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:22 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
ja ik ook en ik denk vele met ons ... daarom denk ik dat DGK nooit toelaat dat huub eruit gestemt word.
HUUB is DGK![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat Huub er uit gaat, DGK gaat me een beetje te veel tijd kosten![]()
staat die in je profiel petra?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:25 schreef petraa het volgende:
[..]
wil ik ook wel, als er dan wat gebeurt please meld het op me msn dan kijk ik wel weer. Maar ik weet nu al dat het een week gekonkel van brainles en zdngmw gaat worden.
Jep, plus niet dezelfde voorgeschiedenis. Huub is een held, aangezien hij eerst door iedereen werd uitgekotst binnen dat huis. Van underdog naar man to beat. Huub ís De Gouden Kooi.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:25 schreef 2live het volgende:
[..]
ik kan het me ook niet voorstellen, dat zou een grote fout zijn van de redactie. En er zullen mensen zijn die zeggen ; er lopen genoeg types als Huub rond, dat is zeker waar, maar die zullen toch als slapaftreksel worden gezien.
ja staat in me profiel en als ik wat hoor dan pm ik jequote:Op woensdag 28 februari 2007 10:27 schreef itsme het volgende:
[..]
staat die in je profiel petra?
En vice versa, pm mij dan
Ik heb op kantoor alle streams en fok geblocked via de host file. Heb nu even een uurtje bijgelezen op de PC thuis via extern bureaublad.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat Huub er uit gaat, DGK gaat me een beetje te veel tijd kosten![]()
Zichzelf zijn misschien ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:26 schreef itsme het volgende:
wat staat jaap daar nu als een lulletje bij?
Vannacht was idd een absoluut dieptepunt. Als dit standaard wordt de komende weken en maanden dan mag de stekker er nu nog uit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:26 schreef Inca het volgende:
Heb de filmpjes bekeken wat een smerige vent is die Japio![]()
Je was net op tijd weg scan. Het was echt werkelijk te walgelijk om te zien. Maar ik denk dat het geslijm van brainles en Zdngmw van de week net zo erg gaat worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vannacht was idd een absoluut dieptepunt. Als dit standaard wordt de komende weken en maanden dan mag de stekker er nu nog uit.
Misschien is de redactie een beetje pissed of op Huub omdat ie zondagavond arrogant riep dat het zijn show is.?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:25 schreef 2live het volgende:
[..]
ik kan het me ook niet voorstellen, dat zou een grote fout zijn van de redactie. En er zullen mensen zijn die zeggen ; er lopen genoeg types als Huub rond, dat is zeker waar, maar die zullen toch als slapaftreksel worden gezien.
Het heeft allemaal niets meer te maken met 'Miljonairs' van de eerste tijd. Denk terug aan de kaviaar-workshop met Jacobus Toet, de sigaren-sessie enz. De tijd van Stephan en Nicolaas. Dat was vele malen leuker, alleen al omdat het toen niet zo platvloers was.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vannacht was idd een absoluut dieptepunt. Als dit standaard wordt de komende weken en maanden dan mag de stekker er nu nog uit.
je zegt het echt heel goed, de mensen die ze er nu inzetten hebben een hoog tokkie gehalte. Is jammer voor het programma.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het heeft allemaal niets meer te maken met 'Miljonairs' van de eerste tijd. Denk terug aan de kaviaar-workshop met Jacobus Toet, de sigaren-sessie enz. De tijd van Stephan en Nicolaas. Dat was vele malen leuken, alleen al omdat het toen niet zo platvloers was.
Volgens mij niet. Als ik Jaap zo eens inschat, mist hij daar de discipline voor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:15 schreef Peter6000 het volgende:
Die 50 kg afvallen lukt hem wel.
Selectieve verontwaardiging.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is te vermoeiendquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:31 schreef Heathen het volgende:
Die looser doet niet mee... wat een idioot.
Zeker nog nooit met waterproof stift beklad ofzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:32 schreef Inca het volgende:
Zit die lul nog met die viltstift gekrabbel op zijn bek
Dat heb je na een uurtje goed schrobben er best wel af.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zeker nog nooit met waterproof stift beklad ofzo
Dat gaat er niet zomaar af hoor, heb je echt afwasmiddel bij nodig.
Ik vind je onderschrift ehmmm beetje voorbarig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zeker nog nooit met waterproof stift beklad ofzo
Dat gaat er niet zomaar af hoor, heb je echt afwasmiddel bij nodig.
Ik heb net even de hond uitgelaten. Eric blijft voor mij ook een iemand die eventueel Huub er uit zou kunnen stemmen. Daarnaast hoop ik dat er binnen 5 weken meer nieuwe bewoners in komen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tuurlijk, er komt binnen 5 weken een nieuwe bewoner in, en daar sluit Jaap een pact mee.
Jaap wordt alleen maar sterker door Huubs gezuig.
Huub onderschat de boel, en wordt er donderdagavond 8 maart door Eric uitgestemd.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:33 schreef Heathen het volgende:
[..]
Dat heb je na een uurtje goed schrobben er best wel af.
Vergeet De Gouden Dierenkooi niet met Eveline en Stephan, ook zo'n toppertje.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het heeft allemaal niets meer te maken met 'Miljonairs' van de eerste tijd. Denk terug aan de kaviaar-workshop met Jacobus Toet, de sigaren-sessie enz. De tijd van Stephan en Nicolaas. Dat was vele malen leuker, alleen al omdat het toen niet zo platvloers was.
Dat is heel logisch, Eric zit er voor de winst, Huub is een grote concurrent.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:34 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Ik heb net even de hond uitgelaten. Eric blijft voor mij ook een iemand die eventueel Huub er uit zou kunnen stemmen. Daarnaast hoop ik dat er binnen 5 weken meer nieuwe bewoners in komen.![]()
Je vergeet wel dat Jaap het nodig vond om iedereen te gaan te beledigen constant en geen eigenwaarde heeft. Daarbij geven deze personen het direct ook toe dat ze fout zaten, terwijl Jaap constant in ontkenning zit en anderen de schuld geeft van zijn eigen situatie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging.
Toen Huub stomvervelend en ladderzat rondzwabberde, moesten we dat allemaal begrijpen.
Feit is dat vrijwel álle bewoners kort na aankomst in het met camera's volgehangen en door mafkezen bevolkte huis, een of meerdere keren voor de vluchtroute alcohol hebben gekozen. Bij Japie nam dat wat bizarre vormen aan, maar het verschilt niet wézenlijk van de hele nacht kotsende Brian, de dronken Huub, de met playmobiel spelende dronkaard NL, Alfabet-Amanda etc.
En dan? Dan is ie zelf de volgende keer aan de beurt. Denk ff na ofzoquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is heel logisch, Eric zit er voor de winst, Huub is een grote concurrent.
Dit is hèt moment om hem te lozen.
Ben ik wel met je eens. Echter valt heel sterk op, dat iedere nieuwe bewoner weer een stapje verder afdaalt naar het tokkie-nivo. De 'kwaliteit' neemt heel snel af en is nu op een bekenkelijk level aangekomen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging.
Toen Huub stomvervelend en ladderzat rondzwabberde, moesten we dat allemaal begrijpen.
Feit is dat vrijwel álle bewoners kort na aankomst in het met camera's volgehangen en door mafkezen bevolkte huis, een of meerdere keren voor de vluchtroute alcohol hebben gekozen. Bij Japie nam dat wat bizarre vormen aan, maar het verschilt niet wézenlijk van de hele nacht kotsende Brian, de dronken Huub, de met playmobiel spelende dronkaard NL, Alfabet-Amanda etc.
Maar dan neemt ook nog een beetje vet mee. Des te beter voor hem.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:34 schreef petraa het volgende:
[..]
hoef je niet eens een uur voor te schrobben.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:35 schreef Heathen het volgende:
[..]
, terwijl Jaap constant in ontkenning zit en anderen de schuld geeft van zijn eigen situatie.
Ik vergeet niks hoor. Iedereen reageert anders op grote hoeveelheden alcohol. Het feit dat bijna alle bewoners kort na aankomst een keer in dronkenschap zijn gevlucht, lígt er.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:35 schreef Heathen het volgende:
[..]
Je vergeet wel dat Jaap het nodig vond om iedereen te gaan te beledigen constant en geen eigenwaarde heeft. Daarbij geven deze personen het direct ook toe dat ze fout zaten, terwijl Jaap constant in ontkenning zit en anderen de schuld geeft van zijn eigen situatie.
Neehee, dan sluit hij een pact met Sylvia.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
En dan? Dan is ie zelf de volgende keer aan de beurt. Denk ff na ofzo
Eensch. Maar aan de andere kant zal Tien krampachtig proberen de kijkcijfers zo hoog mogelijk te krijgen. Gisteravond 357k. Dat is al stukken beter dan de krap 200k van een paar weken terug. Hoe meer vuiligheid er in het programma wordt gestopt, des te meer mensen zullen kijken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:31 schreef petraa het volgende:
je zegt het echt heel goed, de mensen die ze er nu inzetten hebben een hoog tokkie gehalte. Is jammer voor het programma.
En the godfather zekerquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Neehee, dan sluit hij een pact met Sylvia.
Lijkt me sterk, dan weet Sylvia ook hoezeer hij te vertrouwen is als hij Huub eruit tieft...quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, dat was zeker geen toppertje. Maar het was konstructief, geen platvloerse humor. Ze waren 'bezig met iets', terwijl op dit moment ze 'bezig zijn met niets'. En dan onstaat de schoolplein-humor......quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Vergeet De Gouden Dierenkooi niet met Eveline en Stephan, ook zo'n toppertje.![]()
Hij heeft aan Amanda haar borsten gezeten en probeerde ook Sylvia te 'pakken'. Waarschijnlijk heb je dat zelf gemist. Ik heb het hier nog op mijn harde schijf.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zeker zijn ontreddering op zijn gezicht niet gezien, toen Amanda loog dat hij haar borsten onzedelijk heeft betast.
Idd, syl zal dan zeker geen pact meer met hem sluiten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:38 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, dan weet Sylvia ook hoezeer hij te vertrouwen is als hij Huub eruit tieft...
Nee, lullig voor Jaap en gemeen van Amanda.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zeker zijn ontreddering op zijn gezicht niet gezien, toen Amanda loog dat hij haar borsten onzedelijk heeft betast.
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, alcohol is geen excuus. De manier van ageren en reageren bepaald degelijk over hoe je bent als persoon. Jaap ontbreekt het aan zelfreflectie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:37 schreef Gert het volgende:
Ik vergeet niks hoor. Iedereen reageert anders op grote hoeveelheden alcohol. Het feit dat bijna alle bewoners kort na aankomst een keer in dronkenschap zijn gevlucht, lígt er.
ow en dat praat goed dat hij vanacht syl en amanda als hoeren heeft weggezet en alles wat hij gezegt en gedaan heeftquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je mening weten we nu welquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:40 schreef Peter6000 het volgende:
Huub verpest de yoga-ontspanning door keihard Japio te roepen.
Hij is echt aan het pesten.
Ik hoop dat hij snel opflikkert.
Als je goed kunt mediteren dan stoor je je niet aan je omgeving.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:40 schreef Peter6000 het volgende:
en ik msn jequote:Op woensdag 28 februari 2007 10:28 schreef petraa het volgende:
[..]
ja staat in me profiel en als ik wat hoor dan pm ik je
![]()
Hij riep Jaap omdat Jaap weg ging.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:40 schreef Peter6000 het volgende:
Hij is echt aan het pesten.
Ik hoop dat hij snel opflikkert.
Meer inspanning dan ontspanning.quote:
Ik denk dat Huub duidelijk moet worden gemaakt dat dit niet de bedoeling is bij yoga.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:41 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Als je goed kunt mediteren dan stoor je je niet aan je omgeving.
maar dan zijn, zijn pacten dus waardeloos.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon zijn bek dichthouden, ipv gaan schreeuwen als er iemand weggaat.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:41 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Hij riep Jaap omdat Jaap weg ging.
Het is Jaap z'n eerste keer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:41 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Als je goed kunt mediteren dan stoor je je niet aan je omgeving.
Eric heeft zo onderhand met iedereen een pact. Alleen met Brian en Natasia niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:13 schreef Zus_konijn het volgende:
aa
[..]
Waarom heeft Eric nog niks gezegd tegen Huub over de ontslagronde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |