Vooral bij die corners weer, verder wel aardige reddingen maar bij die corners tering jantje zeg.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef devv05 het volgende:
Matig, met weer een zeer slordige Stekelenburg. Hoeveel krediet heeft die jongen nog?
Leonardoquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:39 schreef Erwtensoep het volgende:
psv![]()
![]()
Aardig gespeeld, alleen iets vaker moeten scoren. Leonardo hoeft voorlopig even niet te spelen. Mannetje heeft nog geen klote gepresteerd en doet toch zo verongelijkt als hij wordt gewisseld.
HIj had ook een aantal goede reddingen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef devv05 het volgende:
Matig, met weer een zeer slordige Stekelenburg. Hoeveel krediet heeft die jongen nog?
Al viel Maduro helemaal niet slecht in.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:41 schreef F1Bas het volgende:
Het ging slechter vanaf het moment dat Stam eruit ging....
Klink ik te positief als ik zeg dat Maduro weer op de weg terug is?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Al viel Maduro helemaal niet slecht in.
Kwaakquote:
Ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klink ik te positief als ik zeg dat Maduro weer op de weg terug is?
Hij heeft geen slechte potten gespeeld, dat is wat andersquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klink ik te positief als ik zeg dat Maduro weer op de weg terug is?
Hij heeft toch weer een aantal aardige potten achter elkaar gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |